Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Így készült az Avatar

2010.01.20. 21:57 koimbra 16 komment

Ha még nincs eleged az Avatarból és még több dolgot szeretnél róla látni, akkor itt van pár videó, amely összesen 22 percben mutatja be, hogyan és miképp készült el a produkció. A sci-fit egyébként már csak 200 millió dollár választja el a Titanic összbevételétől. Kínában is hatalmas érdeklődés közepette vetítették, telt házakkal ment a produkció, a kormány pedig megtiltotta, hogy a sima, azaz 2D-s mozikban vetítsék az alkotást, csak 3D-s filmszínházakban adhatják le a művet. Állítólag nem akarták, hogy rekordbevétel szülessen, de én még azt is el tudom képzelni, hogy valamelyik nagy agynak annyira bejött 3D-ben James Cameron műve, hogy úgy döntött, a népnek csak így szabad megnéznie.

Címkék: avatar

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr711688866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.01.20. 22:03:16

Úristen, mennyi meló volt vele.

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2010.01.20. 22:59:58

Huhh, le a kalappal, érdemes volt végignézni.

gramercy 2010.01.20. 23:23:18

sok ezer ember évekig tartó munkája

Honda RC 51 2010.01.21. 00:11:46

Nezzetek meg mennyire otletesen dolgoznak hogy ujabb es ujabb dolgokat hoznak letre. Gondolkodnak, megvalositjak, dolgoznak kemenyen. Hihetetlen mennyi akadalyba utkoznek es megoldjak, nem jajonganak sirnak...megoldjak. En ketszer lattam a filmet es nem untam masodszorra mert hihetetlen jo. Magasra tette a mercet Cameron. Csak abban remenykedjunk hogy a szineszi munkara szukseg legyen tovabbra is. Nagyon kozel a valosagot tokeletesen letrehozo szamitogepes grafikanak. Elveztem Pandoran lenni, visszavagyom oda.

Deadasfak 2010.01.21. 05:40:48

Még mindig nem tudok elájulni CGI-tól... Nem rossz film, de az alapsztori színtiszta Pocahontas, a környezet majdnem egy az egyben World of Warcraft - night elf világ koppintás (pláne az óriás fa amiben laknak), és tele van annyi nyáladék momentummel hogy az iszonyú. Pláne ez a "látlak téged" bloááh. Ettől még nem volt rossz a film, sőt élvezettel néztem végig, de ez a hype ami körülötte van számomra érthetetlen. Mi ez egy gyűrűk urához vagy star warshoz képest?

antonz 2010.01.21. 06:09:05

munkának óriási, minden elismerésem, de a színészi munkát én is nagyon féltem (a menekülő ember óta:))
itt - bár tudom, hogy nem így van -, a film felét akárkivel eljátszathatták volna, még szerencse hogy ember volt a másik faj a filmben és nem mondjuk valami zöld plazmapaca
amit sokan kiemelnek, hogy sigourney Weaver mennyire jó, ezt nem vitatom, de a naviként is szereplő színészek közül ő volt az egyetlen akit könnyen felismerek és a teljesen felismerhető arcvonásai már zavaróak voltak
egyszerűen úgy éreztem, mint ha egy kék testre rátették volna az emberfejet
a többi kevésbé ismert arcnál ez nem okozott ilyen hatást
élménynek és munkának is óriási, köszönjük cameron

antonz 2010.01.21. 06:10:48

@Deadasfak: mindhárom mese, csak ez kicsit kélebb és véresebb

suo tempore 2010.01.21. 08:17:48

nekem ezek a kék izék tökre nem szimpik, és a mozgatásukon még mindig nagyon látszik,h mennyire mű

komolyan, egy rajzfilmben jobban megoldják

PathosVerdesIII · http://www.rongo.hu 2010.01.21. 08:56:35

végignéztem, érdekes volt, köszi a postot.

Paleee 2010.01.21. 09:19:07

Másnál mennek a videók?

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.01.21. 09:21:57

@Paleee: mennek :)

ha ff-ről nézed és van adblockod, kapcsold ki. mármint az adblockot. :)

Rob67 2010.01.21. 09:47:31

@gramercy: Én mindig bent maradok a film végén, amíg az utolsó felirat is el nem tűnik. Szeretem tudni, kik készítették a filmet.
Ekkora bazi listát még életemben nem láttam :)
Nem semmi.
Ennek a koordinálása, logisztikája már önmagában Oscar-t érne.

töklámpa 2010.01.21. 18:40:04

Most kezdtem nézni a videókat. Az első 30kilobájt/másodperccel jön. Éljen a szélessáv.
süti beállítások módosítása