Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

2 éves a Filmdroid!!

2009.11.02. 12:30 koimbra 59 komment

Két éve nyitottam meg a Filmdroidot, hogy pontos legyek október 28-án köszöntünk be. Én személy szerint azóta közel 5000 posztot szültem meg, konkrétan 4955-öt.

 

Kezdetben a hírek még naponta csak röviden, összegyűjtve egy posztban voltak olvashatóak, kicsivel később indult be a „tömegtermelés”. Azt hiszem nagyképűség nélkül állíthatom, hogy már jó ideje sikerült arra a szintre eljutni, hogy egy filmes blogon sem található ennyi frissítés naponta, itt olvashatóak az új hírek, megnézhetőek az éppen kijött előzetesek, naprakészen szállítom a friss-ropogós infókat a mozi világából. A mennyiség megvan, havonta több, mint 200 poszt születik, de még így is marad olyan hír vagy trailer, ami nem kerül ki a blogra. A minőséggel viszont akadnak gondok, tudom, hogy nem fogalmazok egyesek számára megfelelőlen, a magyar tanároknak is sokszor égnek meredhetnek a hajszálai és figyelmetlenség miatt akadnak elütések.

 

Naponta 3500-4000+ oldalletöltést számlál a blogos statisztika - érdekes, hogy ehhez képest elég kevés hozzászólás születik, nem tudom miért nem szeretnek az emberek hozzászólni - mikor pedig kikerülünk az indexre, akkor természetesen megugrik ez a szám pár ezerrel. Az index blogketrecében elég gyakori vendégek vagyunk, hetente többször (előfordult párszor, hogy naponta többször kétszer, háromszor) is kitesznek oda. Úgy gondolom az indexre való kikerülés nem számít elismerésnek, sokkal jobban örülök annak, ha egy oldalon vagy egy fórumban lelek rá a Filmdroid linkjére, előfordult olyan is, hogy a gyöngyösi mozi honlapjáról egy filmre kattintva az én blogomra jutott el az érdeklődő.

 

Miecs: Én csak meghúzodva szólok ehhez hozzá, hisz nem vagyok túl aktív. Minden érdem Koimbra-jé, ha ő nem lenne ez a blog sem élne már. Ami csak hobbinak indult, az nála már hivatássá vált. Igyekszem én is aktivizálni magam, de néha csak olvasgatásba merül ki nálam a blogolást. Néha egy kis kitérőt teszünk és a filmek világát összekötjük más "műfajjal", de ígérem, nem fogunk soha végleg eltérni az eredeti koncepciótól, csak néha jó  akitekintés. El sem hiszem, hogy megéltük a 2. évet. Isten éltessen Filmdroid! Remélem eljutunk a 3. szülinapig is! Köszi Koimbra érte! És természetesen az olvasókon is múlott!

 

Köszönet mindenkinek aki látogatja az oldalt, remélem a továbbiakban is kitartotok a blog mellett és sok érdekességgel tudunk szolgálni a későbbiek folyamán is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr121492788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabbor 2009.11.02. 13:03:26

Nincs semmi baj a fogalmazásoddal. Ha valóban katasztrofális fogalmazást akarsz látni, olvasgasd a filmbuzi.hu oldalt. Na az nagyon gáz! Amúgy, ha lehetne anonim írni hozzászólást, biztos többen írnának be. Én is sokszor csak azért nem írok, mert lusta vagyok belépni. Szerintem lassan el kellene gondolkoznod, hogy saját szerveren csináld az oldalt, ne pedig egy ilyen ingyenesen.

DEW3yl · http://dew3yl.wordpress.com 2009.11.02. 13:18:36

Tényleg nagyon friss és bőven elegendő információval látod el a film-rajongókat. Igaz a Filmdroid előtt én nem igazán olvastam magyar - és külföldit is igen keveset - filmes vagy sorozatos oldalt. Most is a Filmdroid az elsőszámú forrásom. Hála az RSS-nek mindig időben megkapom az értesítéseket és nem maradok le semmi jórol sem.

kaamir 2009.11.02. 13:30:19

Isten éltessen Titeket, és csak így tovább még nagyon sokáig!

Tipca 2009.11.02. 13:57:59

Boldog születésnapot! :)
Mostanra én is előbb ezt az oldalt nézem meg, csak utána a Filmbuzit, de ég és föld a kettő. Gratulálok tehát, és még sokszor ennyi évfordulót kívánok!
A fogalmazásoddal szerintem sincs baj. Előfordul néha elütés, helyesírási hiba? Kit érdekel? Te is emberből vagy, ráadásul ez egy blog, a blogoló azt és úgy ír, ahogy akar, akinek nem tetszik, ne olvassa.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.02. 14:26:10

Miecs: nálam is hobbi, nem hivatás:)

Köszi köszi:)
@gabbor: ismerem az oldalt, jó ideje nem látogatom, mert felhúztam magam sokszor, utoljára szerintem akkor voltam ott, mikor úgy kezdődött egy három soros hír, hogy szerencsére kevés hírre értem haza.
Na de ne is beszéljünk erről:)

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2009.11.02. 14:46:48

Boldog szülinapot Filmdroid! :)
Én marhára örülök hogy tagja lehetek, igaz nem írok sokat, de amit igen, azt legjobb tudásom szerint.

Csók mindenkinek! :)

asz0089 2009.11.02. 15:00:06

Gratulálok az oldalhoz, sokat olvasom, nemrégiben regeltem be ide, hogy kommenteljek, mert láttam, hogy hiányolva vannak mindig. :)
Szurkolok neked és csak csinálni-csinálni-csinálni :)

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.11.02. 15:03:02

Boldog blogszülinapot!
Gratulálok az eddigi teljesítményhez és még sok szép évet kívánok az első számú filmes blognak!

sélli_ 2009.11.02. 15:46:21

Grat az oldalhoz! Csak így tovább! Heppi börszdéj!!! :))

BLUNTSIDE 2009.11.02. 15:53:37

A filmbuzi-t néztem sokáig aztán véletlenül megtaláltam ezt... a filmbuzit már nem is nézem!
Nem tudom van-e köztetek rivalizálás, ha van nem akartam azt tovább szítani, de nekem ez jobban tetszik mint az: csak így tovább!

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.11.02. 16:13:38

Titeket és az FFK-t (Filmfelkeltés) amit szeretek és olvasok szinte mindig. A fentebb említett oldallal kapcsolatban (filmbuzi) csak annyit, hogy már nagy csalódás hónapok óta.
Gratulálok! Így tovább. Megyek és iszom egy fröccsöt az egészségetekre! (este meg megnézem a Moon-t)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.02. 16:17:54

Sok köszi nektek is:)
@BLUNTSIDE: Nem rivalizálok senkivel és nem vagyok irigy senkire:)

@duckit: Én is iszok az egészségedre, van még valahol egy jó kis meggybor. A Moon nem rossz, nekem 70 %:)

Shyllard 2009.11.02. 16:29:53

Gratula hozzá, csak így tovább! Nincs semmi baj sem a fogalmazással, csak néha egy egy szó elírás, dehát az mindenhol van. Csak így tovább!

Seraphin 2009.11.02. 16:36:47

Csatlakoznék a Filmbuzi (ízlésficamos szerkesztők) helyett MÁR FilmDroid olvasók táborához. :)

Rolee83 2009.11.02. 16:47:31

Nagyon jó az oldal, így tovább!! Én személy szerint naponta többször is idenézek, mert elég sűrűn frissülnek a hírek!!

Crag 2009.11.02. 17:07:03

Gratula az eddigi évekért és még sokat kívánok! Én személy szerint Öcsém, ForgerON javaslatára látogattam el ide és itt is ragadtam :), mert bátran állítom keresve sem találtam számomra jobb filmes blog-ot! Köszönet!

kompi · http://filmtrailer.hu 2009.11.02. 17:33:32

Gratulálok a leggyakrabban frissülő filmes oldalnak - így tovább még sokáig.

ninarose · http://adultfilmatrium.freeblog.hu/ 2009.11.02. 17:40:18

Kiváló blog a Filmdroid. Csak így tovább. Napi látogató vagyok én is.

A Filmbuzi csak egyetlen egy dologban jobb mint a Droid. A dizájnban.

Persze tudjuk, hogy a küllem nem minden. ;)

hulk 2009.11.02. 17:47:54

grat és csak így tovább még jó pár évig

elp 2009.11.02. 17:48:16

én is napi szinten olvasom, jó blog
Boldog Születésnapot!!!

Llew 2009.11.02. 17:59:00

Boldog Születésnapot!

Nekem nem ez a kedvenc filmes blogom, de rendszeresen visszatérek átfutni a híreket, mert a csilliárd filmes blog közül asszem itt van a legtöbb. De hát ez a szép az internetben. Viszont, ha olvasni akarok akkor máshova megyek, mert a filmes írásaitok annyira nem jönnek be. Talán ott még van mit fejlődni.
A kommentek hiányának lehet az az oka, hogy nektek a fő profilotok a hírszolgáltatás, azokra meg sokszor nem nagyon lehet mit reagálni. Bár én viszonylag rendszeresen hozzászólok itt-ott, szóval a magam részéről mindent megteszek a sikerért.:)

BeniMan 2009.11.02. 18:04:03

Isten éltessen Filmdroid! Boldog Születésnapot! Gratulálok az oldalhoz és remélem még nagyon sokáig olvashatlak titeket! Csak így tovább!! :)

sjbee 2009.11.02. 18:23:04

Még legalább 52 év Filmdroidot kívánok magunknak! :)
Nekem is az első számú filmes blog különben a droid, ennek köszönhetően nem is kapom fel a vizet, ha pár helyesírási hiba van egy bejegyzésben, máskülönben mindenhol vérszemet kapok egyébként :)
Szóval grat. koimbra, csak így tovább!

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.11.02. 18:23:12

Isten éltessen, grat a két évhez :)

a8zoli 2009.11.02. 18:25:00

heppi börszdéj...
kb egy éve láttam hallottam először az oldalról azóta majdnem napi szinten olvasok .
csak így tovább ! :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.02. 18:28:51

Köszönöm. Amíg tudom, csinálom:)

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2009.11.02. 18:35:05

Boldog születésnapot! :)

Nagyon hasznos a sok friss hír, ráadásul számos témáról gyakorlatilag csak Te szoktál írni (utoljára pld. az új orosz <a href="http://filmdroid.blog.hu/2009/10/21/na_igre">gamer-es akciófilmes csodáról</a>).

Sok filmes oldalt követek, többnyire RSS-en át, ez a legjobbak közé tartozik nálam :). Amiket hiányolok, azok a nagyobb hangvételű, terjedelmű, "veretesebb" írások akár külön filmekről, akár műfajokról, akár "csak" filmelméletről - tudom, mindent nem lehet.

Csak így tovább!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.02. 18:40:53

@Dagenham: Csinálnék szívesen ilyen összeállításokat, de ez igazán sok időt vesz igénybe, a Schwarzeneggers és Bruce Willis-es iromány sem kevés időbe telt. Készült egy összeállítás most, néhány színész haláláról írtam, akiknek még várt bemutatásra filmjük, mikor elhunytak. A Jacko film kapcsán akartam kitenni tegnap, de volt egy kis családi banzáj és öcsém hozott eper, szilva, barack meg egyéb pálinkákat és le kellett tesztelni:D A box office-t már erősen pislogva írtam meg. Holnapra kikerül.

A Na Igre-vel kapcsolatban pedig annyit, hogy vannak karakterposzterek is hozzá, majd este azt is kirakom, ha ennyire tetszett:D

Unabomber 2009.11.02. 18:45:52

Nem érdekelnek a filmek, de a filmdroidot olvasom. :) Sok sikert és még tíz ilyet...!
(Meggybor van?)
;)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.02. 18:54:56

@Unabomber: Kösz. Van még egy kevés, a málnabor már elfogyott. Itatta magát, akárcsak a megy...:)

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2009.11.02. 19:12:07

most néztem csak meg jobban a képet. mekkora fasza már az a torta. :D én is szívesen elfogadnék egy olyat :P

_renton 2009.11.02. 19:19:35

Gratulálok Koimbra, csak így tovább! A dizájn se gázos, csak ezt az idétlen, máshol is többször látott betűtípust tüntetném el a fejlécből, mert ronda!

Hatványpatkány 2009.11.02. 20:10:11

Kiváló blog, nekem bookmarkban van már nagyon rég óta -- az imdb.com és a Vox mellett a legmegbízhatóbb és legprofibb filmes informátorom.
Csak gratulálni tudok, rengeteg posztot, alkotókedvet és még nagyon sok születésnapot kívánok, azt hiszem, mondhatom: mindannyiunk örömére.
HP

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.11.02. 20:10:59

Gratula! Megvan az egymillió oldalletöltés? Nagyjából arrafelé járhatsz...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.02. 20:18:13

@Hatványpatkány: Köszi
@efes: Köszi neked is, az egymillió már rég megvan:) Kettő millió felé járok.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.11.02. 20:21:16

@koimbra: Hú. :D Akkor előre a tízmilláért! :)

sajtosrolo · http://sajtosrolo.blogspot.com/ 2009.11.02. 21:26:15

Boldog blogszülinapot! :)
Én filmes híreket csak itt olvasok.
Nagyon sok munka lehet az oldallal, én biztos nem bírnám.:) Még egyszer gratulálok!

Brüsszeli csipke 2009.11.02. 21:33:46

Isten éltessen!
Köszönöm a remek perceket, amiket itt töltöttem, remélem még nagyon-nagyon sokáig fogom élvezni a társaságotokat

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.02. 22:14:46

Köszönöm:)
@Brüsszeli csipke: remélhetőleg sok remek perccel tudunk még szolgálni:)

AldoWinnfield 2009.11.02. 23:49:24

Boldog születésnapot a 'Drome-osok nevében is, többen is olvasunk Filmdroidot, de úgy látom más még nem vette a fáradságot kommentelni. Mondjuk ilyenkor azért eszembe jut, hogy akár itt is lehetnék író, ha anno nem felveszel:))) No, Happy Birthday!

AldoWinnfield 2009.11.02. 23:51:40

Izé, ha anno felveszel:)

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.11.03. 05:13:04

Isten éltessen, szeretjük a 'Droid-ot;-D

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.11.03. 11:17:56

hú csak most látom... boldog, boldog szülinapot... na még egyet és egyet...

Petikebacsi 2009.11.03. 12:19:05

Sok boldog születésnapot Filmdroid! Koimbra, Neked pedig köszönjük azt az áldozatos munkát amit a filmrajongókért végzel, nem semmi teljesítmény,amit művelsz! Reméljük még sokáig nem fogy el a lelkesedésed! Még egyszer Isten éltesse a filmdroidot, és csak így tovább!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.03. 16:11:55

Igyekszem, igyekszem:) Köszönöm nektek is:)

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.11.03. 16:17:23

Utólagosan is Boldog Szülinapot a Filmdroidnak! Köszönet mindenért, a továbbiakban pedig kívánok sok-sok hasonlóan eredményes évet! BoSzüNaKí mégegyszer!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.03. 19:05:22

@ForgerON: Remélhetőleg meglesz még pár év, köszi:)

nyuszisz 2009.11.04. 21:22:31

Boldog születésnapot!
5000 poszt! Az nagyon sok :) Szerintem nem csak filmes blogok között rekord.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.04. 21:58:59

@nyuszisz: Kösszenet.
Úgy gondolom a blog.hun egyedül sixx az, aki előttem jár posztszámban:)

Gibson · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.07. 23:19:06

Mostanában nem igazán jutottam gépközelbe. Most bukkantam csak rá erre a cikkre. Grat emberek!
Remélem meglesz még legalább ugyanennyi.. :)

Spawn85 2009.11.08. 14:45:02

Most láttam csak, hogy ide még nem is írtam. Helytelen, de jobb később, mint soha.
Szóval gratulálok, és remélem még sokáig olvashatom a blogot!

disfear 2009.11.09. 19:05:23

Boldog születésnapot szintén a Filmdroidnak.
A filmbuzis dolgokhoz: szeretem mindkét oldalt, de igaz ami igaz, a filmdroid a leg up-to-datebb magyar filmes blog.(milyen szépen fejeztem ki magam).
És gratulálok a sok munkához:) Ha egyszer netalán-tán szükség lenne egy segítő kézre aki írogat néhány filmről, majd nyugodtan szólj:P
süti beállítások módosítása