Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Eddie Murphy új vígjátéka

2009.01.16. 11:50 koimbra 6 komment

Idén Eddie Murphy két vígjátékkal is támad, az egyik az A Thousand Word, amelyet Brian Robbinsszal követnek el, együtt már olyan filmeket hoztak tető alá, mint Az üresfejű vagy a Norbit. A másik produkció az Imagine That lesz, amelyet Karey Kirkpatrick dirigált, ő volt a Túl a sörvényen társrendezője, egyébként főleg íróként tevékenykedett (pl a Malac a pácban, a Galaxis útikalaúz stopposoknak  forgatókönyvét tette le az asztalra).

A filmben Murphy problémáinak a megoldását a kislánya képzeletében leli meg.

 

Sajnálom Murphyt, régebben jó filmeket készített, mostanság meg inkább rosszakat tud csak felmutatni.

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr18881488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Repce Manó 2009.01.16. 13:21:49

Nekem Az üresfejű bejött. A Norbitot meg nem láttam.

Spawn85 2009.01.16. 15:06:15

Az Üresfejű nekem is tetszett, és igazából szerintem a Norbit is nézhető egyszer.

FayeFaye 2009.01.16. 15:06:19

Ez egesz aranyosnak tunik, jobb lesz, mint az Esti mesek (a gyermeki kepzelet megmenti apuci allasat). Mintha tavaly valami olyat olvastam volna, hogy Murphy nem csinal tobb filmet, hanem visszater a stand uphoz, amiben tenyleg nagyon jo volt...bar Jet Lirol is olvastam azt, hogy nem csinal tobb filmet, hanem visszamegy egy shaolin templomba, aztan megis jott a Mumia 3, a Forbidden Kingdomrol pedig jobb nem is beszelni.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.01.16. 17:08:47

A Norbit nagy rossz volt szerintem, Az üresfejű pedig szintén nem volt jó. Kéne már egy jó film Murphynek, régebben a neve garancia volt a szórakozásra, most meg...

sjbee 2009.01.16. 19:06:27

Na úgy látom ez is egy kalap fekália lesz

Simson 2009.01.17. 17:37:28

Én nem tudom, sztem Eddie Murphy mindig is ugyan azt a szintet hozta, csak az igények változtak az idők alatt... a Norbiton viszont visítottam, bár néha kínomban, de amúgy jó
süti beállítások módosítása