Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Resident Evil: Afterlife előzetes

2010.04.03. 20:54 koimbra 15 komment

Számos számítógépes játékból készült már mozifilm, Paul W. S. Anderson pedig nem ismeretlen ezen a téren. Ő rendezte a Mortal Kombat filmet, a D.O.A. munkálataiban pedig producerként vett részt. A Spy Hunter projekt körül is ólálkodott, a forgatókönyvet is átírta, majd elhagyta a fedélzetet, a Castlevania rendezői székében is megfordult, jelenleg csak producerként fog részt venni a produkcióban. A Resident Evil első részét Anderson vetette papírra, majd megrendezte a horrort, a további két folytatás esetében a rendezői teendőket átengedte másnak, ám a negyedik felvonást ismét ő dirigálta. Milla Jovovich újra eljátsza a főszerepet, a harmadik részben megismert Claire Redfeld visszatér, a hölgyemény újra Ali Larter formálja meg. Boris Kodjoe a los angeles-i túlélők vezetőjét alakítja, Wentworth Miller Larter testvére lesz. A filmet szeptemberben küldik a filmszínházakba, nemrég volt némi kavarás a premier körül, mivel úgy vélték, hogy sok időt fog igénybe venni az utómunka.

Címkék: trailer teaser franchise resident evil sequel resident evil 4

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr901892664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a8zoli 2010.04.03. 21:19:42

zombis mátrix eddig.... :D

freakin' · http://azutolsoakciohos.blog.hu 2010.04.03. 21:58:30

hát ez nagyon rossz... bakker, csak azt tudnám, hogy miért végződött a 3. rész úgy, ahogy, ha láthatólag nagy ívben leszarják.

a mátrix hasonlóság pedig nekem is feltűnt :D

DEW3yl · http://dew3yl.wordpress.com 2010.04.04. 12:50:00

Olyan straigh-to-DVD szagú nekem ez az előzetes. Már a 3. rész kezdett hígulni, de ez szerinte egy talicska ....

Alex Mahone 2010.04.04. 12:52:59

Ritkán látni olyan trailert (filmet), aminek minden képkockája gusztustalan lopás. A vége felé már nem is számoltam. Emmerich, Mátrix, Silent Hill... Zombik meg ha két jelenetben voltak.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.04.04. 13:00:53

Anderson nem tartozik azon filmalkotók közé, akinek eredeti ötletei vannak. De legalább nagyjából szórakoztató filmeket készít.

Shyllard 2010.04.04. 14:39:50

Többi se volt éppen nézhető, de ez még a trailer-jével se képes felkelteni az érdeklődésemet.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.04.04. 15:20:58

@madcows: Szerintem többnyire nézhető B filmeket tesz le az asztalra.

Alex Mahone 2010.04.04. 20:18:56

@koimbra: ez most komoly? Bár A katonát nem láttam tőle, nekem még a sok helyen egekbe emelt Event Horizon sem tetszett (értsd: egy rohadt nagy kalap szar volt), egyedül a Halálfutam jött be, az tényleg elfogadható B-film volt, véres, látványos, jó beszólásokkal és még jobb autókkal (a végén az a Chevelle...).

b0lha 2010.04.05. 05:26:59

1. tokeletes film ez wentworth millernek, vszinu itt is ugyan azt kell csinalnia mint a szokesben: mindig nagyon komolyan nezni, nagyon osszeszoritott szajjal, ugyanazzal a hangsullyal. :D
2. @Alex Mahone: hat en meg lattam a katonat, es nem is emlexem meg 1 olyan filmre, ami annyira de annyira felidegesitett volna, es amit annyira ne birtam volna felfogni h most ez mi meg hogy es miert...
noveremmel megszamoltuk, ha jol emlexem kurt russel kb 3-4x szolal meg az EGESZ film soran, es abbol legalabb 2x csak tomondatban... :D:D:D:D:D

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.04.06. 12:07:42

@Alex Mahone: Az Event Horizon korrekt film volt, benne van a legjobb Anderson filmek között. Attól, hogy neked nem tetszett, még elég erős azt mondani, hogy rohadt nagy kalap szar volt - bár ha a Halálfutam jött be neked, akkor nem csodálkozom :)
BTW "rohadt nagy kalap szar" jelzőt én UweBoll munkásságának tartom fent...:)
(Amúgy abban teljesen igazad van, hogy szinte minden kockája lopott...)

Ez az előzetes azonban ritka béna lett - mi ez a testre feszülős ruci, két katana (két...katana... brühhü), béna óriászombi lassított kalapáccsal...??
Valami játékelőzetes volt ez, vagy mi? Komolyan ez lesz a film? Vehehehehehe...

Resident Evilnél zombikat akarok, sokat, kétségbeejtő helyzetből küzdő szereplőket - és nem kétségbeejtő filmmel küzdő nézőket, bakker.

Hol van ilyenkor Leon S. Kennedy, vagy Jill Valentine, hogy jól tarkónverték volna a forgatókönyvírót még gépelés közben?

Jester 2010.04.06. 12:34:27

Vagy a postban van hiba, vagy az én értesüléseimben, de tudtommal EZT a filmet nem kell konvertálni, mert eleve a Cameron/Avatar-féle 3d kamerákkal vették fel.

Ez az egyetlen dolog ami miatt várós.. Láttam már több konvertált 3D-t, de azok mind szarok.. Mostantól direkt figyelni fogom, hogy melyik digitálisan átalakított, és melyik Cameron-kamerás és csak az utóbbikat nézem emg 3D-ben.. A digitális konverzió átverés.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.04.06. 14:10:50

@Jester: Upsz, igaz, az utómunkálatokra hitték azt, hogy több időt fog igénybe venni.

Alex Mahone 2010.04.06. 14:37:55

@Vészmadár: kösz... Nem vagyok hülye, tisztában vagyok vele, hogy a Halálfutam egy agyatlan akciófilm, viszont a Halálhajó valami rettenetesen hatásvadász film volt, és mint az a régi sci-fiknél lenni szokott, tele volt lehetetlen, sőt inkább abszurd jelenetekkel.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.04.06. 16:16:35

@Alex Mahone: Nem is mondtam, hogy hülye vagy:)
Nekem pont emiatt jött be valószínűleg a Halálhajó, bár már régen láttam.
Anderson meg olyan, mintha csak B kategóriás film jöhetne ki abból, amiben részt vesz - de nem mindegy, hogy B+, vagy nagyon-nagyon B-- :)
süti beállítások módosítása