Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Alternatív Heroes jelenet

2008.08.30. 02:53 koimbra 6 komment

Az sg-n találtam ezt a videót. Egy alternatív jelenet a Heroes-ból, amelyben meghal néhány szereplő, ez lett volna a befejező részben. Szerintem nem sokan örültek volna ennek.

 

Címkék: sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr63640181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[tomkeller] · http://tomkeller.blog.hu 2008.08.30. 10:06:05

Csöppedt darkos, de nem lehet az ,hogy flashforward? (vagy csak jelenet az új évadból?a VILLAINS miatt, sok gonosz bácsi-néni is látható) Bár igazából ha nem lett volna sztrájk, akkor tényleg valami olyasmi lett volna az évad vége, hogy kiszabadul egy vírus és az emberiség a kihalás szélére kerül, hogy milyen lesz így az jó kérdés:D

TheJoker 2008.08.30. 11:02:23

Én örültem volna ha megholnak.
Idegesítő,rossz,gagyi sorozat a Heroes.

Már bocs ha valakit ezzel megbántok

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.08.30. 12:11:05

Én az első évadba belekezdtem, nagyon bejött, aztán pár rész után eléggé hullámzott a részek színvonala, az utolsó rész pedig gyengére sikeredett. A második évadból kb 4 részt láttam, nem is folytattam, unalmas volt

sanya911201 2008.08.30. 14:18:49

a második évad első pár része tényleg elég unalmas volt de aztán egy idő után beindult és egész jó lett.

nyuszisz 2008.08.30. 16:14:05

Nekem úgy tűnik, vagyis úgy is értelmezhető ez a jelenet, mintha a Petrelli anyuka rémálma lenne, a végén az autóban ébred.

doktor.dikhed 2008.09.06. 13:22:20

A Heroes egy sokat ígérő, de alaposan elrontott sorozat lett. A képregények összes unalmas kliséjét felvonultatja, és azt hagyja ki, ami jó bennük.

És nem hiszem el, hogy a harmadik szezonban is a tökéletesen jellegtelen é unalmas Sylar lesz az ügyeletes gonosz.
süti beállítások módosítása