Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

JJ Abrams sorozata: Fringe

2008.05.16. 12:03 koimbra 7 komment

JJ Abrams a Lost szülőatyja, a Mission Impossible 3 rendezője, a Cloverfield producere és a következő Star Trek készítője megint a sorozatok felé kacsingat.
A Fringe várhatóan idén ősszel kerül bemutatásra a tévében.

Poszterek:


A szereplőgárda

És előzetes
Címkék: előzetes sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr97472345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sjbee 2008.05.16. 21:12:11

edemen, még mielőtt láttam volna a kommentedet, ezt szerettem volna írni:

"a fenébe, még egy sorozat amit néznem kell majd"

gondolom benned is hasonló érzések jöttek elő :)

Andrew 2008.09.10. 17:04:02

Magyarország elsőszámú Fringe fóruma:
(még csak most indult, úgyhogy ne szóljál be!)

fringe.forumx.hu/

nyuszisz 2008.09.10. 18:40:44

A pilot nekem jön annyira be, mint a Lost, vagy az Alias és a Felicity, de nem volt rossz sem. Igaz a véglegeset nem láttam, csak azt a verziót, ami pár hónapja jött ki, na és nem örültem, hogy epizodikusra tervezik. A többi sorozathoz képest amúgy még mindig nagyon jó.

nyuszisz 2008.09.10. 20:03:49

Jé, én is írtam róla még júniusban, pár bizonytalan mondatot : )
nyusszogo.blog.hu/tags/fringe

Andrew · http://hunfringe.blogspot.com/ 2008.09.10. 23:49:19

Mivel enyhén szólva is gondok voltak a fórummal, ezért belevágtam egy rendes blog készítésébe, a fórumot felejtsétek el!

hunfringe.blogspot.com/
süti beállítások módosítása