Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Nincs több hámburzsér

2009.04.10. 12:30 koimbra 3 komment

Peter Sellers megformálta, Edward Blake megrendezte a film pedig nagy sikert aratott. Jacques Clouseau felügyelőn sokan mulattak, a folytatások pedig egyre csak jöttek, míg végül az utolsó már a szánalmas kategória felé húzott el. Persze a figurát nem hagyták pihenni és 2006-ban jött még egy változat, a felügyelőt pedig Steve Martin alakította. A produkció hozott elég pénzt ahhoz, hogy nekilássanak a folytatásnak, amit idén be is mutattak, viszont ez már sokkal szerényebben muzsikált, mint az első rész.

Shawn Levy (a rendező) is úgy nyilatkozott, hogy nem lesz több Rózsaszín párduc mozi, mivel a sequel kiábrándítóan gyengén szerepelt a pénztáraknál.

Az 2006-os film 80 millióba került és összesen 158,8 milliót hozott világszerte (Amerikában 82,2 milliót), a folytatás eddig még csak 71,1 millió tudott csak összeszedni (ebből 36-ot Amerikában) és a költségvetéséről nincs adat, de valószínűleg nem került kevesebbe, mint az első.

Szerintem a Rózsaszín párduc egy jó vígjáték volt, többször megszakadtam a nevetéstől a film alatt, sajnos a folytatást még nem láttam, de be fogom pótolni.

Címkék: miújság pink panther

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr441057586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2009.04.10. 12:38:46

Szerintem nem volt rossz a folytatás sem. Én talán többet röhögtem rajt, mint az első részen.

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2009.04.10. 13:29:38

Nekem is tetszett :)) Egy folytatast szivesen megneznek.

sjbee 2009.04.10. 23:41:33

Az első kimondottan tetszett, az újat még nem láttam, de gondolom az sem rosszabb...
süti beállítások módosítása