Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Wir sind die Nacht előzetes - Német vámpíros film

2010.07.18. 19:58 koimbra 6 komment

A Napola és A hullám (Die Welle) rendezője, Dennis Gansel vámpíros filmet készített. A történet főszereplője egy 18 éves Lena nevezetű lány, akit megharap egy háromfős vérszívó csapat vezére. Ennek hatására vámpírrá változik, aminek a lány kezdetben még örül, de a társai erős vérszomjától megretten. Lena beleszeret egy zsaruba és úgy határoz, hogy elhagyja társait érte, ám ez nem megy túl egyszerűen.

Lenát Karoline Herfurth (Parfüm) formálja meg, a filmben Nina Hoss (Arfikai szeretők), Jennifer Ulrich (A hullám), Anna Fischer (Berlin - A fal leomlik) és Max Riemelt (Napola) is látható lesz.

Címkék: trailer horrorelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr882159418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elanor_ 2010.07.18. 20:16:55

a németek nagyon tudnak, már ebben is :D
kiváncsi vagyok, mit hoznak ki ebből, mert a trailer alapján necces, h elmennek a nagyon trendi irányba.

Krumplicukor1987 2010.07.18. 20:54:13

@Elanor_: csak vígjátékot ne csináljanak, mert abban borzalmasak :)

pvissza 2010.07.19. 09:55:57

helyesen: "Wir sind die Nacht"

Mindfield 2010.07.19. 18:37:08

@pvissza: Na, akkor csak nem én vagyok a hülye, nekem is egyből feltűnt.

www.7kerulet.com 2010.07.19. 19:45:36

Elég Cobra 11-nek tűnt!
Mehr Blut!

Mayaabsynthe 2011.04.04. 16:46:22

én letöltöttem, de nem értem, hogy miért ismételget 3 jelenetet folyamatosan. Már a 3. változatot töltöm le, de csomó olyan rész kimaradt, ami az előzetesben található. :O Valaki tudna segíteni a problémámon. :O Honnan szerezhetném meg rendesen, vagy ez komolyan így van, hogy csak így ismételget? :O
süti beállítások módosítása