Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

The People vs. George Lucas

2009.02.13. 23:40 koimbra 16 komment

A Csillagok háborúja trilógia jó volt, sokak szerint nem hiányzott nagyon még egy, sőt a tavalyi animációs filmet pedig jobb lett volna, ha eltemetik. Jó pár embernek nem tetszik, ami művel George Lucas a Star Warsszal, a The People vs. George Lucas dokumentumfilmben a csalódott rajongók szólalnak meg, a teasert alább láthatjátok.

Címkék: teaser

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr9941930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2009.02.14. 00:59:18

Én örülök mindennek, minden újnak, ami Star Wars. Az animációs sorozatot is nézem, és az élőszereplős sorozatra is kíváncsi vagyok.

Véleményem szerint a Star Wars George Lucas életműve, és szerintem azt csinál vele, amit akar.

FayeFaye 2009.02.14. 01:01:44

SO watching that!

Tenyleg az o eletmuve es azt csinal vele, amit akar, csak nekunk nem kell szeretni. Zero Hutt, Jabba tranzvesztita nagybatyja?!

bspbsy 2009.02.14. 11:29:22

akinek meg nem tetszik, nem nézze ennyi.

szerintem is szánalom az animációs téma, de nem nézem meg, ha megnézem nem sírok: én voltam a hülye!

mindig lesznek fanyalgók!

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.02.14. 11:38:17

Ez valami afféle már, mint pl. ahogy Scorsese JC utolsó megkísértésén háborodtak fel a JC hívők. Vallási kérdés.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.02.14. 11:39:06

@efes: a főpap beleszart a szenteltvizes medencébe...:D

nucleargorilla 2009.02.14. 11:55:14

Én azt látom, hogy a Star wars rajongók többsége fantázia és kreatívitás nélküli lúzer, aki a Lucas által szervírozott "gyorshamburgerrel" elégíti ki ezirányú szükségleteit...

Amennyire üdítő volt a sci-finek a '70-es, '80-as években a star wars, most úgy fojtogatja a műfajt...

sector512 2009.02.14. 12:13:32

Ez mennyire szánalmas :D Igazából akik ebben szerepelnek azok a legnagyobb lúzerek. Ha valakinek lelki törést okoz hogy nem tetszik neki a star wars valamelyik része ott már komoly gondok lehetnek...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.02.14. 12:19:51

Én gyerekkoromban láttam a trilógiát vagy 50*, kívülről fújtam az egészet, de ettől függetlenül nem feszítettem volna keresztre Lucast, mikor hozzákezdett a következő trilógiához. Annak az első része közepes volt, a második részét viszont nagyon élveztem, a harmadik pedig csak jó volt.

A tavalyi mese sem volt annyira rossz, bár a Sky srác meg az ilyesmik elég hülyén hangzottak

Szűtté mamá? Szűjjé! 2009.02.14. 12:39:54

Az összes nyilatkozó figura furcsa. A fejük, a gesztusaik... mondjuk itthon is vannak ilyenek, elég csak szétnézni reggel a metrón.

ikri 2009.02.14. 13:14:02

@nucleargorilla: csak egyet tudok érteni veled.

7 évig nem mentem moziba, egyetlen filmre sem, csakhogy a SW 1 legyen az első, amit megnézek. Szóval, ennyire kötődtem a trilógiához, de a következő hármasból csak ez első részt néztem meg, a többi már nem érdekelt.

KenSentMe 2009.02.14. 13:50:05

Valahol azért igazuk van ezeknek az embereknek.. például dzsárdzsárbinkszet én se értem.. duplán nem.. mármint, az amerikai kultúra elbírja Forest Gumpot minden hülyeségével együtt, de egy halmozottan kisebbségi és hátrányos helyzetű hülye űrlényt bármilyen trilógia közelébe odaengedni..

nem értem, miért olyan tenyérbemászó.

Nyilvánvaló, hogy az ember nem marad örökké fiatal, nem tud élete végéig a fiatal alkotókra jellemző filmeket kihozni magából, és ettől még lehet létjogosultsága bármilyen későbbi munkájának, azt kezd a szerzői jogaival, amit csak akar.. de ez nem kell feltétlenül, hogy másoknak tetszen.

Amikor az ember ítéletet alkot a világról és a kritikai érzékét használja, akkor el tudja választani a búzát az ocsútól.. ezek az emberek a videón, hiába furcsák, valami olyasmit csinálnak, ami azért ritka és nem egyszerű: őszinte és intelligens véleményt formálnak egy számukra fontos dologról.

És az eredeti trilógia kb. 10000x jobb, mint az új.

Inimma 2009.02.14. 14:14:29

Úgy látszik én SW fundamentalista vagyok, ugyanis nekem az eredeti trilógia felújított változata se tetszett.

disfear 2009.02.14. 14:23:22

George Lucasnál unalmasabb ember nincs még a földön. Miért feszegeti annyira ezt a klónháboru témát? Tudom tudom mennyire fotnos, de lerágott csonttal szedni a pénzt? Akkor már kaphatnának a rajognok minöségi alkotások. Ezer meg ezer jó történet van az extended universe-ban vagy lehetne kiböviteni öket, vagy luvas adná az SW nevet és készülhetnének kurvajo produkciók. Mit nem adnék pl egy sötét hangulatu, darkos sw filmhez (nem RotS-re gondolok).

Vagy akár egy minisorozat különböző ismertebb rendezöktöl akik ismerik és szeretik az SW-t..mindegy ugy látszik egyszerübb felujitani, kiböviteni, aztán megint felujitani, még két animációs sorozat blablabla...az egész valahogy ugy fog járni mint a Mátrix trilogia "ja az a meghatorozo film amit a pénz miatt elbaszattak?"

hozé77 2009.02.14. 14:29:20

Először is, nekem is IV-V-VI marad az örök kedvenc. Az újak közül a III volt az amit alapértékként el tudtam volna fogadni, de sajna az volt a plafon.

Csakhogy, I-II-III nem a mi, korosztályunknak készült, hanem azoknak akik most annyi idősek, mint mi voltunk a 80-as években. 6-14-ig meg bejön Jar Jar. Ez van.
Az öreg nem egy újszerű, odavágós, megújító sci-fit akart csinálni, mint anno, hanem meg akarta fertőzni az új generációt. Ez be is jött neki.

Egyébként szerintem George nem a lóvéra hajtott. Ha már az előttem szólók a vallással kötötték össze a dolgot, pl. a katolikus egyház is tett és hírdetett jó pár olyan dolgot, amit nehéz levezetni a Biblia szövegéből. Az ő szempontjukból a cél szentesíti az eszközt. A lényeg, hogy az ige, a legenda tovább éljen.

Ez van, ha valaki túl komolyan veszi magát.

Simson 2009.02.14. 18:46:50

Én nekem az egész onnantól kezdve nem lenyelhető, amióta Hayden Christensent behozták Anakinnak... Közel sem hozta számomra azt a színt, azt a hangulatot, amit Darth Vader... Azóta meg aztán pocsék színésznek tartom, amióta a Jumperban ugyanazzal a hülye fejjel jelent meg XD Ezt a Clone Wars dolgot meg nem értem... Mindenki tudja, hogy mi lesz a vége, így tök unalmas... Jobban örülnék ha egy Luke Skywalker utáni időintervallumot szemelnének ki és kitalálnának egy teljesen új történetet. Az forradalmi lenne. A Clone Wars-t meg hagyják meg a PC Játékoknak, ott már sokat felmutattak (Republic Commando, Battlefront 2)

stabika 2009.02.14. 19:10:41

mit eddig csinált az nekem is bejött. Ma acartoon Networon elindult a rajz/animáció sorozat is. nagyon jó vollt.
süti beállítások módosítása