Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Itt az idő, hogy visszatérj...a mélybe

2009.08.28. 16:16 koimbra 7 komment

A barlang a legrémisztőbb horror film volt az Alien óta-írják a trailer elején. Nem csak rémisztő, de sikeres is volt, szóval kötelező jelleggel, futószalagon érkezik a folytatás, amelyben az első rész túlélője visszatér a barlanga, hogy kiszabadítsa társait a szörnyek fogságából. Az előző előzetes itt tekinthető meg. A produkciót Jon Harris rendezi, ő az első rész vágója volt.

Címkék: trailer the descent

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr741344443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaamir 2009.08.28. 19:00:35

"a legrémisztőbb horror film volt az Alien óta" - hát sztem ritka nagy fos volt, ez a második se néz ki jobbnak.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.08.28. 19:26:25

@kaamir: Nekem sem tetszett, mindenki ajnározta, én halálra untam magam rajta. Volt még egy barlangos film akkor, a The Cave nekem jobban bejött.

RyuK 2009.08.28. 19:29:55

Szerintem is unalmas volt, bár a vége felé már akadtak jó kis jelenetek. De én úgy emlékszem, hogy az első résznek nem volt túlélője... Bár igaz, elég régen láttam már.

Seraphin 2009.08.28. 22:12:50

Én moziban néztem és majd letéptem a karfát annyira féltem. Emlékszem sikongattak az emberek. :))
(A Cave meg egy sematikus futószalagmunka)

kompi · http://filmtrailer.hu 2009.08.28. 22:37:28

Nem moziban láttam ugyan de én is nagyon hulladéknak tartom. A trailer meg akár az első részé is lehetne...

Tipca 2009.08.29. 12:35:20

Az első részen én is rendesen paráztam, viszont a másik Barlang, amit koimbra is említett, nekem az volt a dögunalom. Sablon sablon hátán. De hát, ízlések és pofonok...
süti beállítások módosítása