Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Szuperbojz - "Évek óta már, hogy erre vártál"

2009.09.16. 16:16 koimbra 7 komment

Évek óta már, hogy erre vártál -énekli a Szuperbojz. Ki én? Én nem. Sőt, ellettem volna e nélkül életem végééig. Na de sebaj, a lényeg, hogy október 29.-én érkezik a következő falrengetőőőő és mindent elsöprőő vígjáték, a Szuperbojz. A honlap itt tekinthető meg, egyszerűen csodás ez a kivitelezés, nem? Egy poszter és egy alig fél perces előzetes vagy ilyesmi látható rajta.

Ahogy elnézem a Szuperbojz tagjait Bajor Imre, Gesztesi Károly, Kálloy-Molnár Péter és Mucsi Zoltán alakítják. De benne lesz még Rudolf Péter, Kerekes Vica és Scherer Péter is. A rendező Kabay Barna, aki többek között a  szerintem szinte nézhetetlen Papírkutyákat és a közepes Hippolyt remake-et rendezte.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr61386236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.09.16. 17:24:15

Aztarohadt. Az ám a hivatalos honlap.:D Hát, valakinek a minimál stílus jön be, de ennyire? :D

sszab 2009.09.16. 17:51:37

Vélenyényem szerint a Hippolyt remake messze volt a közepestől, nézhetetlen s*** volt...

halamadrid 2009.09.16. 18:22:55

hát ilyen honlapot én is csináltam volna nekik kétszer annyiért, amennyiért csináltatták :D

Shyllard 2009.09.16. 19:20:59

Kíváncsi vagyok mennyit kapott a gyerek a honlapkészítésért. Ilyen munkát énis szívesen elvállalnék :)

sertésmájkrém 2009.09.16. 22:24:08

Mikor pusztulnak márki ezek a nézhetetlen álszínész kommunista gyökerek?

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2009.09.16. 22:58:29

Jesszumpepi de gagyi a honlap! :D
Bár az is lehet szándékos koncepcióról van szó...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2009.09.19. 11:21:21

Most akkor ez az OM reklámja, hogy mit nen nézzen soha a gyerek, mert szociopata lesz tőle, vagy mi?
süti beállítások módosítása