Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új Asylum remek: MegaFault

2009.09.24. 22:00 koimbra 2 komment

Az Asylum neve már fogalommá vált, a cég egyet jelent az olcsó, rossz filmekkel. Biztos van aki megnézi ezeket a förmedvényeket, mert egyre-másra érkeznek az új alkotások tőlük. Én legutóbb a Transmorphers filmet láttam és végignevettem, pedig nem vígjáték volt. Próbálkoztam néhány más produkciójukkal is, mint pl. Omega vagyok, de nem nagyon jutottam el a végére. Na de a B (Zs) kategória hívei most ismét örülhetnek, itt van a MegaFault, aminek a címe nem hasonlít egyetlen moziban futó mű elnevezésre sem (vagy csak nekem nem ugrik be), az előzetes láttán viszont szemernyi kétségem sincs affelől, hogy a 2012 filmet próbálják kissé majmolni. Egy kérdésem van csupán, Britanny Murphy mikor süllyedt le ennyire erre a szinre?


Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr771405209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sertésmájkrém 2009.09.25. 13:17:44

:D

Azért van ebben lóvé, speciális adózási törvények kihasználása + csordogál be szépen a dvd eladásokból is.
süti beállítások módosítása