Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Schwarzenegger mégis visszatér? Öreg, német katonát játszana

2011.01.17. 11:52 koimbra 53 komment

A minap Ivan Reitman azt mondta, hogy Arnold Schwarzenegger nem tér vissza Hollywoodba, hanem inkább a politika karrierjére koncentrál. A TheArnoldFans oldal azonban úgy tudja, hogy az egykori akciósztár azon gondolkodik, hogy az asztalán lévő három forgatókönyv közül melyiket válassza. Az egyiket Randall Wallace vetette papírra, ebben Arnie egy öreg, német katonát játszana.

„Most éppen három forgatókönyvet is olvasok. Az egyik tervezet már akkor is szóba jött, mielőtt még kormányzó lettem volna és ez különösen kedves számomra. Ebben egy öregebb német katonát alakítanék, aki azt a parancsot kapja a háború végén, hogy öljön meg egy rakás kölyköt. Ám ezt nem teszi, hanem az életét kockáztatva biztonságos helyre juttatja őket és egész kalandosan alakul a történet. A szkript mellesleg igaz történeten alapul.” - mondta Schwarzenegger

A film címe With Wings As Eagles lenne, a másik két történetről nem esett szó. Schwarzenegger úgy véli, hogy a Kommandó-szerű akciófilmekben már nem fog játszani. Inkább a korához méltó szerepeket fog választani, a nagyobb lövöldözések vagy verekedések már nem neki valók.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr562589887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.17. 11:59:32

és, hogy a színészi eszköztára csak azokhoz a filmekhez van meg, nem zavarja őt sem, meg szerinte a rendezőket sem?!?!
A nézőkről nem is beszélve...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.01.17. 12:39:18

Én ezt az öreg német katonásat megnézném, ha nem megy el túlzottan didaktikusba, és azok a kölykök német szökevények a Hitlerjugend valamelyik elitegységéből.

Reese 2011.01.17. 14:58:48

Szerintem olyan szerepek állnának jól neki, mint amilyet sean connery játszott a sziklában.

edi95 2011.01.17. 15:36:51

Szerintem meg itt kéne abbahagyni ezt a karriert .Az akció filmekből már kiöregedett, rossz volt látni a feláldozhatókban h az egykori
Terminator felett mennyire el szált az idő ,sajnos. A komoly filmekben vagy vígjátékokban pedig nem mutatna jól szerintem.Nem kéne aranymálnákkal csúfítani életművét :)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.01.17. 15:56:27

@edi95: már az előtt is elég gyakorta jelölték:) hull a pelyhes, 6. napon és a batman és robin. aszem ezekben kapta meg ezt.
nekem már annyira "schwarzi-hiányom" van, h felőlem akár kamaradrámázhatna is stallonéval, amiben csak teázgatnak és sütizgetnek:D

edi95 2011.01.17. 16:12:27

@purga: LOL .Am igen jelölték mégpedig:
-80 nap alatt a föld körül
-6. napon
-Ítéletnap(bár szentem ezért nem kellett volna)
-batman és robin
Szerencsére nem kapta meg bár a nézők szeretetéhez nem a díjakon át vezet az út lásd Sylvester Stallone a maga szerény 8 arany málnájával és 19 arany málna jelölésével.

countrypecos 2011.01.17. 16:29:19

@edi95: OFF: Egyet lehetne kérni? Ezt az "am"-ozást felejtsük már el, légy szíves. Köszi!

A filmről: Engem ez a történet érdekelne, de lehet nem az idős izomkolosszussal kellene leforgatni. :/ Miért nem rendez valamit? Ahhoz már talán elég érett Ő is. Látott elég filmet, készítés közben. Komoly szerepre nem elegendő, az akcióból saját bevallása szerint is kiöregedett.
Azért, lehet, hogy ez a pár év kihagyás segített a színészi képességein. Ki tudja. De én kétlem.

edi95 2011.01.17. 16:36:05

@countrypecos: bocs ha zavaz csak mikor telefonról írok próbálom minél rövidebbre fogni :p

countrypecos 2011.01.17. 16:45:39

@edi95: Elég rossz szokás. Nem szekálni akarlak, tényleg ne haragudj, hogy szóvá teszem. Csak szerintem később nehezebb lesz róla leszokni, márpedig nem hiszem, hogy én vagyok az egyetlen, akit idegesít. Észre sem veszed és a rabjává leszel. :P Ismerősöm is használja, és beleőrülök már.

edi95 2011.01.17. 16:53:16

@countrypecos: jó semmi gond ,béke van :)

countrypecos 2011.01.17. 17:06:10

@edi95: Köszönöm a megértést, értékelem. :)
Tudtam én, hogy itt értelmes emberek vannak. :)

FreeFantasyFilms · http://f3online.tk/ 2011.01.17. 17:58:36

Szerintem csak Reitmannál nem akart filmezni, ami érthető a Junior után...

Turanga Leela 2011.01.17. 18:05:58

Top10 kedvenc filmemből legalább 6 Schwarzi film. És jól teszi,hogy nem akciókat vállal. Öreg ő már ahhoz.:)@purga: Pedig bombázlak a filmjeivel:P

edi95 2011.01.17. 18:16:22

@Turanga Leela: mi az a top 6 ha meg lehet kérdezni,kiváncsi vagyok :p

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.01.17. 18:40:49

@edi95: és az ékezeteket kiteszed? :)
Múltkor folytattam valakivel késhegyig menő vitát a témáról... Mármint az ékezetek használatáról.
Jajj, de offok vagyunk. Swarci jó, nem egy színészalkat, de én nagyon szerettem a komikus filmjeit is (Ovizsaru, például).

edi95 2011.01.17. 18:58:04

@Before: szerintem ki van rakva.

2011.01.17. 19:01:07

Jelenleg én is megnéznék bármilyen filmet tőle. Épp ne a karácsonyi gyerekkomédia kategória legyen...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.01.17. 19:04:28

@edi95: igen, pont ezen lepődtem meg. Én is szoktam telóról fórumozni, meg blogot kommentelni, de kizárt, hogy előbányásszam ilyenkor az ékezeteket. Ezért tűnt ellentmondásosnak, hogy hogy olyan "divatos" rövidítést a sietségre hivatkozva használsz, de közben eltökörészel az ékezetekkel.

Locassen 2011.01.17. 19:20:53

állítólag az Osterman's war c. könyv megfilmesítéséről van benne szó, amiben egy német tisztnek megparancsolják, hogy szállítsa a rábízott szövetséges hadifoglyokat egy SS kivégzésre. A 10 ezer emberből 8 ezret evakuál a német parancsnok, a maradék kétezret meg elindítja a beosztottja irányítása alatt a parancs szerint, hogy ne fogjanak gyanút; a hadifoglyok épp lázadni készülnek, amikor Osterman közli velük, hogy mi a steisz és együtt veszik fel a harcot a gonosz SS-el.

Itt a forgatókönyv, akit érdekel:
www.fortunecity.com/tattooine/clarke/38/scripts/WithWingsAsEagles.txt

edi95 2011.01.17. 19:30:04

@Before: samsung galaxy 3 telom van elég ha hosszan nyomom a billt és kiteszi az égezetet. xp

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.01.17. 19:37:21

Oviapu a második világháborúban.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.01.17. 19:42:55

@edi95: nekem is kiteszi, de baromi macerás a folyamatos sebességű gépeléshez képest...

Zotan 2011.01.17. 19:43:20

Azt figyelte már valaki hogy a főcímben rosszul van írva a név????

Alex Mahone 2011.01.17. 19:52:27

Nemár! Térjen vissza szépen egy véres akciófilmben, nehogy most kezdjen el színészkedni.

edi95 2011.01.17. 20:08:49

@Before: szerintem teljesen jó kb 1 másodpercig kell nyomva tartani és sokkal értelmesebb lesz az írás, most is arról írok.

edi95 2011.01.17. 20:11:14

@Zotan: tényleg.ha valami az ember orra elött van nehezebben veszi észre mint ami el van rejtve.

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2011.01.17. 20:27:53

Valami öreg faszit játszhatna hülye sorozatokban, a kommandóskodás már elég mókás lenne az ő korában :)

Plumper_ 2011.01.17. 20:35:36

ékezet nélkül...ennyi határon túli ír ide? :-D

Zelefánt 2011.01.17. 20:44:11

Emberek, ez az ember a semmiből csinált valami olyan -- ha nem is nagy, (ezen lehet vitatkozni) -- dolgot, amiről mi még most is értekezünk...A gyerekmentő faszi szerepe pedig igazán szép hattyúdal lehetne, mert egyrészt ő volt a tökéletes akcióhős, másrészt pedig mindig is szerette az olyan filmeket, amelyekben manók is szerepeltek.
Valósuljon meg, úgy legyen, soha rosszabbat.

Charlie Brown 2011.01.17. 21:38:56

Pár évnyi politikusként való tevékenykedés épp hogy komolyan fejleszti a színészkedési képességet! Én komoly előrelépést várok.

countrypecos 2011.01.17. 23:02:45

@RockKéró: XD Majd ha hallod, vagy látod, rájössz. Valami új keletű dolog, főleg a fiatalok körében terjed. Szleng-féle. Jelentése nincs, egy tök fölösleges hang, hangutánzó szava. Olyan, mint az "ő"-zés. Nem tudsz mit mondani, de ezzel vezeted be a még nem létező gondolatodat. Szerintem ennyit jelent. De biztos meg tudják neked jobban is magyarázni. Én csak azt tudom, hogy engem már zavar. Sokszor látom, hallom, idegesítő. Az egyik legszebb nyelv a miénk a világon. Jó lenne nem elcseszni ilyen marhaságokkal. Az én koromban már gondolni kell a következő generációra is. :D Á, nem. Nem vagyok olyan öreg, csak viccelek.

De már túl van tárgyalva.

Rosszindulatú Vászka 2011.01.17. 23:16:10

@Locassen: kicsit a Sinatrás von Ryan expresszre hajaz a sztori.

Arni meg már visszatért, jáccik a Feláldozhatókban. Igaz, nem főszerep.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2011.01.18. 00:47:09

Én gondoltam az öregre, és készítettem számára egy kellemes, nem akciódús szerepet, amelyben azért a fizikai méretei miatt igen tekintélyes "Főnök" lehet...

theinterveners.com

robbie90 2011.01.18. 05:34:34

@countrypecos: Ember most akkora offot indítottál ebből a dologból, hogy az vicc. Ráadásul be is nézted rendesen, de akkor engedd meg, hogy elmagyarázzam: am=amúgy, tehát ez egy rövidítés, legalábbis ebben az esetben, nem pedig az amit te itt leírtál.

countrypecos 2011.01.18. 11:03:10

@robbie90: Na! Jó, hát... "Ember", akkor írjuk le amúgy-nak, ne engem nézzünk hülyének, amiért már nem értem a rövidítéseket, amit más idióták kitalálnak. Mert egyébként az én verziómnak is lenne értelme. Te meg, ha így fel vagy háborodva, hogy mekkora OFF lett ebből a témából, valószínűleg Te is azon emberek közé tartozol, akik ezt használják. A "kb", meg egyéb ilyen rövidítések elmennek. De az amúgyról nem gondoltam, hogy ezt is rövidíteni kell.
Az a vicc, hogy erről beszélnem kell. Mert a divatmajmok ebből sportot űznek.

Hogy kicsit magam ellen is szóljak, mivel nem tudtam, azt hittem nincs értelme. Annak idején, mikor SMS-t írogattam-akkor kezdett minél több fiatalnak mobilja lenni-, és be akartam sűríteni valamit egy üzenetbe, akkor a spórolás miatt én is rövidítettem. Néhány példa: fLfog6atlan, +néz7etlN, 1Xű, h=hogy, és még sorolhatnám. Volt nekem is ilyenem. :P Ha két SMS helyett csak egy lesz belőle, miért ne. És végül is, itt is írta valaki, hogy telefonról nézte a dolgokat, teljesen elfogadható, ha minél gyorsabban akarja megírni. Én meg nem tudtam, hogy mit jelent az "am". Én nem tudom, és nem is akarom ellenőrizni, ki ír PC-ről, ki telefonról, stb. Én, ha számítógépet használok, szeretek mindent kiírni.

De egyébként ha kimondod, ezt a két betűt, akkor akár az is lehetne, amit én mondtam. Szoktak így dadogni az emberek, az "ő" helyett.

De már mondtam, túl van tárgyalva. Egy napos téma, már szaga is van, ne kelljen már erről többet írni. Kész, vége. Dumáljunk a filmekről. Helyesen használva a nyelvet. XD

countrypecos 2011.01.18. 11:10:41

@robbie90: XD Még rákerestem google-ben, lásd milyen komolyan veszem. Közben megláttam ilyeneket is: vok, tok, sztem. XD Borzasztó. És a fejemben kimondom ezeket, és "ááááááááááá". Mintha valami kis hülye törné a magyart. Emlékszem, mikor azt hittem ez a menő. Az "aztán" szót egy rossz tanulótól átvett szóval helyettesítettem: "aszt". Nagyjából két napig volt alkalmam, ugyanis a második nap, mikor apám vitt az iskolába, észrevette, hogy gyakran használom, ráadásul ilyen hülyén. Rám szólt, és bár nem sokáig használtam, azért figyelnem kellett, hogy többször ne használjam helytelenül. :/ Nem jó dolog, higgyétek el. De ez már nagyon régen történt. XD Elsős voltam, általános iskolában.

edi95 2011.01.18. 11:29:49

@countrypecos: nah ez az egész hüjeség két betüböl kerekedett ki. HADJUK MÁR VÉGRE, ROSSZ NÉZNI!

countrypecos 2011.01.18. 11:31:52

@edi95: XD Nekem mondod? Csak jött a válasz értesítő, egyébként már vissza sem néztem volna. :P Annyira azért engem sem érdekel a dolog. Szóval nyugi van, és békesség honol emberfalván. :P

Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.01.18. 12:17:49

@edi95: ennek a postnak már úgyis mindegy, szóval:
- hülyeség
- betűből
- hagyjuk
:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.18. 13:17:48

Most olvasom csak, hogy miken vitatkoztok. :D:D

countrypecos 2011.01.18. 13:43:45

@doggfather: XD Tudom-tudom, nevetséges.

Inkább a közös mozin gondolkodnátok, hogy mit nézzünk majd meg. :) Márciusban mehetnénk. :) Jó lenne arcokat is látni, nem csak beceneveket.

countrypecos 2011.01.18. 13:59:14

@doggfather: Jaj, bármit, csak azt ne. :D

Majd megszavazzuk, csak lesz valami, amit meg tudunk nézni. :)

countrypecos 2011.01.18. 14:18:16

@doggfather: Ja, filmből lesz elég ebben az évben, azt hiszem. :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.18. 14:23:47

@countrypecos: Így van, kéne csinálni egy szavazós postot az időpontra, meg a filmre esetleg, nem?!
Minél hamarabb, hogy legyen belőle valami.

countrypecos 2011.01.18. 14:27:45

@doggfather: Igen, koimbra már megadott nekem egy mail címet, másik sorstársét, aki szeretne mozizni, közösen. Nemsokára felkeresem, aztán kitalálunk valamit. Attól függően, hogy hányan megyünk, szerintem simán kapnánk csoportos kedvezményt. :)

neszójjábe 2011.01.18. 21:13:51

Arnie come back!
Várom, kíváncsi vagyok mit tud egy komolyabb filmben, drámában...
süti beállítások módosítása