Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Reyndols Zöld Lámpásként

2010.07.15. 16:15 koimbra 15 komment

Ryan Reynolds alakítja a Zöld Lámpást a mozifilmben, a színészre a szuperhős ruhát CGI-vel rakják rá. Az Entertainment Weekly következő számának a borítóján a Lámpás fog feszíteni, így képet kaphatunk arról, hogy miképp fog kinézni a főszereplő a képregényfilmben. A DC egyik fő karaktere mágikus gyűrűje segítségével küzd az igazságszolgáltatás oldalán.

Címkék: képben green lantern

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr822153774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

0gre · http://stoneagecomics.comxa.com/index.html 2010.07.15. 16:26:38

Jaj ne már! Tiszta gagyi. Miért nem vették át a kinézetet egyenesen a képregényből? Ez olyan, mint egy Zöld Lámpás pizsama.

gunsmoke (törölt) 2010.07.15. 17:06:35

Ez most komoly???!!!

Én azt hittem, hogy a CGI ennél már egy kicsit előrébb jár!

Engem amúgy is inkább a borító bal felső sarkánál lévő film érdekel inkább:)

Brekicc 2010.07.15. 18:17:21

Hát igen.
A DC-ről elég sokat elmond hogy az 1ik fő karakterük is ilyen gagyi. Valahogy a Marvelnek mindig is jobban ment ez a szuperhős kitalálás.

Inkább csinálnának végre egy faszás Spawn filmet! Az tuti hogy sokkal nagyobbat ütne!

Blake007 2010.07.15. 20:38:22

Szerintem a DC-s filmek sokkal jobbak mint a marvelesek. Az is jól mutatja, hogy a Marvel szuperhősfilmeket megérik rebootolni, aztán még úgy is gyengék.

Spawn85 2010.07.15. 20:59:13

@Brekicc: Egy ütős Spawn filmnek én is örülnék.
Mondjuk a '97-ben készült film is elmegy egynek, mint film, de a képregény hangulatát nem tudta visszaadni.

Big Jack 2010.07.15. 21:04:56

Én bírom a Dc-t meg a Marvelt is bár a legjobb a TDK volt szerintem viszont a Superman nagyon nem tetszett.
1 Jó Spawn filmnek én is örülnék bár nekem a régi is tetszett,mondjuk abból nem ismertem a képregényt igazán.
É hogy a témához is szóljak a ruha gagyi jobb lett volna az eredeti képregényes :P

Spawn85 2010.07.15. 21:04:59

@Blake007: Én meg szeretem mind a DC-s, minda Marvel-es filmeket. Bár igazából ez már egyéni megítélés kérdése, hiszen mindenkinek más jön be.

Szerintem mindkét "oldalon" voltak jó, és kevésbé jól sikerült filmek.

Alex Mahone 2010.07.15. 21:40:00

Jéééézus, mi ez a szar? Most komolyan erre képesek 2010-ben? A maszk része a legszarabb...
Egyébként szerintem a Batman Begins volt eddig a legjobb képregényfilm, már ami a DC-t illeti...

Brekicc 2010.07.16. 01:46:59

@Blake007: A Bérkommentelőkre most sem vagyunk kíváncsiak.

Amit mondtál az teljességgel vicc egy gagyi Superman & 2 szar Batman(3&4, nem a Nolan félék) után.
Az Xmenből mind a 3 rész kurvajó volt(hogy a Wolverinet ne is említsem), a Pókemberből az első rész is ütött, mind2 Vasember viszi a prímet, & a Hulk is jó volt.

Nyilván volt 1-2 szar marvel film is(Pókember folytatások, új Punisher, Daredevil), de senki számára sem kérdés, melyik Franchise az ütősebb.

Elanor_ 2010.07.16. 07:20:45

gagyi, az egész ötlet is. :(
kár ezért a pasiért :D

Krumplicukor1987 2010.07.17. 10:40:23

@Brekicc: én jobban bírom DC-t. Bár az új Superman szar volt, és nekem TDK se jött be.
Marvelből a X-menek jók, a Wolverine iszonyat gagyi lett, Az Iron Man első része egyszer nézhető, a 2. része egyszer se. A Pókemberből az első két rész tűrhető. A Daredevil meg az Elektra szörnyűek. Hulkből csak az elsőt láttam, az nagyon sz@r lett. Punisherből szintén az első egész jó, a második nagyon rossz.
Szerintem.

És hogy ON is legyek. Ez a Zöldlámpás nagyon gagyin néz ki....

Spawn85 2010.07.17. 14:02:54

@Krumplicukor1987: Na, akkor elmondom én is: :)
Az új Superman szerintem sem volt olyan jó.
Az X-MEN-ek jók lettek. Nekem a Wolverine is tetszett.
A TDK szerintem minden idők egyik legjobb képregényfilmje.
A Vasember-ek jók lettek.
Pókember-ből tényleg eltolták a harmadikat.
A Daredevil szerintem nem volt olyan vészes, az Elektra lehetett volna jobb is. (De én továbbra is szívesebben látnám Jennifer Garner-t ilyesmi filmekben, mint romantikus vígjátékokban)
A Hulk-ok elmentek, bár ugye az elsőt Ang Lee rendezte, aki nem igazán képregényfilmekhez szokott, ezért is lett az kicsit más, amint amire számítottak sokan. De szerintem nem volt rossz az sem.
A Punisher-ből az első film tényleg jó (és az első alatt most azt értem, amit '89-ben csináltak Dolph Lundgren-el.) a 2004-es verziót (a Thomas Jane-John Travolta féle) szerintem kicsit elcseszték. (Szerintem még a '89-es verzió is hangulatában közelebb állt a képregényhez.)
A "Punisher: War Zone" pedig szerintem pont olyan volt, amilyennek egy Punisher filmnek lennie kell.
Szerintem.

És, hogy a post-hoz is mondjak valamit, a Zöldlámpás-ból eddig csak ezt a képet meg még egy párat láttam, ez alapján nem tudom megítélni milyen lesz a film...

Brekicc 2010.07.18. 05:28:12

@Spawn85: Hát a Punisher WarZone sztem minden idők legrosszabb Marvel filmadaptációja.

Erősen látszik a Low Budget.
A mélypont sztem az amikor Punisher átüti a csávó fejét ököllel.

A Thomas Jane-es Punisher nem volt hibátlan, de messze a legjobb az összes filmből sztem.

Spawn85 2010.07.18. 14:22:39

@Brekicc: Az nem baj, ha valami low budget, attól még lehet jó film. Nekem az sokkal jobban tetszett, mint a Thomas Janes-es (de annál még a Dolph Lundgren-es is igazából. :) )
Ezzel együtt nem volt rossz a Thomas Jane-es sem, csak valahogy a drámázást kicsit túlzásba vitték benne. (Vagy nem tudom, hogyan fogalmazzam ezt meg. :) )
A War Zone-ba meg gyakorlatilag szinte csak akció volt, pont ezért tetszett.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.18. 14:23:34

@Brekicc: Pedig a War Zone pont olyan Megtorló, ami a képregényekben is szerepel. Jane viszont puhapöcs volt, iszonyat gyenge volt.
süti beállítások módosítása