Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Megvan a Die Hard 5 rendezője

2011.02.12. 11:52 koimbra 18 komment

Daniel Espinosa neve keringett a Die Hard 5 kapcsán, aki éppen első angol nyelvű filmjére készül, ami a Safe House lesz Denzel Washingtonnal és Ryan Reynolds-szal. Ám ma biztossá vált (bár Hollywoodban ez nem jelent semmit), hogy Noam Murro fogja dirigálni a filmet. A stúdiót lenyűgözték a Halo számítógépes játékhoz készített videók, amelyeket Murro alkotott (ezt alant megnézheted).  Első mozis megmérettetése a Zseni az apám (Smart People) volt.

A forgatókönyv terén már nem ilyen rózsás a helyzet. A szkriptet Skip Woods, a Szupercsapat (The A-Team) és a Kardhal (Swordfish) írója tette le a Fox fejesei elé, ám azzal nem voltak elégedettek és újra Woods kezébe nyomták, hogy legyen oly kedves és írja át az egészet. A történetről most még keveset tudni, de Willis korábban azt mondta, hogy ezúttal nem csak egy helyen vagy egy városban fog zajlani a cselekmény, hanem globális vészhelyzet lesz. A pletykák szerint az első rész és a harmadik rész főgonoszának, Hansnak és Simonnak a húga fog kellemetlen perceket szerezni John McClane-nek. Bár ez eléggé erőltetetten hangzik.

Címkék: die hard miújság sequel die hard 5

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr172655595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edi95 2011.02.12. 12:41:00

Én azon kevés emberek táborát erősítem akiknek tetszett az előzö rész is, persze nem volt olyan mint elődjei de tetszett. Viszont én is azt mondom hogy ezt itt kéne abbahagyni vége van a 90es éveknek willis megöregedett nem kell több die hard. És ha mégis folytatják miért nem john mctiernan kezébe adják....

edi95 2011.02.12. 12:49:45

@koimbra: persze. Nem hiszem. Miért? ? :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.02.12. 12:56:08

@edi95: filmdroid.blog.hu/2010/10/04/john_mctiernan_racs_moge_kerulhet

Nem tudom elkezdte-e már a büntetés letöltését, de az biztos, hogy senki nem fogja megbízni rendezéssel, ha minden pillanatban a rács mögé kerülhet.

edi95 2011.02.12. 13:03:31

@koimbra: közben rákerestem neten és filmdroidot dobta ki, el is olvastam, azért kár sok filmet csinált amik nagy kedvencek lettek. :(

edi95 2011.02.12. 13:09:16

Akkor Renny Harlin.
Ő talán még szabad lábon van :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.02.12. 13:45:26

@edi95: Én is csíptem az előzőt is, habár tényleg messze volt a trilógiától...
Hábár legyünk őszinték abból is az első volt nagyon jó, a második gyengébb volt, a harmadik pedig azért volt ismét jó, mert nem sok maradt meg az eredeti receptből...
(Én még ide veszem az utolsó cserkészt is, mert nyugodtan lehetne 2,5-ik rész, ugyanazt a figurát hozza ott is, és az a film is nagyon ott van.)

edi95 2011.02.12. 14:40:52

@doggfather: Szerintem willis sok filmjében hozza a die hard féle karaktert pl. mint már említetted az utolsó cserkész vagy bérgyilkos a szomszédom csak néhol kicsit összeszedettebb vagy züllöttebb a karakter. Mostanában meg már kiparodizálja azt a bizonyos karaktert ahogy tette ezt a red ben is sok epizodban már tényleg tök lehetetlen dolgokat csinált. Attól függetlenül hogy képregény adaptáció. Amúgy szerintebb a 2. azért lett gyengébb mert nem Mctiernan csinálta, nekem speciel a 3.a kedvencem nem csak a die hardok közül hanem mint akció film is.
A 4. et meg már nem is lehetett úgy megcsinálni, ezeknek a filmeknek meg voltak azok a 90es évek fílingjei és ezt ma már nem tudják visszahozni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.02.12. 14:51:59

@edi95: Igen, hasonlókat játszik, de a Cserkészben egy az egyben, alkoholista otthon gondjai vannak rendőr, emitt magánnyomozó. ;)

A többiben csak hasonló, de abban ugyanaz.
Szerintem.

Spawn85 2011.02.12. 15:01:36

Szerintem sem volt rossz az előző Die Hard sem. Kíváncsi vagyok, hogy Bruce Willis tartja-e magát az ígéretéhez, mert azt mondta, hogy a "The Expendables" sikere után nem engedi, hogy a Die Hard 5 PG-13-as besorolású legyen.

COLT 2011.02.12. 18:22:36

@Spawn85: Nekem speciel nagyon tetszett a Die Hard 4.0-is, csak el kell fogadni hogy leáldozott a 90-es évek korszaka, és kell az újítás, különben senki se fogja megnézni az ég világon, sajnos ez a helyzet:S ma már ha nincsen agyon CGZ-zve egy fim, akkor nem nagyon fog menni a pénztáraknál, talán ez alól kivétel az expandables, amiben bár van egy kis CGI(az a bizonyosan rém gagyi tűzeffekt), inkább a sztárok neve adta el. A kor meg hülyeség, lecsúszott rendőrt még 65 évesen is lehet játszani, csak jól kell csűrni csavarni a dolgokat, lásd az utolsó cserkész, amit már mondott egy előttem szóló, a két és feledik Die Hard, szerintem zseniális volt az is:D

Egyékbént nekem mindegyik tetszett, mindegyikbe volt valami ami megfogott, a 4-be és a kettőbe kicsit háttérbe szorult McLane jelleme, viszont itt még inkább a családjáért, illetve annak a megtartásáért. Kíváncsi vagyok az ötre is, max. egy közepes akció filmet kapunk, ami nem lenne túl jó, de ha már megüti a túszdráma szintjét (természetesen Die hard tempóba mérve) akkor már mondhatni hogy elégedett leszek, csak ne legyenek elnyomva a káromkodások, hangeffektekkel. Egyébként nem győzöm leírni hogy akárki akármit mond, lehet nem szeretni, szeretni, gyűlölni és utálni Willist, (és John McLane-t:D), de ezzel a filmel egy kultúrát, egy divatot teremtett, amivel már biztosan bekerül a nagy filmek könyvjébe, mert ezek a filmek azok, amik kiállják az idő próbáját.

Hilts 2011.02.13. 15:55:31

Nekem spec. a Die Hard 1-2 a kedvencem,de a 4 is tettszett. Viszont ez az új főgonosz vonal...Gruber-ék húga:S Kicsit bénán hangzik...
Nekem pl. kifejezetten tettszene, ha visszahoznák Stuart ezredest. Csakhát ő ugye ropogósra sült a 747-esenXD

www.konyvline.hu · http://konyvline.hu 2011.02.13. 16:02:21

Már elég sok bőrt lehúztak róla. Bár ez azon ritka filmek egyike, ahol a második rész jobban sikerült mint az első (szerintem).

donpéló 2011.02.13. 16:56:29

Csak akkor nézem meg, ha Alekosz lesz Willis helyett.

COLT 2011.02.13. 17:49:49

@donpéló: wtf, az milyen lenne már, és cigi helyett szivar, ing, meg nyakkendő lesz összevérezve az atléta helyett, és valami göröggyátrmányú gépkarabéllyal fog harcolni?:D

edi95 2011.02.13. 17:58:00

@COLT: "Egyébként nem győzöm leírni hogy akárki akármit mond, lehet nem szeretni, szeretni, gyűlölni és utálni Willist, (és John McLane-t:D), de ezzel a filmel egy kultúrát, egy divatot teremtett, amivel már biztosan bekerül a nagy filmek könyvjébe, mert ezek a filmek azok, amik kiállják az idő próbáját."

Most nagy igazat mondtál !
Ez lehetne a die hard himnusz ;)

☉ ☾ 2011.02.13. 18:36:32

John McLane a predátorokkal fog harcolni, úgy hallottam.
süti beállítások módosítása