Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Van Damme egyre lejjebb csúszik

2009.07.21. 20:10 koimbra 6 komment

Néhány napja került ki a netre Jean-Claude Van Damme következő műve, az Eagle Path. Megnéztem többször is a trailert, hátha kedvet kapok hozzá, de egyszerűen übergagyinak tűnik az egész.  Megmondom, én bizony felhúztam magam rajta. Hogy miért? A JVCD után azt hittem az egykor szebb napokat látott belga akciósztár magához kap és minőségi produkciókban vállal szerepeket. Ehelyett mit csinál? Bemutat Stallone-nak és nem kért a The Expendables-ből. Szerintem nincs olyan ember, aki ne kocogtatta volna a mutatóujjával a halántékát, mikor hallotta a hírt. Persze ilyenkor azt gondolhatnánk biztos talált jobbat. Fenéket! Nézzétek csak meg az  Eagle Path előzetesét, messziről szaglik, hogy ez bizony nem lesz jó szórakozás, mintha Van Damme arcán is ott lenne a tudat, hogy ezzel most beszopta. Hozzáteszem Van Damme maga írta és rendezte a filmet. Juhéj.

Nem tudom ezek után reménykedhetem-e még abban, hogy a Tökéletes katona 3 vagy a Vinnie Jones-szal közöes Weapon jó lesz-e?

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr31259559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.07.21. 21:45:32

Veszélyes Bangkok kategóriás szuperszemétnek néz ki, földgáz képi világgal.

Seraphin 2009.07.21. 22:34:55

Túl sok zsével tartozik a fejeseknek és az Expendables-szerű nagyfilmek közé nem engedi a maffia vagy mi?
Ki fogják nyírni, mint David Carradine-t :)

Shyllard 2009.07.21. 23:17:08

Annyira untam a trailert, h végignézni sem bírtam :S Borzalmas képi világa, egyszerűen szerintem egy Z kategóriás film lehet max.

borleszk (törölt) 2009.07.22. 08:05:41

ez most trailer volt vagy az egész film?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.07.22. 10:24:23

@borleszk: Hát gyakorlatilag bemutatta az egész filmet ebben a pár percben.

Spawn85 2009.07.22. 10:50:57

Én is azt hittem, hogy a JCVD majd elindul felfelé, de hát ez van...

Én azért ezt a filmjét is megnézem majd, ahogy eddig mindegyiket, aztán meglátjuk. Tény, hogy az utolsó két-három filmje (a JCVD-t leszámítva), nem volt valami izgalmas, pedig én általában pozitívan állok hozzá a filmjeihez. (Nekem még a "Street Fighter" is tetszett, pedig azt még a Van Damme rajongók egy része is szidni szokta.)
süti beállítások módosítása