Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mégis idén jön a Resident Evil 4

2010.01.11. 11:21 koimbra 9 komment

Nemrég fejeződött be Resident Evil: Afterlife forgatása, eredetileg úgy volt, hogy szeptember 24-én érkezik a mozikba a franchise negyedik darabja, ám néhány hete kiderült ez mégsem fog összejönni, ugyanis annyit fognak szöszölni az utómunkán, a speciális effektekkel, no meg a 3D-vel, hogy 2011 januárjára tették át a premiert. Milla Jovovich azonban twitterjén azt írta, hogy ez még nem biztos.

Úgy tűnik, hogy Paul W.S. Andersonnak mégsem kell extra idő az utómunkákhoz,  A Shocktillyoudrop értesülései szerint a filmet szeptember 10-én, két héttel az eredetileg tervezett bemutató előtt küldik be a filmszínházakba. Az utolsó két részt is ebben a hónapban mutatták be.

Jovovich újra eljátssza a főszerepet, Ali Larter pedig ismét Claire Redfieldet fogja megformálni, bátyját Wentworth Miller alakítja, Shawn Roberts pedig Alice nagy ellenfele lesz a produkcióban. Boris Kodjoe szintén látható lesz az alkotásban.

Címkék: franchise resident evil miújság játékból film resident evil 4 horrorhír

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr251663249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelta 2010.01.11. 14:32:23

Ez Az! Alice bármilyen mennyiségben jöhet

Dejdő 2010.01.11. 16:16:49

Koimbra lehet neked privát üziket küldeni vagy valami? Mert ez nem ehhez a poszthoz tartozik de találtam érdekes dolgokat:) pl. az xpress szerint idehaza várható a Füstölgő ászok 2: Bérgyilkosok bálja 2010.február.18-án! És Amerikában meg 2010.január 19.-én kerül moziba! Azért ez durva hogy 1 hónapra rá már dvd-n élvezhetjük:D

tomarill 2010.01.11. 16:51:33

Kaptár 4 hmmm .. 3D-ben hmmm ...nem vagyok rá méltó, valami jót tehettem!

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.01.11. 17:01:15

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: szerintem a harmadik meglepően jó lett, szvsz a második résznél lentebb már nem lehet semmi :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.11. 17:55:57

@Dejdő: A Filmdroid alatt találsz olyat, hogy kapcsolat:)

Szerintem a második rész volt a leggyengébb, az első és harmadik nem volt rossz.

2010.01.11. 18:19:28

Egyszerűen rajongok a harmadik részért, pedig alapvetően nem egy nagy film, de valamiért nem tudok betelni vele. Ezt is várom nagyon.

warcry83 2010.01.11. 20:03:34

@Dejdő: ne várdd a Füstölgő ászok 2-t mert nagyon rossz

Nekem csak az első Resident Evil nem tetszett, a többi ok :)

sjbee 2010.01.11. 21:48:56

@warcry83:
Nálam meg pont az első rész a nyerő, valahogy annak a hangulata tetszik a legjobban.
süti beállítások módosítása