Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Régi félelmetes filmek plakátjai

2008.11.26. 17:40 koimbra 17 komment

Milyen filmek ijesztegették anno a mozikban a nagyérdeműt, milyen alkotásoktól lett tele a nézők gatyája? Hát pl. ezektől. Manapság hasonló poszterek készül néhány videótékás horrorhoz. (Errefelé még van néhány régebbi plakát)

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr21789879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.11.26. 18:12:13

Az up from the dephts ketszer szerepel... Amúgy jók :)

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.11.26. 19:38:18

Van köztük jó sok Zs-film, de azért van pár remek is, némelyik poster ma is helytállna.

Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2008.11.26. 21:39:02

Szép gyűjtés, gratula! Honnan lehet még ilyeneket szedni? Szeretnék háttérképnek egy összeállítást ilyenekből! :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.26. 21:41:17

Most találtam a gépen, el is feledkeztem róla, hogy ezeket leszedtem és fel akartam a a blogra rakni,nem tudom honnan szedtem. De pár korábbit innen szereztem: funtime.blogbugs.org

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.26. 22:21:17

Plan 9 from outer space..
Mekkora film, fantasztikus!

lágymányosi kocsmatöltelék 2008.11.26. 22:36:22

Ezeket a filmeket le is lehetne adni valamelyik csatornán..akár ebben a sorrendben.
A The wingent Serpent címűt egyszer láttam még régen, asszem a Pro7 vetítette. Egy óriási repülő szörnyről szólt aki Manhattan-ban zabálta az embereket, ráadásúl fényes nappal. :)
A macskás poszter tetszik, ugyan miről szólhat az a film?
Az Alligator haláli, még valóságalapja is van: Floridában elő-előfordul, hogy a városok alatti csatornarendszerbe aligátorok tévednek be (persze nem akkorák, mint a filmben látható).

silverwol 2008.11.26. 23:19:14

Melyik filmet ajanlanatok? En egesz sokat nem ismerek.

tyberius 2008.11.26. 23:53:14

Én egy egész rakás (vagy 1000) ilyet töltöttem le egy fájlcserélő hálózatról. Azok között is van ZS-kat meg klasszikus is, hogy csak két példát mutassak:

kepfeltoltes.hu/081126/POSTER_-_BLADE_RUNNER__2__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kepfeltoltes.hu/081126/POSTER_-_CROAKED__RANA__FROGMONSTER_FROM_HELL__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Retexis 2008.11.27. 00:58:58

Szép munka.
A ház nagy kedvencem volt gyerekkoromban. Jó kis meló lesz megtalálni a torrenter a rohadék Hugh Laurie miatt.

spoonman 2008.11.27. 03:00:33

Király gyűjtemény.Kár hogy mostanában már nem ilyenek ezek a fránya filmplakátok.

roziamopsz 2008.11.27. 07:19:57

Imádom a horror filmeket,élvezet volt végignézni a reggeli kávé mellett ezt a kis güjteményt:) egy pár filmet én is láttam közülük. az Alligátor volt az első ilyen filmélményem, szuper alámondásos verzióban(tudjátok,mikor szenvtelen hangon darálja végig a narrátor). :))

Andie 2008.11.27. 08:25:22

Áhhh, nagy részét láttam - ez azt jelenti , hogy vén fasz vagyok? :-S

A szárnyas genyó hatalmas para volt gyerekkoromban, meg a pirannyák, és az alligátor. Az első kazettán, amit a Bécsből hazalcsempészett Fisher videónkon megnéztünk, az Alligátor, a Pirannyák, és valami "Embervadászat" volt, rémes hangalámondással.
A második kazink a Rambo 1-2 volt. A Rambó 1-ben, mikor a rendőr káromkodik a felkoncolt társai felett, miszerint: "A fenébe, az átkozott fenébe." (mindezt unámatos, álmos hangalámondással) - még mindig a fülemben van :)

Viszont a többi engem is érdekelne, pl a CHUD nagyon izginek tünik.
Kár, hogy még nem tartunk ott, hogy itt rögtön a plakátra kattintva meg is lehetne nézni... Koimbra, igazán intézkedhetnél!!! :)

pityinger 2008.11.27. 08:46:49

KÖSZI!! NAGY VAGY!!

Nyomek 2008.11.27. 08:52:36

Volt valami repülő pirahnákról szóló is. Nemrég az egyik külföldi kertévé még adta.
Egyébként a "Szörnyecskék" is felmerült az emlékeim között, az a parodisztikus jelenetek miatt még időtálló is.

Reisz Manfréd 2008.11.27. 09:12:34

House FTW!
Máig emlékszem egy jelenetre, amikor a főhőst üldözi az 'arch-enemy'-je egy géppityuval, és valami ilyet talál mondani: "Visszajöttem a pokolból, erre elfogy a töltényem...." :DD
süti beállítások módosítása