Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Újhold poszter

2009.05.19. 09:34 koimbra 2 komment

Íme az első poszter az Újholdhoz. Az Alkonyat veszett nagy sikere (37 millió dollárba került, összbevétel 380 millió dollár, amerikai dvd eladásokból pedig eddig 146 millió dollár folyt be) után lóhalálában fogtak hozzá a következő felvonáshoz. A rendezői poszton változás történt, menesztették Catherine Hardwicke-et, helyére Chris Weitz (Az arany iránytű) került. 

A könyv tartalma: Bella mer szeretni. Az élete árán is. Edward Cullen titkokkal terhes hosszú élete során először igazán boldog végre. És ekkor kezdődnek csak az igazi bajok. Egyetlen ostoba pillanat végzetes következményekkel jár. Edward maga mögött hagy mindent, Bella pedig majdnem belehal a veszteségbe. S miközben hátborzongató halálesetek tartják izgalomban Forks városát, különös árnyak kószálnak a rezervátum körüli erdőkben, Bellát pedig egy furcsa hang bűvöli egyre hajmeresztőbb őrültségekbe. A földgolyó túloldalán Edward végzetes lépésre készül, de ezzel csak még nagyobb veszélybe sodorja valamennyiüket... Hát mégis rémálommá válhat ez a szerelem? Elfogyhat, mint a Hold? (libri.hu)

Címkék: poszter new moon

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr271131036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Faith_Gunn · http://shadowbox.blog.hu/ 2009.05.19. 10:53:03

Az elsőt becsülettel végigolvastam -mert ugye ismeretlenül nem fikázhatsz valamit-, amikor a végére értem, már annyira idegesítő volt, hogy legszívesebben egy szinoníma szótárat postáztam volna a kedves írónőnek...ezt is elkezdtem... a kétszázadik oldal előtt inkább visszaraktam a polcba, és valami minőségi vámpírregényt vettem elő. Anne Rice sem irodalom, de azok a könyvek becsülettel meg vannak írva.
Szóval majd megnézem a filmet, hogy megtudjam mi történt a második felében. Meg már Robert Pattinson miatt is érdemes, az a lény olyan földöntúli szépség, hogy ha vacak is a film, legalább láttál valami szépet :))

sajtosrolo · http://sajtosrolo.blogspot.com/ 2009.05.19. 12:24:30

Már nagyon vártam valami képet, postert, de ez nem valami nagy szám.
Szerintem a 2. könyv rosszabb, mint a Twilight, így a filmtől sem várok sokat, de így is nagyon kíváncsi vagyok. Remélem, jót tesz a rendezőváltás.
süti beállítások módosítása