Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Szeptembertől forog a Mortal Kombat 3?

2009.07.10. 11:24 koimbra 3 komment

Lehet szidni Paul W.S. Andersont agyba-főbe, de legalább a Mortal Kombat számítógépes játékból tetszetős mozit rittyentett össze. A második rész 1997-ben érkezett, ez már nem szerepelt jól a kasszáknál. A harmadik felvonás már évek óta be van tervezve, a rendezés jogát pedig  Christopher ‘mink’ Morrison kapta meg. Hogy mikor jön végre az MK3? Chris Casamassa fekete öves karate-edző, kaszkadőr és színész azt mondta, hogy szeptemberben indul a forgatás. Casamassa az első MK filmben és a Mortal Kombat: Conquest sorozatban Skorpiót alakította.

Címkék: miújság mortal kombat

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr351238070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2009.07.10. 13:34:31

Nekem is tetszett a Mortal Kombat első része. Évek óta várom már, hogy legyen harmadik, és remélem most már tényleg lesz (és az első rész színvonalán).

Amúgy én úgy emlékszem, hogy Casamassa csak az első MK filmben játszotta Scorpion-t (meg a Mortal Kombat Conquest sorozatban), de lehet, hogy én tudom rosszul.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.07.10. 14:14:39

@Spawn85: Az első Mortal még elment, a második már gyenge volt, bár legalább Sonját lecserélték és jobban nézett ki:)
És tényleg, a második nem szerepelt az ürge.

Spawn85 2009.07.10. 23:00:15

Ja, hát a második részt, azt kicsit eltolták (talán nem is kicsit), ott az volt a baj talán, hogy túl sok szereplőt akartak beletenni a játékból, és így néhányan szinte csak pár másodpercet kaptak. (Sőt, például Kabal-t és Stryker-t csak megemlítik egy mondatban). Én megmondom őszintén a színészek lecserélésének sem feltétlenül örültem (főleg Christopher Lambert kihagyásának).
Mindezek ellenére még mindig azt mondom, hogy egyszer végig tudtam nézni (azóta persze láttam többször is :) ), de az első rész sokkal jobb.

Amúgy nekem a sorozat is tetszett. Voltak benne jó verekedések, "eyecandy"-k is voltak dögivel, csak hát a sztorit valahogy nem tudtam hova tenni az egész Mortal Kombat "univerzumban". (Bár gyaníthatóan a sorozat a filmek előtt játszódik. Ezt abból gondolom, hogy a sorozatban Kung Lao a főszereplő, aki elvileg a mozifilmek főhősének, Liu Kang-nek az egyik őse.)
Mindenesetre, ha jól emlékszem, akkor a Mortal Kombat Conquest volt az első sorozat, amit teljes egészében beszereztem DVD-n.

Az MK mindig is az egyik kedvenc verekedős játékom volt, úgyhogy én vevő lennék egy harmadik mozifilmre. :)
süti beállítások módosítása