Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Fűrészeljünk 3D-ben

2009.09.15. 18:59 Gibson 2 komment

Jön a Fűrész széria hetedik felvonása.Még nem sok mindent lehet tudni.Az biztos, hogy 3D lesz és, hogy David Hackl dirigálhat ezúttal is.A két forgatókönyvíró Marcus Dunstan és Patrick Melton is visszatér.

Engem személy szerint nem érint a hír.Horrort csak szökőévente kétszer nézek meg.De a rajongók örülhetnek.Premier 2010-ben..

Címkék: fűrész miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr471384570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.09.15. 19:54:32

The final destination 3D-t megnéztem. Abban legalább voltak kihasználható 3D-s elemek (na meg leglább láttam az Avatar előzetesét 3D-ben, amiért már önmagában megérte), viszont a Saw-ban nem tudom, ez hogyan jön le. Szerintem nincs benne ilyen jellegű potenciál, hacsak nem valami, újfajta cuccal rukkolnak elő.

Drakeamarth 2009.09.15. 21:12:40

Azt mondjuk nem értem, hogy miért lenne több potenciál egy Final Destinationben, mint egy Fűrészben. Mindkettőben emberek halnak meg a lehető legváltozatosabb módon. Kb. ennyi.
süti beállítások módosítása