Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jönnek a mikroköltségvetésű filmek

2009.12.11. 15:22 koimbra 3 komment

A Paranormal Activity kimagaslóan nagy sikere után a Paramount bejelentette, hogy el fog készülni a folytatás. A 15 ezer dollárba került alkotás eddig több, mint 107 millió dollárt termelt Amerikában, a Paramount 300.000 dollárért vásárolta meg a horrort és kevesebb, mint 10 milliót költött marketingre, tehát igen szépen profitáltak belőle.

Vérszemet kapott a stúdió, ugyan a folytatáson kívül elhatározta, hogy hasonló mikroköltségvetésű műveket fog készíteni, 1 millió dollárt költenek arra, hogy hasonló filmek készüljenek, mint a Paranormal Activity. A döntés értelmében 10-20 olyan filmet rendelnek be, amelyeknek költségvetése maximum 100.000 dollár lesz.

Nem veszíthet semmit a stúdió, hiszen az egy millió dollár Hollywoodban zsebpénznek is kevés és ha be is bukik ezekkel a filmekkel a Paramount nem nagyon fogja megrengetni őket.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr471590511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolee83 2009.12.11. 16:13:29

Utálom az ilyen szarokat! A Blairwitch is az volt, meg valószínűleg ez a Paranormál Activity is az. Csak az előzetesét láttam, de már attól rosszul lettem.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.12.11. 20:46:56

Támogatom. Le a méregdrága szarokkal! :)

Tipca 2009.12.11. 22:49:59

@Rolee83: Ha úgy általában a paráztatós filmekkel nincsen bajod, ajánlom bepróbálni a Paranormal Activityt. Az Ideglelést én sem szeretem (konkrétan majdnem bealudtam rajta, olyan unalmasnak tartottam), de a PA-t nagyon élveztem.
süti beállítások módosítása