Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Breaking Dawnnal nem ér véget az Alkonyat

2010.09.06. 22:02 koimbra 16 komment

A Summit az Alkonyat negyedik regényéből, a Breaking Dawnből két részes filmet fog készíteni, ez már köztudott, az egyiket 2011 novemberében, a második felvonást egy évre rá mutatják be.  A rajongók örülnek, hisz' a vastag könyvből így nem marad ki semmilyen lényeges dolog, a stúdió pedig a befolyó bevételnek fog örvendeni. Ám 2012 novemberében nem ér véget az Alkonyat, ez szinte biztosra vehető. Történt ugyanis, hogy Stephanie Meyer írt egy spin-off novellát The Short Second Life of Bree Tanner címen, amely a Napfogyatkozásban látott "újszülött" vámpírcsajt állítja a középpontba. Meyer bejelentette, hogy műve meg fog jelenne, David Slade, az Alkonyat harmadik részének a rendezője betekintést nyerhetett alkotásába. Állítólag a Summit máris lecsapott a megfilmesítési jogokra és 2012 után mutatnák be a produkciót. Ám míg a lányt Jodelle Ferland játszotta a filmben, a stúdió egy sokkal nagyobb nevet akar a főszerepre. Ugyan az még nem hivatalos, hogy film lesz a novella alapján, de valószínű, hogy nem kell sokat várni a bejelentésre.

Címkék: miújság könyvből film alkonyat

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr602276298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.09.07. 07:02:35

Hát jó lenne, ha visszatérne a kis vámpírcsaj, mert engem nagyon kiakasztott a napfogyatkozásban a kivégzése. De jó lenne, ha továbbra is Jodelle Ferland-ra osztanák a szerepet.

A nép fia 2010.09.07. 08:19:39

Vámpírcsaj? Ezúttal a fiúkat célozzák meg? El is képzelem a mostani sok bugyijába pisilős tinilány helyett a gatyájukba pisilős fiúcskát, amint a film bemutatójára izgulnak.

Hát sosem ér végét ez az ultragagyi mese?

Fatal Error! System Halted! 2010.09.07. 12:46:58

Jodelle Ferland nem elég nagy név? Nem látták ezek a Tidelandet? Vagy a Case 39-et (ok a film szar, csak Ferland miatt nézhatő).
Na igen kell a pénz, mert talán ő nem szállít tinihadsreget a moziba.

Mese92 2010.09.07. 14:27:07

A Bree-t játszó leányzó engem le vett a lábamról, még ha rövid ideig is szerepelt.

FayeFaye 2010.09.07. 15:31:00

Szerintem jogos, mert ebben a korban meg nagyon gyorsan nonek a gyerekek, ha nem most rogton veszik fel sokkal idosebbnek nezne ki, mint amikor meghalt.

Alex Mahone 2010.09.07. 16:52:02

Pedig má' igazán véget érhetne...

Shyllard 2010.09.07. 17:19:04

Kíváncsi vagyok, hogy a negatív kommentelők közül hány látta legalább az első részt ^^ Amúgy maga a karakter is érdekes, nála sztem nem valószínű, h a nyálas-szerelmes cuccot fogják kiemelni.

Alex Mahone 2010.09.07. 18:05:18

@Shyllard: nem csak, hogy az elsőt, mind az összeset végigszenvedtem. Kemény, mi? Majd' belehaltam, de sikerült. Kérem a Béke(tűrés)-Nobelemet.

Shyllard 2010.09.07. 18:07:24

@Alex Mahone: Láttam énis mindet és rem, h ezt a novella-adaptációt nem Slade fogja rendezni, mert nekem spec a 3. tetszett a legkevésbé (borzalmasan beteges mészárlások vannak a filmben)

Alex Mahone 2010.09.07. 18:24:41

@Shyllard: beteges? A Frontiere(s)-t láttad? Jó nagy szar egy film az is, de AZ legalább tényleg beteges. Egyébként nekem is a harmadik volt a legnagyobb erőpróba, szerintem azon a filmen Yoda is kijött volna a sodrából. Érted, másfél rohadt órán át küszködnek, hogy jaj mekkora harc lesz, erre elkezdődik a "csata", két perc alatt vége van, a homoszexuális vámpírok közül nem halt meg senki, a vad vámpír horda összes tagja darabokban, és egyedül Jacob (aki pamutallergiás vagy én nem tudom) haldoklik, amiért megszorongatták az oldalát. Hát hadd ne részletezzem, hova kívánom Hollywood ezen pénzhajhász szennyeit ;)

Shyllard 2010.09.07. 19:12:56

@Alex Mahone: Nem láttam, de engem spec a vámpírok kőszobor-szerű szétesése és Jodelle Ferland értelmetlen halála akasztott ki (ami valószínűleg csak azért volt olyan megrázó, mert a Tideland-ban úgy megszerettem, mintha a testvérem lenne)

Amúgy hameg vki azzal jön, h azért jó ez az egész, mert olyan piszkosul romantikus és van erre is szükség, az inkább nézze meg A forrást, vagy az Egy makulátlan elme örök ragyogását, mert azokban tényleg az igazi szerelem a téma, nem pedig ez a túlnyálazott ömlengés.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.09.08. 07:55:26

Szánalmas.

Szánalmas, ahogy egy semmiről sem szóló, ostoba ötlet ennyire magával tudja ragadni a semmirekellő emberek tömegét.
Szánalmas, ahogy Hollywood utolsó vergődései közepette képnytelen minden egyes bőrt lehúzni még egy ilyen förtelmesen szar történetről is.
És a legszánalmasabb: ebből van a bevétel.

Félreértés ne essék: becsülöm ezt a csajt, az írónőt, mert a semmiből, szinte semmi tudással, háttérmunkával, semmi írói vénával elksézítette ezeket a könyveket, és jókat derül rajta, hogy hová került, miféle közegbe - mert ebben ő sem hitt.
Hinni kell, mikor regényt írsz, lény egoista, esetleg arrogáns (magadhoz), de azért abban senki sem hisz, hogy ha ír egy elcsépelt, több helyről összelopkodott sztorit, aminek a karakterei betegesen vonaglanak ezer és ezer oldalakon keresztül, azt veszik majd, mint a cukrot.

Tényleg tisztelem ezt a csajt.
De csak ezért.

(Ja! Láttam a filmeket!)

Mese92 2010.09.08. 12:59:34

Szerintem a filmek 1x jók voltak, de az első részt könyvben olvastam és nagyon nem jött be. Szeretem én a romantikát, de valóságos érzelmekkel, és ne abból álljon, hogy barokkosan beszélnek a másik földöntúli szépségéről, meg hajtogatják, hogy ők a modern Rómeó és Júlia. Vannak filmek, ahol meghat két ember egymás iránti szerelme, na, a Twilight őrület nem ilyen. De mondom, filmben egyszer jók (leszámítva a Bella szenved Edwardét és vissza részek), ha mást nem, csak azért látni kell, hogy jogosan kritizálni tudd.

Barbus 2010.09.12. 11:25:54

@Alex Mahone:
Akkor meg minek nézted végig?? :@ Így jártál

Alex Mahone 2010.09.12. 16:19:56

@Barbus: Muszáj volt. Tudod, milyen jól lehet csajozni ezekkel a szar filmekkel? :D
süti beállítások módosítása