Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Előzetes Stephen King új könyvéhez

2009.11.02. 11:51 koimbra 8 komment

Novemberben kerül a könyvesboltok polcaira Stephen King új regénye, az 1088 oldalas Under the Dome. A regény egy olyan városról szól, amelyet hirtelen egy láthatatlan kupola vesz körül, ezen pedig lehetetlen áthatolni. Még nem érkezett olyan hír, miszerint film is fog készülni King műve alapján, de szerintem 100 %-ra vehető, hogy néhány éven belül befut a mozis verzió.

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr921492724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.11.02. 12:00:03

Olyan lesz, mint a Rémkoppantók!!
Az tetszik viszont, hogy 1088 oldal!!!!
Lehet vele súlyzózni!

Minimal · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/346-opel 2009.11.02. 13:39:15

én ezt komolyan nem értem. miért van igény ennek az embernek a könyveire még mindig?

Tipca 2009.11.02. 14:03:09

@Minimal: Mert jók? Igaz, az utóbbi években kissé romlott a színvonal a korábbi munkáihoz képest, de még így is bőven az olvasható - sőt, a jó - kategóriába sorolnám a könyveit.
@duckit: Nekem is a Rémkoppantók jutott róla eszembe, de ott mire elszigetelték Havent, gyakorlatilag már csak a főszereplő fickó maradt "ép", nem? (Már rég olvastam.) Mindenesetre baromi jó a trailer, legszívesebben már most olvasnám. :D

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.11.02. 14:15:38

@Minimal: Erre nem nehéz válaszolni, pl. én gyűjtöm. Ezeken "nőttem fel". Alapban akitől olvastam könyvet gyerekkoromban, azóta bármi megjelenik megveszem, több esetben el sem olvasom miről szól a tartalma.
SK-nek egyáltalán nem tetszettek az utolsó regényei, de számomra érték. (most nem a minőségére gondolok)
Nem vagyok könyvtáros. SK,Baldacci,Grisham,Lehanne,Sadfrod,
Koonz,Chrichton,Barker,Lansdele.stb. bármi megjelenik, jöhet.

StayGood 2009.11.02. 14:44:14

Egyértelmű, hogy a Simpsons filmből lopta az ötletet:)

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.11.02. 15:39:16

@Tipca: Repülő porszívók őrizték a falut!!! Mennyire állat már!

tejfogubandi 2009.11.02. 17:04:20

@sztey: nekem is ez jutott eszembe :) Biztos megint be volt lőve és az ment a foxon .

Nagy Tibi (törölt) 2009.11.03. 10:53:33

Egy lengyel író már írt ilyesmit. A regény neve: A robot
süti beállítások módosítása