Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Elkezdődött a Pókember forgatása

2010.12.09. 12:35 koimbra 15 komment

Hozzáláttak a Pókember filmhez, a kész alkotást csak 2012 nyarán láthatjuk. A kamera mögött az (500) nap nyár romantikus produkció rendezője, Marc Webb ténykedhet, a kék-piros kosztümöt pedig Andrew Garfield öltheti magára. Máris kikerült néhány kép a forgatásról, ezeken Emma Stone-t figyelhetjük meg, a fiatal hölgy Gwen Stacyt formálja meg, akibe a főhős belepistul. (Mary Jane nem fog felbukkanni.) A JustJareden több fotót is szemügyre vehetsz.

Címkék: képben pókember képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr742503988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2010.12.09. 13:00:20

Hű, de csini ez a lány! Azt hiszem, csak miatta fogom megnézni a Hálószövőt.

Alex Mahone 2010.12.09. 13:23:21

"Elkezdődött a Pókember forgatása" - Stone az első képen hogy örül neki :D:D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.09. 14:41:27

kritériumaim a filmmel kapcsolatban:

1. a csaj haljon meg a végén

2. pókembernek ne megint a bőre alól jöjjön a folyadék, hanem úgy, ahogy az megvagyon írva!

3. ne legyen giccses

aszem ennyi:)

A nép fia 2010.12.09. 15:31:15

Ahogy Ross mondta a Jóbarátokban: "Olyan jó nő, hogy tegnap sírva aludtam el...."

countrypecos 2010.12.09. 15:34:18

Á, én a film miatt nézem meg. A csaj... Nyááá...
Nem vagyok Pókember rajongó (sem), de ha a film jó lesz, annak tudnék örülni. A Sam Raimi- féle Pókember szerintem borzalmas volt.

A nép fia 2010.12.09. 15:56:39

@countrypecos: Az első limonádé volt, a második egész nézhető - bár szörnyen kiszámítható - a harmadik pedig egy taliga kaka.

countrypecos 2010.12.09. 16:20:15

@A nép fia: Látod ebben (is) egyetértünk! :)

I3eni 2010.12.09. 16:21:15

Nekem a szereplőkkel nagyobb volt a bajom mint magával a filmmel. Most úgy néz ki jobb szereplőket kapunk, lehet egy új fajta nézetet kap ez az egész Pókember cucc. Kíváncsi vagyok. Tényleg szép csaj
:)

Mese92 2010.12.10. 07:54:33

Andrew Garfieldal (nem biztos, hogy így írják) elégedett vagyok, a Dr. Parnassusban is tetszett, jól játszik és jóképű is. Remélem Gwen karaktere is jó lesz, Emma Stonnal is megbékéltem.

De végülis ki lesz a főgenya? Nem derült még ki?

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.10. 08:07:21

@Mese92: a Gyík és egy olyan, aki még képregényben is csak egyszer szerepelt, mondjuk így nem lesznek túl nagy elvárások a karakterrel szemben.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.10. 13:22:01

@Mese92: Szerintem a Proto Goblin kisebb szerepet kap, inkább a Gyíkra fognak koncentrálni. Leginkább azért, mert már Raimi-féle rettentően rosszra sikeredett trilógiában felbukkant a félkarú prof és a rajongók már várták, hogy végre kezdjenek is vele valamit.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.10. 13:30:48

@koimbra: szerintem meg nem: nyílván törekednek az eredeti sztorihoz, ezért kellett egy zöld manó helyettesítő, mert gáz lenne őt visszahozni. vészmanóhoz meg eleve kellett volna a zöld, de nélküle is úgy nézne ki a laikusok számára, mint egy erőltetett zöld manó pótlék.
így marad ez a senki által sem ismert karakter, aki majd reményeim szerint majd megöli a bájos gwent. bár az elég húzóa lenne egy film alatt elveszteni a nagybácsit, meg a szerelmet is... ja és stacy kapitánynak is meg kell halnia, h gwen utálhassa pókembert:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.10. 13:36:03

@purga: Nekem nem probléma, ha kiiktatnak egy-két szereplőt:) Csak legyenek már végre vicces beszólások, végre legyen pókösztöne a Falmászónak. Ne csak úgy, hogy hopp, most éppen van, ja most nincs. :D Meg legyenek végre látványos harcok.
Emlékszem, hogy nagyon megörültem a Pókember 2 teaserének, na mondom itt végre remek lehet minden. Aztán nem lett
www.youtube.com/watch?v=aUYIzhyC2XQ

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.10. 13:37:45

@koimbra: értem, nekem is csalódás volt, mondjuk ha a 3-ból kivágunk fél óra tömény unalmat, venomot, akkor egész jó film:)

egyébként lámpás jacket még eltudtam volna képzelni gyík mellé, ráadásul látványosan is nézne ki.
süti beállítások módosítása