Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hulk ezúttal nem lesz totálisan CGI

2010.09.25. 16:54 koimbra 24 komment

Eric Bana és Edward Norton után Mark Ruffalo játszhatja el Bruce Bannert a Joss Whedon rendezésében készülő Bosszú Angyalai filmben. A színész a Vulture oldalnak azt mondta, hogy voltaképp az eddigi mozifilmekben senki nem formálta még meg a nagy zöld, gigaerős óriást, a Hulkot, CGI-vel hozták létre. Ezúttal viszont a motion-capture technikának köszönhetően gyakorlatilag ő maga formálhatja meg a képregényfigurát.

"Már izgatottan várom a forgatást. Az Avatarhoz hasonlóan stop-action, stop-motion capture technikát fognak használni, így Hulkot én magam játszhatom el. Igazán szórakoztató lesz." - mondta Ruffalo, majd hozzátette, hogy az inspirációt Bill Bixby-féle tévésorozatból merít. "A főhős egy átlagember, folyamatosan menekül és e közben próbálja megtalálni az igazit. Szimpatikus karakter, majd hirtelen átváltozik Hulkká és ezzel mindent elront. "

Címkék: hulk miújság képregényből film bosszú angyalai

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr122322633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.09.25. 17:32:12

Talán végre lesz egy értékelhető Hulk.

damoqles 2010.09.25. 17:40:09

Ugye nem én vagyok az egyetlen a kerekségen, aki szerint a Bana-féle film nem csak hogy jobb volt a legutóbbi, unalmas és felesleges próbálkozásnál, hanem úgy egészében is _jó_film volt? :)

izbiz 2010.09.25. 22:22:11

hát nekem is a Bana-féle tetszett jobban.

A nép fia 2010.09.25. 22:24:06

@damoqles: Én épp ellenkezőleg gondolom. Minden tiszteletem Eric Bana-é, de a Hulk nagy mellényúlás volt. A film kínszenvedés volt, már az első 40 percben azt hittem, órák óta nézem ezt a borzalmat.

Ellenben Norton egész jól csinálta, sokkal jobban tetszett - noha magát Hulk karakterét sosem szerettem igazán, ahogy végül is elkezdték összefűzni a Marvel-figurákat, és úgy éreztem, ez bele is passzol.

Igazából még mindig nem világos, hogy Norton miért nem felelt meg Hulk-ként? Mark nekem egyáltalán nem ellenszenves, de Edward már bevált egyszer.

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2010.09.25. 22:51:09

Hulk az előző két részben sem volt "totálisan CGI", a mozgás eddig is motion-capture alapokra épült. Való igaz az infra-kamerák előtt nem a főszereplők ugráltak, hanem noname színészek, de ez egyszer sem vetette még vissza a produkciót.

Alikam 2010.09.25. 22:53:36

@A nép fia: bevált? Ne viccelj. Edward Norton színészi alakítása majdhogynem Steven Seagal-ével vetekszik. Na jó, talán nála kicsit jobb.

Edward Norton-nak igazából nagy szerencséje van, hogy jó filmekben kapott főszerepet. Ha nem így lett volna, eltűnt volna a tucatszínészek között.

Eric Bana kb. 10x jobb színész nála, de nem mond el senkinek:)

Jester 2010.09.25. 22:58:02

Nagyon szomorú voltam, mikor kiderült h nem Norton lesz HUlk. Nekem nagyon bejött az ő filmje.

Shyllard 2010.09.25. 23:13:50

@Alikam: A Hulk-ban nem alakított vmi nagyot, ennek ellenére sztem igen kiváló egy színész, mindig tud nagyot hozni. (pl a a legutobbi filmjében a Leaves Of Grass-ban piszkosul jól muzsikál megint(

Krumplicukor1987 2010.09.25. 23:17:04

@Alikam: Ekkora marhaságot. Norton tehetséges és jó színész. Bana nem az.

Krumplicukor1987 2010.09.25. 23:18:21

Norton féle Hulkot nem láttam, de a Bana féle valami katasztrofálisan gyenge lett. Ha rangsorolnom kellene a (általam látott)legxarabb filmeket, simán TOP5-be lenne az a celluloidborzalom.

El Argentino 2010.09.25. 23:34:57

Istenem mind2 egy gyenge próbálkozás volt, minek ebből erőltetni még 1-2 részt. Jó persze kell a zsé, de ez is förtelmes lesz.

[Sven] 2010.09.25. 23:34:58

Eric Bana verzió egy nagy szégyen.
Éljen Norton.

izbiz 2010.09.25. 23:45:41

Én továbbra is tartom hogy a Bena féle jó volt, de nem tudom megvédeni, mert fogalmam sincs mért tetszett:D (jó a vágásokért pluszpont)

Norton jó színész szerintme is, viszont mindig bele dirigál a filmekbe, és a Marvelnek ez nem tetszett, amit megértek. Ezért rúgták ki.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.09.26. 00:00:48

Az a baj, hogy akik a képregényeken nőttek fel azoknak hatalmas csalódás volt szinte bármelyik képregényes adaptáció. Egy két és fél órás filmben természetesen 3D technika mellett a Titkos Háborút kellene vászonra vinni.

ehhh 2010.09.26. 00:38:48

erősen meglepődnék, ha stop-actionnel (stop-motionnel) csinálnák a filmet, szerintem motion capturere gondolhatott a művész...

prometheus_X 2010.09.26. 00:48:00

@chipanddale74: szerintem a Titkos Háborúhoz a világ összes akciószínésze is kevés lenne (már ha nem keverem össze valamivel és jól emlékszem), de tegyük fel, hogy a kieső karaktereket megoldják CGI-vel és akkor ott tartunk, hogy a számítási kapacitás nem lesz elég :D

Illetve ha lenne mégis ennyi színész vagy számítási kapacitás, azt ki kéne fizetni, de akkor meg a világ összes pénze nem lenne elég :D

Egyébként ha Titkos Háború az, amire gondolok, akkor arra speciel akár extra-tarifás jegyárat is kifizetnék.

A T.H. az, amikor Galactus (vagy ki) ellen mennek a Marvel és DC hősök?

izbiz 2010.09.26. 03:32:06

prometheus_X:
nem, a titkos háborúban (legalábbis az elsőben)
A Túlontúli (egy isten szerű entitás, felfoghatatlan hatalommal) csördíti össze a Marvel legnagyobb hőseit és gonosztevőit, egy idegen bolygón, halálig tartó háborúra.
(Galactus is ott van)

Tehát az utolsó mondatodon kívül minden igaz rá:D

2010.09.26. 04:27:28

Nekem is a Bana-féle tetszett jobban. Jó színész Norton, de szerintem maga a film lett... hát, mondjuk átlagos. Tim Roth emelte a színvonalat, Liv Tyler nem annyira (Jennifer Connelly gyönyörű is volt, meg színésznek sem utolsó).
Persze, én nem ismerem a képregényt.
"Külsősként" így azt mondom, az előbbi film rendezése is tetszett, szerintem Eric Bana is rendben van, de a folytatás nem igazán jött be. Szimpla akciófilm.
Ámbár, természetesen, a véleményem szubjektív.

SÖR 2010.09.26. 04:33:43

azért Joss Whedon ne hagyjuk ki a képből, ha éppen elkaszálják valamelyik sorozatát(firefly, dollhouse) akkor ír egy Alien 4-et.

Kövi 2010.09.26. 08:51:55

@ehhh: pedig már kezdtem reménykedni, hogy visszatérnek a jó öreg gyurmabábok a darabos mozgásukkal :)

Brekicc 2010.09.27. 01:59:35

Sztem a Hulkot nem lehet egyszerűen jól filmre vinni. De a Nortonos mellett szól Lou Ferigno Cameoja, bár sztem sokan itt azt sem tudják ki ő.

A nép fia 2010.09.27. 09:18:46

@Brekicc: a Bana-verzióban is benne volt.
www.imdb.com/name/nm0002073/

És nem csak cameo-zott, hanem Hulk hangját is ő adta. Az imdb tanulsága szerint a Bosszú Angyalaiban is ő lesz a zöld szörny hangja, és fogadnék, hogy meg is jelenik valahol, mint Stan Lee szokott.

Spawn85 2010.09.28. 11:22:56

@El Argentino: Új "Hulk" film nem lesz (egyelőre). Csak a "Bosszú Angyalai"-ban lesz benne a karakter.
süti beállítások módosítása