Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Under the Mountain előzetes

2009.07.13. 22:34 koimbra 5 komment

Egy ikerpár éppen egy régi, ijesztő házat vesz szemügyre, mikor alakváltó kreautákra bukkannak. El kell pusztítaniuk ezt a gonosz, ősi fajt, mielőtt még azok teszik hidegre őket.

Jonathan King dirigálta (és a forgatókönyvhöz is volt köze) az Under The Mountaint Maurice Gee regénye alapján, a  King utoljára A bárányok harapnak horrorparódiát szállította, ami nagyon gyenge lett.

Nekem az előzetes és a poszter alapján inkább egy tévéfilm ugrik be és nem egy moziba szánt mű.


 

Címkék: trailer poszter under the mountain

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr251244801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipca 2009.07.13. 22:50:09

Ó, most rám jött a nosztalgia. Ebből volt egy nagyon régi sorozat is, amit kölyökkoromban néztem.

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2009.07.14. 13:26:31

@Tipca:
Igaz, igaz. Egy régi ausztrál gyermekfilm sorozat készült ebből a történetből, "A Hegy Gyomrában". YouTube-on az egész sorozat.
www.youtube.com/watch?v=LC9ADVQkyzw
Délelőttönként játszották. Néztem minden részt, meglepő módon az utolsó epizód elég pesszimista volt. Ez a film sem felnőtt nézőknek készült, ahogy látom, de nincs ezzel semmi baj.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.07.14. 20:37:06

@Nostro: Hmm, én ezt láttam:) Kétszer is megnéztem a sorozatot anno. Emlékszem, hogy pont a finálét nem sikerült megtekinteni, az ismétlésnél pedig az utolsó részt a Balatonon láttam.

warcry83 2009.07.14. 20:57:00

Kb évekig nyomoztam annak a sorozatnak a címét... De valamikor tavaly meglett, örültem is mint majom a farkának...
Volt nagy flashelés :)

strange fruit 2009.07.17. 20:57:44

Aztaaa....
Mekkora para volt ez gyerekkoromban.

"Két gyerek... vörös hajuk van... Hozd a kocsit! "
süti beállítások módosítása