Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló - Thor, a lány és a farkas

2011.04.28. 17:02 koimbra 20 komment

A Marvel képregényfilmjét egy nappal hamarabb láthatjuk az amcsiknál és Amanda Seyfried duplán támad.

Thor: A Vasember után a Marvel a Thort is saját maga hozta össze, a főszereplőt Chris Hemsworth játssza, aki arrogáns viselkedése és meggondolatlan cselekedetei miatt apja száműzi a Földre.


Chloe - A kísértés iskolája (Chloe):
Cathrine úgy gondolja, hogy férje megcsalja őt, ezért felkér egy prostit, hogy bizonyítsa jól érzi-e. Julianne Moore, Amanda Seyfried és Liam Neeson játszanak a thrillerben.


A lány és a farkas (Red Riding Hood):
És ismét egy Seyfriedes film, amelyet az Alkonyat rendezője, Catherine Hardwicke készített. A történet szerint egy falu környékén vérfarkas garázdálkodik, végső soron e miatt nem tud megszökni a lány. Ám betoppan egy vérfarkasokra szakosodott vadász.



Ketten a hullámban (Deux de la Vague):
A dokumentumfilm Jean-Luc Godard és Francois Truffaut barátságát mutatja be.

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr722862289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolee83 2011.04.28. 20:22:05

Szombat esti mozi Thor 3D, jegy lefoglalva!
Koimbra, konvertált vagy rendes 3D lesz? Erről van infód? Ha konvertált akkor visszamondom a jegyrendelést...

Sonda 2011.04.28. 20:38:43

@Rolee83: Én ugy tudom h konvertált!! Mi is inkább az eredeti nyelvű 2dsre megyünk...

countrypecos 2011.04.28. 23:11:15

@Rolee83: @Sonda: A nagy vászon miatt megéri, szerintem. Én most néztem meg. Szerintem klassz film! :) És nem vagyok oda a 3D-ért, de nem volt rossz. Nem rontott rajta. És... mondtam már, hogy a nagy vászon nagyon hozzátesz?! :D

Rolee83 2011.04.29. 03:47:31

Én szeretem a 3D-t, csak a konvertált semmit érő!

mutant · http://universal.blog.hu 2011.04.29. 10:58:49

Ejj,várnom kell fizuig,hogy lássam a Thort,de már iszonyatosan várom<3

A nép fia 2011.04.29. 13:34:39

@Rolee83: Konvertált lesz. Én is 3D-sen nézem, de bízom benne, hogy már fejlődött annyit a konvertálós technológia, hogy sikerült kinőni a Titánok harca bénaságait.

@countrypecos: Akkor jó tapasztalatod van, eszerint. Örömmel hallom! Már nagyon izgulok, hogy milyen lesz majd!

countrypecos 2011.04.29. 13:42:04

@A nép fia: Én most először éreztem úgy, hogy nem fáj a szemem a végére. Biztos szokni kell. :D De ezelőtt csak a Tron: Legacy-t láttam utoljára IMAX 3D-ben. Egy évvel előtte meg az Avatar-t. Nem is lehet mondjuk nagyon többször mit nézni. De a Transformers 3 az biztos ott nézős lesz, ha jön nálunk is IMAX 3D-ben. :)

Drakeamarth 2011.04.29. 18:56:02

Thor nagyon jó lett, én IMAX 3D-ben láttam, és ott a látvány is lenyűgöző, nem látszik, hogy konvertált.

COLT 2011.04.29. 20:22:20

@Drakeamarth: Akkor asszem megnézem:D

Shyllard 2011.05.01. 01:36:48

Most lestem meg a Thor-t, néha-néha leemeltem a szemüveget és sokszor nem sok különbség volt a 3D és a 2D között, de volt pár alkalom, amikor azért szép volt térhatás (főleg az azgard-i jeleneteknél) Maga a film epic volt, faszásra sikeredett, szégyellem is kicsit magam, h már látatlanban lehúztam sok ismerősöm előtt, (pedig ilyet nem nagyon szoktam) pedig a harcok izgalmasak voltak, a viccek tényleg spontának és szellemesekre sikeredtek (nem igen nevettem eddig ennyit egy szuperhősfilmen úgy, hogy komolyan is tudtam azt venni), Thor földi-tartózkodásának ideje engem teljesen lekötött, néha az azgardi események helyett inkább követtem volna az ő szálát én iszonyat megkedveltem a hőst a filmben, nagyon jól ábrázolt karakterfejlődésen ment át, amire ismétcsak nem számítottam. A Thor-Loki konfliktusban viszont van pár hiányosság, főleg Loki felől, neki mintha kissé összecsapták volna a történetét, pedig voltak nála is iszonyat jó ötletek, amikből kicsit több odafigyeléssel máris egy szinte kiváló képregényfilmet lehetett volna letenni az asztalra. Ez pedig jórészt a remek színészeknek (mindenkire illett a szerepe, nem volt egy túljátszás sem) és Kenneth Branagh-nak köszönhető, aki kb annyi egyediséget vitt bele a hősbe, mint anno Jon Favreu a Vasembernél, szóval én maximálisan elégedett vagyok a filmmel :) Eddig ezt a Marvel hőst kedveltem meg a legjobban filmből, nagyon epikus kis műben mesélik el a történetet, amin jókat lehet derülni, lehet figyelni rendesen az utalásokat (Sólyomszem, Stan Lee és a többi...) és nem nehéz komolyan venni, mert végülis ügyesen rakták össze. Az év első kellemes csalódása, (Sucker Punch az nálam hozta amit vártam) epekedve várom az Amerika kapitány filmet!!! :D

Utólag is bocsi a hosszú kommentért, de tényleg ütős kis képregényfilm volt. ;)

Jahés ismét csak megéri végigülni a stáblistát (hiába néznek jópáran hülyének), hiszen sztem a SPOILER Cosmic Cube név a képregényrajongóknak elég szépen cseng :D SPOILER VÉGE

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.01. 09:00:33

Nekem is tetszett,

LEHET SPOIELR? ÚGY OLVASD TOVÁBB!!!

nemtom miért lett Loki örökbefogadott, miért ne lehetett simán azt mondani, h Odin gyermeke egy jégóriástól?!?!
Zeusznak is volt gyereke gyakorlatilga mindenkitől.
Simán mondhatták volna, h a béke feltétele volt a gyermek...

Ez volt az egyetlen ami furcsa volt, a 3d sztem tök felesleges volt, de minden más okés.

Shyllard 2011.05.01. 11:40:08

Ja és, vki aki látta a Thort, az nem jegyezte meg annak a repülőnek a számát, ami elhalad a kalapács felett? Mert tuti jelent valamit, ha elmondták a számát... A film alatt is gondoltam erre, csak akkor meg figyeltem az eseményeket és kiment a fejemből :S

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.01. 12:50:54

És Odin szeme?!
miért a háborúban vesztette el, mikor igazából nem?!
Ez se volt világos, olyan eltérés ami tök felesleges...

Shyllard 2011.05.01. 12:56:41

@doggfather: Hát nekem pl, aki elég tudatlan Thor-világából ez nem igen okozott sok gondot :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.01. 13:40:36

Várjátok meg az estét, összeheggesztek egy irományt róla és ott ki lehet beszélni:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.01. 13:41:03

@Shyllard: ezek nem thor világa, hanem a germán mitológia részei. ;)
loki származása, meg Odin fél szeme origi, nem a marvel adta hozzá. ;)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.01. 13:41:57

@koimbra: akkor ott folyt. köv. ;)
esetleg a kommenteket innen át tudod majd oda menteni??

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.01. 13:46:56

@doggfather: Sajna nem, csak törölni tudok, kommenteket mozgatni nem.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.01. 14:46:28

@doggfather: Vagy addig csinálok egy külön posztot, addig ott kibeszélhetitek és oda teszem az irományt is, ha végzek vele, bár először még hozzá kéne kezdeni::D
süti beállítások módosítása