Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Tekerd vissza, haver

2008.10.23. 19:07 koimbra 5 komment

Keserű szájízzel írok erről a filmről pár sort, nem talált el sajnos a hangulata, ha volt neki olyan egyáltalán, mert szerintem elrontották iszonyatosan.

A történet röviden: Mike (Mos Def) videótékában dolgozik, Jerry (Jack Black) is folyton arra lődörög. Jerry a helyi atomerőműnek köszönhetően magnetizálódik, aminek következében letörli a tékában található összes VHS kazetta tartalmát, ezért együtt állnak neki, hogy újraforgassák a filmeket.
A játékidő felééig egy nyavalyás mosolyt nem sikerült kicsikarniuk belőlem, unalom volt, ennek következtében pedig sokszor nézünk körbe-körbe, én nem egy olyan ásító arcot láttam, akiknek majdnem kiakadt az állkapcsa. A félidőnél megcsillan a remény, elkezdődik a forgatás, a Szellemírtók újraforgatását konkréten végigvigyorogtam, de aztán a jókedv elillan, csak a Robotzsarus jelenetet lehetett még élvezni.

Nem erre számítottam, arra vártam, hogy az idő nagy részében filmeket forgatnak újra, ezeket a forgatásokat követhetjük és megláthatjuk mi sül ki abból, ha nullpénzből készítik el ismert alkotások falusi változatát. Nekem nem baj, ha a stílust másmilyenre veszik, előfordult már, hogy mást kaptam, amit vártam és úgy is tudtam élvezni. Itt is azért a vígjáték keveredik a drámával, csak az a baj, hogy két szék közül a földre huppant az egész. Egy olyan alkotást készíthettek volna el, amelyen minden filmrajongó harsányon nevetgél, hiszen mindenki elképzelte már magában, mit csinálna, ha lenne egy kamerája és néhány haverjával újraforgathatná a kedvenc filmjét (vagy talán akad is olyan, aki belevágott egy hasonlóba). Ilyesmit kellett volna készíteni. No nem kesergek tovább, egyébként is  párt sort terveztem csak erről írni.  Abszolút csalódás.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr57728567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.10.24. 00:28:27

egyetértek veled:)
ennél sokkal többet ki lehetet volna hozni belőle...annyira azért nem rossz, kb hatos, de nem több...

S ha már a "homevideózás"-nál tartunk, akkor inkább nézdd meg a Son of Rambow-t. Sokkal jobb. (értekeztem róla korábban). Gyerekek újraforgatják a Rambot, nagyon nagy. egyik kedvencem lett azóta :)

gejza 2008.10.24. 02:24:25

Szerintem ultrarossz. Bedőltem az előzeteseknek, aztán meg nem az volt, hogy egész idő alatt újraforgatták volna a filmeket, hanem a nagy humortalanság ment egész idő alatt.

FayeFaye 2008.10.24. 17:04:57

Szerintem nem volt rossz film, de a marketinget nagyon elszurtak. Gondolom azt hittek, hogy sokkal tobben nezik meg, ha eltitkoljak a 'szomorkas muveszfilm' oldalat, es Jack Black is rogton Nacho Libres asszociaciokat ebreszt az emberben (bar a High Definitionben is ugyanezt a karaktert hozta). Persze az aranyokat nagyon elrontottak, a film fele az ujraforgatssal telt, mikozben az csak egy elojatek volt a 'mentsuk meg a video kolcsonzot' sztorihoz. Persze messze nem Gondry legjobb filmje, de teljesen elvezheto. Ami aranyos, hogy Gondry 'sweded' a sajat film traileret: video.aol.com/video-detail/michel-gondry-swedes-his-own-be-kind-rewind-trailer/1918324523

FayeFaye 2008.10.24. 17:07:29

Ja, es a Son of Rambow tenyleg halali jo film!:)

FayeFaye 2008.10.24. 17:09:04

En meg halali hulye vagyok, High Fidelity, nem High Definition. Out.
süti beállítások módosítása