Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Egy kép a következő Harry Potter filmből

2011.01.18. 17:06 koimbra 11 komment

Újabb fotó került ki a netre az utolsó Harry Potter részből. Ezen Matthew Lewis látható, aki Neville Longbottom-ot játssza, mögötte pedig Helena Bonham Carter áll. Valószínű, hogy Roxfort ostrománál járunk, ahol Voldemort halálfalói lerohanják Potterék suliját.

Címkék: képben harry potter könyvből film harry potter 8

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr322593613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.01.18. 17:21:01

A 6os, meg a 7/1es rész után nem biztos, hogy kíváncsi vagyok erre a részre...

edi95 2011.01.18. 17:23:43

Ismét egy film amit leszólok.... :)
Az elözö(mielött még javítanának nincs hosszú ö és ü betü a telomon) két rész szerintem nagyon béna lett és hiába jönnének most a legjobb akcó jelenetek ha abban a stílusban csinálták mint az utóbbi két részt ez is csalódás lesz. Számomra legalábbis biztos.

I3eni 2011.01.18. 18:35:52

5, 6 rossz volt
a 7 a kedvencem lett. Annyira megoszlanak erről a filmről a vélemények h hihetetlen. Nem baj egyébként, de télleg van aki isteníti valaki leszólja és van olyan is aki mindegyiket isteníti és mindegyiket leszólja sztem így természetes. Nekem az 5-6. rész olyan eseménytelen semmi akció. A 7. részbe úgy vettem észre, azért próbáltak szórakoztatóak lenni. De tény h a könyv eleje se volt valami húú de izgi és a 2.fele már csak a könyv szerint is izgalmas lesz. Várom.

edi95 2011.01.18. 18:43:08

@I3eni: Az 5. rész akcióban szegény ???
Hát akkor mi az a Voldemort vs Dumbledore
párbaj csak ínyenceknek ,a két legnagyobb mágus csap ott össze, és az előtte lévő halálfalok vs aurorok csata se semmi :)

I3eni 2011.01.18. 18:45:20

Bocsi igazad van, nem úgy értettem, az 5. rész vége tényleg nagyon jó lett és imádtam megnézni, de ez a film szinte legvége és annyira unalmas az előkészület. Itt a 7. részbe azért megoszlottak a "jó" kis jelenetek, bár én a rendező helyébe még jobban ráállnék az ilyen részekre mint pl az 5. rész vége.

edi95 2011.01.18. 18:49:50

@I3eni: Igen . Szerintem a legjobban a 4 . részben a Tűz Serlegében lett eloszlatva az akció jelenetek száma ott nekem pont elég volt voldemort vs potter, vízalatti rész is ott volt és a sárkányos jelenet is jól sikerült.

I3eni 2011.01.18. 18:56:26

Igen a 4. rész lett a legkalandosabb, nem biztos h a legjobb rész, de biztos jobb lett mint az utóbbi 2 rész (szerintem) Ott a látvány helyén volt, ráálltak a mozi élményre, igazán jól sikerült. A jelenetek pörgősek voltak, a végére pont elő készíti a párbajt. Tetszett, csak hát más is volt a rendező.. Nagyon megosztották ezt a Harry Potter filmet rendezés terén sztem elég lett volna 2 rendező is... egy amelyik bemutatja a Voldemort előtti világot, ez a "békesség" - "terjeszkedik a sötétség" de még mindenki happy. Majd egy rendező amikor Voldemort visszatér és minden elsötétül. A mostani redezésben is kivehető ez az átmenet. Pl most is megnézed az Abszolutat lehet látni h milyen sötét, elhagyott, azelőtt meg minden diák ott járt-kelt boltok nyitva voltak. Ez könyvben részletesen megjelenik. 4. rész után már nem nagyon szerettem a potter filmeket, de a 7 nekem tényleg jó lett, lehet csak azért mert a rossz után most jó látni egy 75%-os filmet :D az előző 2 rész olyan 50% jó szívvel. (nekem)

Shyllard 2011.01.18. 19:03:49

@edi95: Könyvben ezerszer nagyobb csata van annál a résznél.

A 7. rész első fele sztem borzalmasan unalmas, vérszegény adaptáció volt, amiben történetben sikerült megőrizniük a könyvhöz való hűséget, viszont hangulatban semmit sem bírt átadni, a befejezésnél már szinte ujjongtam, hogy vége.... A 2. fele ezek fényében nemtom milyen lesz, én a 3. és 4. részt sírom vissza nagyon.

edi95 2011.01.18. 19:19:13

@I3eni: Szerintem is elég lenne 2 rendező. Az első 3 rész levezénylésére én mindenképpen hagynám Chris Colombust egy igazi gyerekfilmes rendező jól megcsinálta a harry potter filmek azon részét amely inkább csak a barátságról meg szeretetről szól mint inkább a nagy párharcok ,effektek epizódjai
,persze ez csak az én véleményem.
A többi részt pedig Mike Newell a Tűz Serlege látványos és ahogy említetted kalandos ,pörgős eseménysorozatán felbuzdulva rábíztam volna :)
David Yates munkája nekem valahogy nem igazán tetszett kivéve az 5. rész végét
azt tényleg eltalálta de ezen kívül semmi.

Így vissza gondolva az 5 .résznek tényleg csak a vége üt :)

edi95 2011.01.18. 19:23:17

@Shyllard: Könyvből csak az 1. részt olvastam el és ha hiszed ha nem azért mert 3. osztályban az volt a kötelező olvasmány
:) mert a tanár abban reménykedett h így majd talán elolvassuk hogy olyan könyvet ad ami azért érdekel minket valamennyire :D

alexander77 · http://www.lefolyo.hu 2011.03.13. 11:25:05

nem kellet volna túlspirázni a dolgokat
süti beállítások módosítása