Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Bryan Cranston lesz az Emlékmás gonosza

2011.03.31. 10:27 koimbra 6 komment

Bryan Cranston, a Totál szívás (Breaking Bad) sorozat sztárja lesz az Emlékmás remake gonosza. A főhőst Colin Farrell fogja eljátszani, aki szépen ki is gyúrja magát a szerep kedvéért. Len Wiseman, a Die Hard 4 és az Underworld rendezője készíti a filmet, amely Philip K. Dick műve alapján készül. Ebből a 90-es években már összehoztak egy alkotást Arnold Schwarzeneggerrel.

Az új változatban Farrell nem megy el a Marsra, hanem az Euroamerica országaiban és New Shanghai-ban zajlanak a történések. Hősünk egy gyári munkást fog játszani, aki úgy gondolja, hogy egy kém, csak azt nem tudja, hogy melyik oldalon áll. Cranston Vilos Cohaagent, Euroamerica vezetőjét alakítja, aki titkon New Shanghai lerohanását tervezgeti.

Címkék: miújság könyvből film total recall

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr952787555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reese 2011.03.31. 10:34:31

Háááát! A remény hal meg utoljára. Jó színészek, jó rendező, ebből még bármi lehet. Csak hát sajnos ott az Arnoldos film, ami akkor és még most is üt!

a8zoli 2011.03.31. 19:08:58

colin farellben kételkedek... sose tartottam vmi nagy színésznek. max a daredevil bullseye ami vmit ért meg a tigrisek földje , többit sztem felejtsük is el. Cranston más tészta sztem nagy tehetség rejlik benne mert amit a malcolm in the middle és a braking badban nyújt az zseniális. mozifilmben még nem láttam nagyon tüsténkedni. ha csak fele olyan jó lesz mint a braking bad-ben akkor is jó lesz a végtertmék... farell meg jobb ha összekapja magát.:D

Drakeamarth 2011.03.31. 20:26:26

@a8zoli: Az In Bruges.ben Farell eszméletlen jó.

a8zoli 2011.03.31. 21:15:40

@Drakeamarth: nemtom nekem az erőszakik totál unalmas volt. vártam hogy vége legyen ! :D

mutant · http://universal.blog.hu 2011.04.01. 10:01:27

@Reese: Pontosan!

Egyébként az a baj,h remake-ként kezelik. Miért ne lehetne egy új szál?

Spawn85 2011.04.01. 11:00:47

@mutant: Így van. Én úgy tudom, hogy nem a '90-es filmet, hanem az alapjául szolgáló Philip K. Dick művet dolgozzák fel újra.

@Drakeamarth: Én könnyesre röhögtem magam azon a filmen.
süti beállítások módosítása