Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Meddig lehet fokozni? Jön a Piranhaconda

2011.03.26. 12:22 koimbra 23 komment

Röhej. Meddig tudják még fokozni? A sok mutáns cápa, meg több tíz méter hosszú anakondák, aligátorok és ezek keresztezései után most a Piranhaconda borzolja az idegeket. Ha egy ilyen produkció van készülőben, akkor csak két tippünk lehet, hogy kinek a keze van a dologban. Az Asylum és SyFy állt rá efféle filmek készítésére, ebben az esetben az utóbbi égisze alatt forog az alkotás. Nem nehéz leszűrni, hogy ezúttal egy anakonda és piranha hibrid faj fogja megkeseríteni az emberek életét. A helyszín az Amazonas dzsungele, a célpont pedig néhány emberrabló és egy hüllő szakértő. Michael Madsen és Rachel Hunter próbálja túlélni a kalandot. Vajon sikerül nekik? Már most izgulok értük.

Az Entertainment Weekly tette közzé az alábbi képet, ami a lény fejét ábrázolja. Tegye fel a kezét, aki a kép láttán kibírta röhögés nélkül.

Címkék: képben

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr572772897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2011.03.26. 12:53:11

Kezdem kétségbe vonni, hogy van még értelmes ember Hollywoodban... Ontják a szellemi hulladékot a világra.Bűntetni kellene! És nem enegdném, hogy hulladékjogot vásároljanak, vagy minek hívják azt, amikor más ország helyett is szennyezheted a környezetet?

Tipca 2011.03.26. 13:07:03

XDD Ezt meg kell nézni! Tényleg, még a Sharktopust sem pótoltam! Le vagyok maradva... :D

Sanosuke 2011.03.26. 13:50:24

én azt nem értem hogy Madsen hogy vállalhat el egy ilyen okádék filmet.

ennyire nem kéne leadni a színvonalat, jobb filmeket érdemelne.

filmfreak paul · http://filmfreaks.blog.hu 2011.03.26. 14:09:49

Gondoltam elolvasom a cikket, de mikor Michael Madsen nevét megláttam, inkább lemondtam róla. Ő már lassan a gyereked szalagavató kisfilmjében is szerepelne, csak adjanak neki egy marék dollárt...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.26. 14:34:58

@Sanosuke: Madsen sajnos, főleg szemetekben játszott karrierje során.
Csal elvétve szélesvásznon, és jó filmben.
inkább zs kat, meg téka filmekben.

suo tempore 2011.03.26. 17:00:15

ez se rosszabb az óriás gorillánál, a tengerből kimászó dinoszaurusznál, mutáns pókembernél és hasonlóknál

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.26. 17:08:49

@Sanosuke: Madsen csak nagy néha és akkor is ritkán nyúl bele minőségi filmekbe.

COLT 2011.03.26. 18:57:42

gyilkos cápa vs oriás poliP:D:D:D

L'Angelus 2011.03.26. 20:16:24

Mennyei atyám! Ilyen is van?!

A nép fia 2011.03.26. 22:58:50

@doggfather: @koimbra: Egy pillanatra azt jutott eszembe: hogy lehet, hogy Madsen eladja aprópénzért a tehetségét? De aztán gyorsan bevillant a filmográfiája, és rájöttem, hogy még értelmes alkotásban nem láttam. Na jó, a Sin City volt az egyetlen.

ezisénvagyok 2011.03.26. 23:27:11

@A nép fia: azért a Reservoir dogs, a Donnie Brasco vagy a Kill Bill is értelmes alkotások, igaz egyikben sem játszott főszerepet... szerintem jó színész, csak lehet hogy menedzsert kéne váltania :)

Jerry Garcia 2011.03.26. 23:49:55

A komoly az az, hogy a fordított verzió már 7 éve elkészült:

www.imdb.com/title/tt0384833/

www.port.hu/kigyofej_frankenfish/pls/fi/films.film_page?i_film_id=96749

Konkrétan könnyesre röhögtem magam.. :):)

kevlar · http://haerdekel.blog.hu/ 2011.03.27. 01:23:14

Rajtam inkább a szomorúság vett erőt...:S
Vannak bajok az emberi társadalommal, de ennyire lebecsülni az emberi értelmet...remélem csúfos bukás lesz, akkor még élni tud bennem a remény, hogy nem teljesen reménytelen az emberiség.

Nagy kár Madsen-ért, ugyan elég fapofa, de én bírtam a karaktereit. Van egy "kis" tartozása csórikámnak, biztos azért vállalta el:

velvet.hu/blogok/gumicukor/2011/03/13/letartoztatasi_parancsot_adtak_ki_michael_madsen_ellen/

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.27. 03:26:21

Az Asylum összehasonlíthatatlan a SyFy-jal, utóbbi szörnyfilmjein azért látszik a filmek iránti szeretet. Az Asylum nagyon látványosan csak az olcsó pénzért nyomja.

Viviparus 2011.03.27. 08:04:45

Azért vannak paródiák is:
www.youtube.com/watch?v=Gdk5QeQzD-Y

Vagyis remélem, hogy az!:)

Sátán meg a Jocó 2011.03.27. 09:16:42

@countrypecos: miért vonod kétségbe? Gondolod, hogy ezt ők is komolyan gondolják?
Nem más ez, mint egyszerű pénzmosás. Kamu filmet gyártani, aztán azt költségelsz le, amit nem szégyellsz... A kínai gagyi karatefilmeket is emiatt gyártották, aztán, -gondolom én- ők csodálkoztak a legjobban, amikor a Nyugat "végre valami újdonság!"-felkiáltással zabálni kezdte őket. :D

Onlinepénz 2011.03.27. 09:33:51

Online pénzkeresés olyan pénzkeresési lehetőségeket mutatok be amely új és egyedi! Érdemes most regisztrálni a bemutatott oldalakra hiszen ha már most elkezded akkor hamarabb is kapsz pénzt légy sikeres és gazdag! www.penzkereses1.fw.hu

Spawn85 2011.03.27. 11:22:25

@kevlar: ".remélem csúfos bukás lesz..."

Én nem hiszem eleve, hogy több százmilliós bevételt remélnek a filmtől. :)

Egyébként én is úgy tudom, hogy Madsen kissé le van égve anyagilag, úgyhogy mostanság (gyakorlatilag szó szerint) mindent elvállal.

freemind93 2011.03.27. 14:13:14

@Sátán meg a Jocó: ha penzt akarsz mosni, pont nem koltsegeket, hanem bevetelt kell hazudni.

mr.roper 2011.03.27. 16:22:43

@A nép fia: kutyaszorítóban, Halj meg máskor!, Thelma és Louis...azért van némi fényeznivalója is Madsennek, ja és ott van a Kill Bill.De értem mire gondolsz.:-)

Sátán meg a Jocó 2011.03.27. 20:59:03

@freemind93: igazad van, kihagytam :) de ha nem akarod a nagyobb részét leadózni, akkor a költségeket is megtolhatod. Pl egy IRS-vizsgáló se fogja megkérdőjelezni, hogy a fentebb látható fej költsége Xmillió dollár volt, merthogy meg kellett tervezni, kifaragni, kifesteni, stb... ;D

jikininki 2011.03.27. 22:51:02

nekem lenne néhány ötletem pár folytatásra
Godzillagator
Velocisharktor
T-Rexinator
süti beállítások módosítása