Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Craig a Cowboys and Aliensben

2010.07.25. 16:55 koimbra 8 komment

Már forog a Cowboys and Aliens sci-fi western, Jon Favreau irányítása alatt zajlanak a munkálatok. Robert Downey Jr. túl elfoglalt volt, így helyette Daniel Craig formálja meg a főhős cowboyt, akinek fogalma sincs, hogy ki lehet vagy honnan jött, csak egy érdekes karpántja van. Betéved egy városba, ahol minden a Harrison Ford által alakított ezredes kezében van. Itt nem látják szívesen, ám hamarosan lezuhan egy földönkívüli űrhajó, az embereknek és az indiánoknak össze kell fogniuk, hogy legyőzzék az űrlényeket. Olivia Wilde Craig egyik segítője lesz, mellettük Sam Rockwell, Paul Dano, Adam Beach, Noah Ringer fog lövöldözni a hatlövetűjével.

Címkék: képben cowboys and aliens képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr342174975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chuck-d 2010.07.25. 18:44:32

örülök, hogy Craig forgat, ő volt az egyik legjobb Bond eddig, kár lett volna parkolópályára tenni.

a8zoli 2010.07.25. 19:17:12

ez egy elég érdekes sztori és jó végeredmény is lehet belőle.

Dejdő 2010.07.25. 19:23:20

Downeyval egy teljesen más filmet kaptunk volna! Érzésem szerint jobbat,de majd meglátjuk!

Alex Mahone 2010.07.25. 20:54:07

@Dejdő: ez az első igazi kép a filmből, elárulod, hogyan sikerült ennyire messzemenő tanulságot levonni belőle?

Mese92 2010.07.25. 23:14:14

Én idáig azt hittem Downey lesz a főszereplő.

izbiz 2010.07.25. 23:22:31

Alex Mahone: szerintem úgy hogy ismeri a két színész munkásságát. És tisztában van azzal, hogy mind a kettőnek elég erős jelenléte van a vásznon, és rettenetesen befolyásolják a film hangulatát.

Képzeld el ugyan ezt a képet RDJ-vel. Cool lenne szó se róla:D

De én így is bízom a filmben. Azzal nem értek egyet, hogy roszab lenne így, de biztos hogy teljesen más.

chuck-d 2010.07.25. 23:32:19

@izbiz: nekem úgy jött le, hogy Alex Mahone-nak nem a "más", hanem a "jobb" szúrt szemet, ami bár RDJ nagyon népszerű újra, de tényleg merész következtetés.

izbiz 2010.07.26. 06:51:40

Hát biztosra mentem, mert azért arra is reagáltam kicsit:D

Amúgy azt olvastam, hogy teljesen komolyra veszik, semmi poénkodás. Igaz Western lesz. Azt meg keveset csinálnak mostanában, szóval várjuk.

RDJ-vel biztos, hogy egy óriási baromkodás lett volna:D (mostanában nagyon belazult, mikor csinált utoljára nem poénra vett filmet?)

Nekem ez az Craig-es irány jobban bejön most.
süti beállítások módosítása