Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Újrakezdik a Pókembert

2010.01.12. 10:19 koimbra 23 komment

Sok tökökés volt a Pókember 4 forgatókönyve körül, Sam Raiminek az utolsó változat nem tetszett, a Sony pedig új forgatókönyvírót állított rá a szkriptre. Emiatt pedig a forgatás sem tudott volna elindulni időben és a kitűzött bemutató is csúszott volna. Végül Raimi bedobta a törülközőt, a Sony ma jelentette be, hogy a rendező elhagyta a fedélzetet,  mivel nem tudta volna összehozni a produkciót jövő májusra és nem tudta volna kreatívan elkészíteni a filmet.

De nem csak Raimi, hanem az egész színészgárda, Tobey Maguire-től kezdzve, Kirsten Dunston át mindenki távozhatott a kijáraton, ugyanis a Sony úgy döntött nem lesz negyedik film, helyette újraindítják az egész franchise-t egy másik tehetséges rendezővel és új színészeket szerződtetnek le. A forgatókönyvön James Vanderbilt ügyködik és 2012 nyarán érkezik a mozikba az alkotás. (Esetleg az Ultimate univerzumhoz nyúlnak majd a készítők?)

Személy szerint én totális örülök ennek, a három Pókember film nem adta vissza a képregények hangulatát, egyszerűen ez a Hálószövő már nem ugyanaz volt, mint akit a képregényekben megismertem anno. Ettől ugyan még lehetett volna jó, de sajnos nem lett az. Javasolnám James Cameront esetleg, anno ő is dolgozott a szkripten, fel is kérték a filmhez, ám a Titanic hatalmas sikere után már nem foglalkozott vele. Sam Raimi pedig gőzerővel láthat hozzá a World of Warcrafthoz. 

Címkék: remake pókember miújság képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr661665850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2010.01.12. 10:39:04

Csak lesz egyszer egy normális pókemberünk!

chdstr · http://mozigekko.blog.hu/ 2010.01.12. 10:52:57

Nem árt neki a vérfrissítés...Meg szerintem a szereplők alapból nem voltak igazán jók.

gabbor 2010.01.12. 11:00:27

brutális 3D látványorgiát lehetne csinálni ebből az épületek között "repkedő", bunyózó pókemberből... de nem fogunk, hanem egy tini-szerelmes filmet fogunk látni. :(

Dejdő 2010.01.12. 11:46:08

Jó hír! Rühelltem a szereplőket,Raimit is rühellem:) Jobb ez így!

Rolee83 2010.01.12. 11:55:34

Én nem örülök neki! Nem szeretem ha egy pár éves filmet újraindítanak, mintha mi sem történt volna! Mint pl a Hulk.
Akkor inkább ne csináljanak semmit! :S

a8zoli 2010.01.12. 12:04:42

spiderman begins.....

a8zoli 2010.01.12. 12:06:22

@Rolee83: pedig ez a trend ezek szerint mert igye a Fanata4-et is újra akarák indítani. pedig rengeteg marvel-es karakter van amivel lehetne dolgozni .
Bár sztem az X-men Franchiseban a Wolverine "előzmény" jó lett.

Rolee83 2010.01.12. 13:03:28

@a8zoli:
Halottam, hogy tervezik az új F4-et! Bár nem rajongtam az első kettőért, mégsem gondolom azt hogy kell az új! A hihetetlen Hulk-ot is feleslegesnek tartottam!
A Wolverine nem volt rossz, bár lehetett volna véresebb, keményebb!
Visszatérve a Pókemberhez, lehet hogy az új jobb lesz, de akkor is gáz, hogy egy pár éves filmet újraforgatnak!

ErEr 2010.01.12. 13:36:00

Ideje volt, Tobay az abszolut balfasz szerepere tokeletes, beszologatos vagany szuperhosnek nem.

Shyllard 2010.01.12. 14:33:06

Végre egy jó hír! Fantasztikus, nagyon örülök neki! A Pókember-filmek teljesen lerombolták a háloszövő iránti szeretetemet. Az első óta már egy Pókember képregényhez sem tudok hozzányúlni. Reménykedek, nagyon reménykedek, hogy jó lesz.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.01.12. 14:41:36

Én azt remélem, hogy a pókösztön is végre szerepet kap, mert a trilógiában csak úgy néha jött elő.
Illetve a bunyók közbeni vicces beszólások is hiányoztak.

Egyébként el tudom képzelni, hogy az Ultimate képregényeket veszik elő és akkor egy 14 éves Parkert kapunk.

Spawn85 2010.01.12. 15:28:49

@Rolee83: A Wolverine film azért nem lett véresebb, mert a stúdió mindenáron PG-13-as filmet akart. (Volt is vita a rendezővel, Gavin Hood-dal.)

Én sem tartom teljesen jó ötletnek, hogy egy nem olyan régi filmet reboot-olnak (lásd Hulk példája, bár azok nekem tulajdonképpen tetszettek, mind az Ang Lee, mind pedig a Louis Leterrier féle verzió, persze mindkettő más szempontból volt jó.)
De talán lesz egy nagyon jó Pókember-film ebből.

Hallottam én is, hogy reboot-olni akarják az F4-est is, én örülnék, ha legalább Jessica Alba-t meghagynák a szereplőgárdából, de úgysem fogják.

A nép fia 2010.01.12. 16:51:42

@Tom Keller: Ez egy jó cím! :-D

A bejegyzésre reagálva pedig: NA VÉGRE! Ez volt az egyetlen normális döntés. Szerintem a Hulk is jobb lett, és bízom benne, hogy ez is az lesz majd. És akkor végre összegyúrhatják a Marvel-arcokat. Komolyan, ehhez mit kellett ennyit tökölni?

Tobey-nak egy rendes szerepe volt: A Sátán sikátora. :-D

A Wolverine gagyi, már többször mondtam. Ott is van 1-2 elbaltázott karakter.

ocse1917 2010.01.12. 17:24:00

szerintem már most el kellene kezdeni a reboot rebootját. sőt! akkor már miért nem kezdik el az avatar rebootot? ennyire nincs ötlet az "álomgyárban"?

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2010.01.12. 17:48:07

@koimbra: Ezek a Pókember-filmek is már eléggé az Ultimate világre épültek, hiszen csak később hozták be Gwent, meg még itt is gimis volt az elején hülyefejű Tobey. Ha még ennél is Ulimatebb világot akarnak, akkor nem sok jót fűzök az újraindításhoz.

Remélem, hogy inkább az eredeti képregények köszönnek majd vissza a vásznon. Gwen legyen. M. J. ráér még és majd valamelyik új részbe egy teljes filmet áldozzanak Venomra.

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.01.12. 18:09:12

@A nép fia: A Sátán sikátora tényleg ideális szerep. :D

fountain 2010.01.12. 19:34:30

Teljesen korrekt! Most már csak ki kell várni 2012-őt! XD

a8zoli 2010.01.12. 21:11:51

@Rolee83: sztem a fanta4 első része nagyon jó volt és az egészet Julian Macmahon vitte a hátán Dr. Doomal de a második az ezüstunatkozós sztem ugy ahogy volt egy zagyvaság volt. nem volt rossz de elég kusza volt. Az előbb említett színész se volt nagyon előtérbe tolva .
az ilyen újra indításokből csak a batman jött ki jól sztem a többi eggyáltalán nem. a helyes út az Xmen biznisz hogy akkor ok próbáljunk egy karakterre előzményt építeni és sztem nem csinálták rosszul és tuti lesz ennek még flytatása. a zöld pattogó gumimaci hulk meg az ujra keverésben egy fokkal jobb lett de akkor se az igazi. a pók első része sztem elment de a két folytatás az megincsak nem jött be. fene tudja mi lesz az újraindításból.... de már kicsit sok :D

a8zoli 2010.01.12. 21:15:17

@desmond wallace: asszem az első film extra lemezén van szépen levezetve hogy az évek alatt hogy változtak a képregények világai kinéztei ahogy a rajzolók is éveken át voltak és cserélődtek. ha egy rendező egy bizonyos szériára áll rá akkor tuti abból dolgozik nem hiszem hogy átnézné a teljes kollekciót :D

kung - fúj (törölt) 2010.01.13. 07:54:16

Ezek hülyék.
Hát forgassátok csak újra,mert nem voltatok képesek összehozni egy normális forgatókönyvet és szereplőket!:-(
Így a stúdió csak magát égeti,nem beszélve az elpazarolt időről.
süti beállítások módosítása