Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló - DiCaprio agyban túrkál, Zeta-Jones romantikázik

2010.07.22. 17:35 koimbra 30 komment

Hozzánk is megérkezett az Eredet, láthatjuk, hogy miképp lopja ki az infot Leonardo DiCaprio az emberek agyából, illetve egy 2009-es romantikus vígjátékot vetítenek.

Eredet (Inception): Christopher Nolan régen tervezgette már, hogy megvalósítja a tervezetét és ez végre sikerült neki. A filmben Dicaprio játssza a főszerepet, aki képes más agyából ellopni adatokat, miközben alszanak, az új megbízása szerint elhelyezni kell valamit. Ellen Page, Marion Cotillard, Ken Watanabe, Joseph Gordon-Levitt, Michael Caine is szerepet kapott a produkcióban. A nézők odavoltak a filmért, az imdb-n minden idők harmadik legjobbja jelenleg.

Újrakezdők - Szerelmes szingli szittert keres (The Rebound): Catherine Zeta-Jones alakítja Sandyt, aki rájön arra, hogy férje megcsalja, ezért gyerekeivel New Yorkba költözik és megismerkedik Arammel, akire rá is bízza a gyerekei felügyeletét. Némi idő elteltével már randizni kezdenek egymással. Bart Freundlich a Kapd el a kölyköt (Catch That Kid) rendezője készítette a romantikus vígjátékot,

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr692169100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.22. 18:19:37

Sajnos, az Eredetnek akkora hájpot csináltak (mint pl. tegnap a zindex dupla címlapos cikkel, bemutató előtti kritikával + rendezői pályaáttekintéssel) hogy képtelen vagyok megnézni. Ha nem megnézném, és nem tetszene, akkor ellendrukker vagyok és rosszindulatú, ha tetszik, akkor beálltam a hype-sorba. Hiába érvek, árnyalt vélemények. Kapja be az összes hyper, ez a véleményem.

Shyllard 2010.07.22. 19:14:39

@efes: Hát nekem tetszett és sztem nem vok hyper, mert az egész filmröl csak az elsö két trailert néztem meg :P Még az előzmény-képregényt sem mertem elolvasni az esetleges spoiler miatt :)

Szval szerintem az Eredet igenis piszkosul jo, a sztorija lenyűgöző, Nolan és Hans Zimmer remekel. Röviden csak ennyit irok az egészröl, de efes, nehogy már ilyenek alapján nyílváníts véleményt egy filmröl. Én ilyen helyzetekben, ha tetszik egy agyonhájpolt film, azzal nyugtatom magam, h nekem biza tetszenek az egyáltalán nem közönségfilmek is, szval nemvok hyper.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.22. 20:12:57

Én mára terveztem be, de úgy látszik, hogy holnap tudom megnézni, de még ez se biztos sajnos.

Shyllard 2010.07.22. 20:33:28

@efes: Te tudod, sztem ugy is élvezhető lesz abszolut a film, de a látványelemek és a zene sokkal hatásosabban a moziban.

Amúgy én jövőhéten meek ujra megnézni :)

Spawn85 2010.07.22. 20:55:11

Én sem foglalkoztam az eredet körüli hype-al, viszont a film nagyon tetszett. Számomra a nyár legjobbja eddig.

DnP 2010.07.22. 21:47:23

Repulon almodjak, hogy LA ban egy szaguldo autoban azt almodjak, hogy egy szallodaban almodjak, hogy az eszakisarkon lovoldoznek, ahol is almodnak egy matrixban constructnak nevezett alap almot... Es ezek parhuzamosan futnak.

Alex Mahone 2010.07.22. 22:46:20

@DnP: bonyolult és néhol nehezen követhető. Viszont őrült jó film az Eredet, a látvány és a színészet már csak hab a forgatókönyv többsíkú tortáján... Nem véletlenül készült 10 évig, Nolanék nem csak, hogy megálmodták a sztorit, de érthetően, emészthetően tárták elénk, ez pedig nem kis teljesítmény, ez a két fivér két látnoki erejű zseni. És akkor még nem voltam elfogult. Komolyan. Ilyen katarzissorozatot pedig nagyon rég éltem át, ha egyáltalán...

Shyllard 2010.07.22. 23:03:42

@Alex Mahone: Ha jól tudom ebben a filmet Jonathan Nolan nem vett részt semmilyen formában, javítsatok ki ha tévedek.

Alex Mahone 2010.07.22. 23:20:17

@Shyllard: akkor bocs, együtt szokták alkotni a forgatókönyveket, ezért bátorkodtam nagyot mondani utánanézés nélkül, remek. Lényeg a lényeg, az még nagyobb érdem, ha egyetlen ember agyszüleménye az egész...

De hát tudod, one single idea can change everything ;)

Shyllard 2010.07.22. 23:21:13

@Alex Mahone: :D Énis azt hittem h együtt csinálták, viszont a Batman 3-mon már ujra együtt dolgoznak.

BillyMack 2010.07.22. 23:51:07

@DnP: egy Spolier-t rakjál ki legjözelebb.

Brekicc 2010.07.23. 00:04:45

Sztem aki a Hype miatt nem néz meg 1 filmet moziban az idióta, v. nem mond igazat.

Ha engem igazán érdekel valami, nem érdekel hogy azt mondják hogy rossz v. jó, a saját szubjektív szemszögemből majd én eldöntöm magamnak.

Az én véleményem az, hogy nagyon jó lett a film. Bár az ötletet már láttuk viszont a 13. emeletben, de itt messze jobban van megvalósítva. Tényleg kicsit Phillip K. Dick -es utánérzése volt, de ez nem tett rosszat a mozinak.

Nolan Rulez!

@DnP: Neked pedig gratulálok a spoilerkedéshez.

Spawn85 2010.07.23. 03:28:09

@Brekicc: A jobb megvalósításban az is közrejátszott, hogy az "Eredet" esetében egy "hangyányit" nagyobb volt a költségvetés, mint a "13. Emelet"-nél. :)
No, meg abban nem vett részt Christopher Nolan...

Alex Mahone 2010.07.23. 07:40:10

@Spawn85: itt inkább Nolan volt a kulcstényező és nem a dollármilliók :)
Szerintem.

DnP 2010.07.23. 09:21:37

@BillyMack: @Brekicc: Most ez alapjan mit tudsz meg a filmrol? Mit lovok le vele? Semmit. Ha azt irom, hogy DiCaprio szerepel benne, az is spoiler?

Shyllard 2010.07.23. 09:37:50

@DnP: Hát azért elmondtál pár dolgot, meg amúgy is mi célod volt azzal a hsz-szel? Mert véleményt azt biztosan nem írtál az Eredetről...

DnP 2010.07.23. 09:39:45

illusztraltam az osszetettseget....

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.23. 09:50:00

Na ma se tudok eljutni a filmre, holnap is kilőve, talán vasárnap vagy hétfő

Brekicc 2010.07.23. 18:01:48

@DnP: Mondjuk röviden ellőtted az összes izgalmat 120 percen keresztül? Mert aki nézi az már tudni fogja hogy mit csinálnak előre.

Az összetettséget azzal illusztráltad volna ha azt mondod hogy több szállra bomlik a cselekmény és a végén újra egybefut.

Nem azzal hogy betrollkodod a film cselekményének egy részét.

chuck-d 2010.07.24. 01:06:48

@DnP: kurvanagy hájfájv! :]

@Shyllard: @Brekicc: ennyire nem kellene már érzékenységrendőrséget játszani, azért nem azt mondta el, hogy Bruce Willis is szellem, az álom az álom álmában dolgot már mindenhol lelőtték, hozzátette a színhelyeket, ennyi. ha ez spojler, akkor a film egy blöff. de nem az.
egy atombonyolultnak tartott film cselekményét foglalta össze, ami még vicces is lehet, de poént nem lőtt le.
ennyi erővel a trailerkészítőket is lehetne bombázni, hogy nespojlerezz köcsög. amiről meg nem akarok tudni semmit nézés előtt, arrol nem olvasok, főleg a filmről szóló kommentek között.
no offenz, de ez már kicsit a ló túloldala.

Brekicc 2010.07.24. 19:12:50

@chuck-d: Persze, nem lőtt le semmit. Végülis csak a film 2/3-át teszi tönkre vele, mivel már előre tudni fogod a cselekmény egy részét. A Trailer készítés meg teljesen más asztal, hülyeség ezzel példálóznod.

Attól hogy neki csalódás volt a film, paraszt dolog más élményét is elrontani azzal hogy beköpi egy részét, ráadásul úgy hogy nem írja oda elé hogy Spoiler.

Elanor_ 2010.07.24. 20:14:17

@Brekicc: Brekicc, kattanj már le a témáról. :)
Ennyi erővel te is elspoilerezted a filmet, mert azzal, h olyan volt, mint a 13. emelet, már mindenki tudja, h miről szól. :)

BillyMack 2010.07.24. 22:34:31

@Brekicc: pedig rohadtul igaza van egyébként.

Alex Mahone 2010.07.24. 23:46:09

SPOILER, mielőtt röpködnek a kövek.

És ha DnP ellőtte ezt az egyébként csekély spoilert?

Gondolkozz már: ha minimálisan utánanéztél a filmnek, tudod, hogy álmon belül is álmodni fognak, ő csak helyszínekhez kötötte őket. Ha meg nem akarsz tudni előre semmit, akkor hogy kerülsz a Filmdroidra?

chuck-d 2010.07.25. 00:31:52

@Brekicc: a trailer nem a cselekmény egy részét meséli el? itt az ajánlókban koimbra nem ezt teszi? csak a poénokat nem lövi le, és itt sem lőtte le senki. ha úgy vesszük te többet spojlereztél, mert tartalmilag egy másik filmhez hasonlítottad, ami alapján a fordulatokra is lehet következtetni, ami a lényeg. mintha te sem írtad volna oda, hogy spojler. akkor te ekkora "paraszt" vagy? :]
a trailer, ami ugye egy film kedvcsinálója lenne kábé le tud lőni minden poént, látványt, rengeteg példa van erre. nézd meg a Karantén trailerét, lelövik a végét, a 300 trailere gyakorlag lefed minden látványos cuccot, de sorolhatnám reggelig. az meg alap, hogy bemutatják a cselekményt, és csak jobb esetben nem basznak ki a nézőkkel.
a hülyeség tudod az, hogy beír valaki valamit, arrol neked van egy véleményed, ami olyan mint a segglyuk, mert mindenkinek van, de ha valaki ezzel ellentétes valamit pötyög ide, akkor meg befeszülsz, hogy márpedig így meg úgy. véleményes baszki, viseld el, én is elviselem a te meglátásaid.
édes faszom, ekkora rinyálás egy olyan blogon, ahol az a lényeg, hogy a mozifilmekről minden fiszem-faszom infót megtudjon a júzer, gyakorlatilag spojlerhegyek.
de akkor itt van, Bob a gyilkos, ide lődd a nyilad. :]

Elanor_ 2010.07.25. 11:21:03

naaa, azért a hangnem maradjon baráti, a droid szellemiségéhez méltó, legyetek szívesek ez szem előtt tartani.

Mese92 2010.07.25. 11:51:34

Én a film megnézése előtt olvastam azt a bizonyos spoileres megjegyzést, de a film közben el felejtettem, mert annyira lekötött. Számomra 10/10 lett.

Brekicc 2010.07.25. 17:42:48

@chuck-d: A vélemény mindenkinek egyedi és én tiszteletben tartom, a segglyuk pedig te vagy. Részemről lezártam a diskurzust.

chuck-d 2010.07.25. 18:02:31

@Elanor_: ja, nem beszélek szépen, de nem is személyeskedek, a "paraszt" meg a "hülyeség" visszadobott labda volt.

@Brekicc: nem kell behisztizni, és jó lesz, ha visszafogod az arcod. sajnálom, ha a "segglyuk" szót magadra vetted, lehet mások mondták már, de erről asszem nem én tehetek.
ha meg valamit nem vágsz vagy bajod van, netán zavar, inkább kérdezz, kultúráltabb. ;]
itt a mondás forrása, filmes blogon talán elfér:
www.entertonement.com/clips/fjypnfvmqn--Opinions-are-like-assholesDirty-Harry-Clint-Eastwood-Harry-Callahan-manly-
szóval nem degradálni akartalak, ez egy mozirajongók által gyakran ismert mondás. leszünk barátok? :]
pácse
süti beállítások módosítása