Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

104 órán keresztül nézett rajzfilmet

2010.03.09. 18:05 koimbra 3 komment

 Percre pontosan 104 órán keresztül nézte a rajzfilmeket Fölkl László a Csepel Plaza mozijában. - írta a mozinet.hu.  Az 52 éves gépkocsivezető 14 emberrel ült be a Cinema Csepel egyik termébe március 4-én délután, hogy megdöntsék a maratoni filmnézés Guiness-rekordját. Az 1999-es magyar rekord megdőlt, a világrekordhoz még 20 óra kellett volna.

Hétfőn éjjel 23 óra 26 perckor az utolsó versenyző is feladta az Animánia Mozimaraton elnevezésű rekordkísérletet. A győztes, Fölkl László budapesti gépkocsivezető 104 órán át nézte a rajzfilmeket. A néhány perces Leo és Fred, illetve Magyar Népmesék részeit is beleszámítva csaknem 300 animációs alkotást nézett meg. Ezekből harmincat DVD-ről vetítettek, a többit kópiáról. Utóbbi annyit jelent, hogy László 86 kilométernyi filmtekercset tekintett meg.
- Amikor jelentkeztem az Animánia Mozimaratonra, a kollégák és a családtagok megmosolyogtak. Legjobban az orvosi papírt kiadó doktornő szórakozott – mondta Fölkl László. – Azt gondoltam, hogy ez egy jó játék, és kihívás is, ezért megpróbáltam. Igyekeztem az elején minél kevesebb stimuláló szert fogyasztani, az első energiaitalt péntek este ittam. A második nap hajnala volt a legnehezebb. A sok fiatal már csütörtök este ivott kávét vagy Red Bullt, én péntek estig tiszta voltam, ezért tudtam akkor új lendületet venni. Nagyon sokat vezettem az éjszakában, ha rám jött a fáradt, narkós állapot, akkor stresszoldó labdát és marokerősítőt használtam. Gyakran lihegtem ilyen helyzetben, amitől oxigéndúsabb lett a vérem, és megszűnt az agyamban a fáradtságérzet. Ezekkel a praktikákkal maradtam fenn 104 órát.
László 10 kávét és 6 energiaitalt ivott, és több alkalommal fekete teát is. A családja, felesége, és két felnőtt fia is meglátogatta őt. Az egyik középiskolai osztálytársa egy közösségi oldalon értesült a mozimaratonról, és rengeteg ismerőst, barátot odacsődített a moziba, ők a rekordkísérlet végéig vele maradtak.
- Nem bírtam volna ki a 124 órát, ami a világrekord megdöntését jelentette volna, és már nagyon nehezen bírtam ébren maradni, ezért úgy döntöttem, hogy befejezem – fogalmazott László hétfőn éjjel. – Hazamegyek, tusolok, és aztán egy jót alszom.
A 39 órás magyar rekord – egyelőre nem hivatalosan – szombat hajnalban megdőlt, a világrekordhoz még hiányzott volna 20 óra. A szervezők örülnek, hogy mindenki épen és egészségesen végigcsinálta a maratont, ezért nem bánják, hogy amikor László elérkezettnek érezte, abbahagyta a mozizást. László győzelmével egy laptopot nyert, a második helyezett Molnár Gergely – aki hétfőn 16 óra 57 perckor fejezte be a filmnézést – egy videókamerával gazdagodott. Ezen kívül mind a 15 induló egy páros éves bérletet kap a Cinema Csepel filmvetítéseire. A díjkiosztó ma 19 órakor lesz a mozi előterében.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr941826011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2010.03.09. 18:30:02

Nagyon sok a felkészültségen, jósok alvás előtte ill. felépített animációk, egyik sem lehetne unalmas (dark animék, meg mindent betennék, amcsi vacakok felén most is majdnem alszom (planet 51, derült égből fasírt pl.).. szóval ha jók az animék s nem uncsik akkor lehet bírni szerintem is...

Shyllard 2010.03.09. 18:53:53

Én belehalnék 104 óra mesébe :) Minden tiszteletem a fickóé, de nekem pl max csak filmekkel menne ez a maraton. Akkor se biztos :) Azért szép teljesítmény.

Mr. Láb · http://www.amerikaifootball.blogspot.com/ 2010.03.09. 21:39:19

Nem tudom, hogy csináltam volna végig. Némely filmen úgy eltörik a nyakam, hogy reggel alig tudom magamat összekaparni. széééép munka
süti beállítások módosítása