Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló

2010.06.30. 12:36 koimbra 7 komment

Nálunk ma kerül bemutatásra az Alkonyat franchise harmadik része, a Napfogyatkozás, tinik légiói töltik meg a mozitermeket. Itthon nem is mertek dacolni ezzel, csak egy belga-holland vígjátékot küldenek ellene, Észak-Amerikában azonban bátran bemutatják mellette Az utolsó léghajlítót.

Alkonyat - Napfogyatkozás (The Twilight Saga: Eclipse): Bella Edwardot választotta, de Jacob nem adja fel, továbbra is szeretné elnyerni a lány szívét. De nem marad sok idő a romantikázásra, ugyanis Victoria és vámpírserege Bella életére tör és még ott van a Volturi klán is. David Slade rendezése állítólag sokkal jobban sikerült, mint az előző két felvonás. Mától megtekinthető.

Szarul állnak a dolgok (De helaasheid der dingen): 2009-es belga-holland vígjáték. A 13 éves Gunther Strobbe apjával és három nagybátyjával él a nagyanyja házában. Napi szinten szembesül hatalmas alkohol mennyiségekkel, fölszedett nőcskékkel, és a szégyentelen semmittevéssel. Minden körülmény arra utal, hogy Gunther is hasonló sorsra jut. Vagy képes lesz megmenekülni a szerencsétlensége elől? Holnaptól vetítik.

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr562120690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mese92 2010.06.30. 13:55:34

Ki szalad a moziba? :)

progvog 2010.06.30. 14:55:50

@Mese92: én már láttam is az eclipse-t! :D tudom, meglepő, de nem történt benne semmi 2 órán keresztül

A nép fia 2010.06.30. 15:47:49

Sajnálom előre a Léghajlítót, mert csúnyán el fog hasalni. Minden nyáriszünetes tini picsa rohan a moziba, hogy lássa (és remélhetőleg végre csalódjon) ezt a borzalmas vámpír-zagyvaságot.

Egy másik oldalon leírtam a véleményem, ide is bemásolom.

"Már az első film idején megmondtam, hogy ez az egész egy értékelhetetlen bóvli, giccsahalmaz, a vámpírkultusz megcsúfolása. A főszereplők élettelenek, nincs karakterük, nincs jellemfejlődés, a történetnek nincs íve és mélysége, a párbeszédek laposak és unalmasak, a "fordulatok" sablonosak.

Mi a fenét szeretnek ezen a tini lányok?!

Sokan azt mondják, hogy "legalább olvasnak valamit". Én azt mondom, ettől hülyébbek lesznek, mintha nem olvasnának semmit. Bár a Harry Pottert sem szívlelem annyira, az legalább normális, valódi MESE, és van egy követhető, többé-kevésbé rendesen felépített történeti íve a 7 könyvön keresztül."

chick 2010.06.30. 17:53:43

úgyis elmegyek megnézni. a léghajlítót is. a könyveket olvastam, eredetiben, az azért egy fokkal jobb :) egyébként meg tök mindegy, mert a filmeket nem az üdvünkért csinálják, hanem hogy pénzt hozzanak. arra meg úgy látom, nagyon is alkalmas még ez a sorozat is :D

az "I, Lucifer" c. szösszenetről nem tud senki semmit?

chick 2010.06.30. 17:59:33

a soundtrack egyébként egészen jó lett!

Shyllard 2010.06.30. 18:34:33

@A nép fia: A többségüknek nem tetszenek a filmek annyira, mint a könyvek, szinte mindkét résznél csalódott a legtöbb rajongó. Amúgy a 2-t is moziban láttam, a 3-mat is meek megnézni a héten, ha bejutok a moziba :)

Spawn85 2010.06.30. 19:59:49

Megnéztem délután az Eclipse-t. Nekem nincsenek előítéleteim a témával kapcsolatban, a könyveket meg nem is olvastam. Az első két részt pedig csak DVD-n láttam.

No, de akkor az Eclipse: Nem hazudok, nem ez volt életem filmélménye, de egynek bőven elment. Az tetszett, hogy több harc volt a végén, mint a New Moon-ban.
Talán azt is mondhatom, hogy részről részre javul a dolog. Azért megnézném milyen lenne, ha nem PG-13-as kategória lenne.
süti beállítások módosítása