Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Élőszereplős Pokémon film? Atyaég

2010.09.17. 11:29 koimbra 15 komment

A Shogun Gamer számítógépes játékokkal foglalkozó oldal az egyik olvasójuktól kapta az alábbi rövid felvételt. Az illető azt írta, hogy munka után meghívást kapott egy új mozielőzetes levetítésére, akkor még nem árulták el neki, hogy mit fognak látni, de elég hamar kiderült, hogy ez az élőszereplős Pokémon filmből van. A trailer 3 perces volt, de csak az utolsó fél percet rögzítette, mikor magához tért a döbbenetből. Az imdb-n egyébként nem található Pokémon mozifilmről szóló info. 

 

 

 

Címkék: trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr552302816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tipca 2010.09.17. 11:39:26

Csak a címet olvastam el, és máris hangosan felröhögtem, az a trailer meg... nagyon - khm - epic. :D Most két dolgot tudok elképzelni: 1) ez egy fasza kias fake-trailer, amit néhány főiskolás dobott össze hülyeségből, vagy 2) igazi, de akkor nagyon elmentek hazulról annak, aki ezt engedélyezte/fizette.
Azt - remélem - mondanom sem kell, hogy ha igazi, alig várom, hogy láthassam. XDDD

Tipca 2010.09.17. 11:41:08

Jesse és James milyen kemények már az előzetesben pisztollyal meg kis, piros golyóval a kézben. :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.17. 12:00:52

Sose tartozott a kedvenceim közé a sorozat, de egy látványos filmet össze lehetne belőle hozni. De erre mennyi az esély?:D

lamb79 2010.09.17. 12:33:17

Azta, ez hihetetlen. hatalmasat rohogtem amikor elolvastam a poszt címét.

ez lesz a világ legnagyobb koltségvetésu B-kategóriás filmje (ha nem fake). hogy fogom kibírni a megjelenésig, azt nem tudom XD

Dejdő 2010.09.17. 12:33:31

Kb. Annyi mint a Dragonball filmre! Abból is lehetett volna egy tök jó kis látványos és szórakoztató filmet csinálni,mégsem sikerült! És ha ez a Pokémon film igazi akkor félek ezt is ugyanúgy elcseszik nekünk! Én szerettem a rajzfilmet egy darabig jó volt aztán sajna az is kezdett egyre érdektelenebbé válni,vagy lehet Én öregedtem és egyszerűen már bírtam elviselni! Emlékszem németen néztem RTL 2 minden délután 16:40 körül azt hiszem,és tök jó volt:D www.youtube.com/watch?v=LUlZ5n0cyak Mekkora nagy a zene LOL!!!!!! Remélem ha jön DVD-n akkor az lesz rajta a szöveg....."Szerezd meg hát mind!!!!" LOL!!!

Mazlee 2010.09.17. 12:41:12

én a sorozatot is csíptem. kiváncsi leszek hogy milyen movie-t rittyentenek belőle.

a mai világban mindenből lesz film. nem hiszem hogy fake lenne

Spawn85 2010.09.17. 13:22:26

A "Dragonball"-ból is csináltak filmet, szóval szerintem ez sem kizárt.

Mindenesetre részemről jöhet! :D

skaven 2010.09.17. 13:24:47

@Dejdő: arrol hallottal mar hogy nem kell minden mondat vegere felkialtojelet tenni?

A nép fia 2010.09.17. 13:59:31

Nem tudtam, mi hiányzik a boldogságomhoz... Pokémon film! Pedig már örültem, hogy rég lecsengett a "láz", és titkon reméltem, hogy soha senkinek nem fog eszébe jutni, hogy filmet forgasson róla.

A film egészen úgy tűnik, mintha készen lenne. Már jó ideje dolgozhattak rajta a legnagyobb titokban ezek szerint.

Dejdő 2010.09.17. 14:06:29

skaven neked nem tökmindegy??? A poszthoz szólj hozzá,ne hozzám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.09.17. 14:29:51

Juhé!
Ha ez igaz, tuti megnézem. Mennyit röhögtem anno a kis Pikachun (aki egy egér(!) bármennyire is lenyuszizták sokszor bizonyos vetélkedőkben) és a Rakéta csapaton. Hehe.
:D

Shyllard 2010.09.17. 16:27:59

Hát LOL, ehhez ennyit lehet hozzászólni :) A sorozat kicsiként jo volt, kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle. Bár szinte tuti, h nem lesz jo.

mr.rogers 2010.09.17. 20:39:26

a srác benne meg nem a Shongoku??

Brekicc 2010.09.18. 23:47:51

A Pokémon nekem játékban tetszett, meg a sorozat első évada is izgalmasnak volt mondható anno. Aztán sajnos ellaposodott az egész, de a filmre kíváncsi leszek ha ez nemcsak egy fake.

Mangekyo22 2012.02.07. 22:35:52

Ez biza fake. Soha nem terveztek a Nintendo-nál élőszereplős filmet készíteni. Ők maradni szeretnének a anime filmeknél.
süti beállítások módosítása