Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Adam Sandler a stand-up comedy világában

2009.02.21. 11:48 koimbra 4 komment

Aki kedveli Judd Apatow munkásságát annak nagy öröm lesz a Funny People is, ugyanis ő dirigálja, rendezi a produkciót, sőt még producer is lesz. A történet középpontjában Sandler áll, aki stand up komikus, ám egy nap megtudja, hogy gyógyíthatatlan betegségben szenved, majd találkozik egy nővel, aki minden erejével azon van, hogy befusson a "szakmában". Sanderlnek megtetszik, felveszi aszisztensként.

Sandleren kívül itt lesz még az Apatow művekből elmaradhatatlan Seth Rogen is, de játszik még a filmben Eric Bana, Jonah Hill, Jason Schwartzman, Leslie Mann és RZA is. Az én véleményem szerint Apatow a 40 éves szűz óta nem készített nézhető alkotást.

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr23956323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sjbee 2009.02.21. 13:54:42

"Az én véleményem szerint Apatow a 40 éves szűz óta nem készített nézhető alkotást."

Tulajdonképpen ezenkívül csak a Felkoppintva filmet "készítette" ő, a többi filmnél vagy író vagy producer volt, bár mondjuk értelmezés kérdése, ki mit tekint készítés alatt ;)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.02.21. 19:32:08

@sjbee: Úgy gondoltam, amiben benne volt a keze.

sjbee 2009.02.21. 23:53:44

Tudtam én, csak kötözködöm :p

FayeFaye 2009.02.22. 13:44:08

En a knocked up-ot nagyon birtam, es ennek a trailernek az elso fele is igeretes volt. Mint a Hancock, ahogy megjelenik egy no a kepben rogton szetesik a film.:P
süti beállítások módosítása