Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Videókritika a Másnaposok 2-ről

2011.05.29. 15:57 koimbra 29 komment

Nem is oly rég kért meg egy filmművészetis srác, hogy tegyem ki az általa készített videókritikát az oldalra. Állítása szerint nagyon hasznosnak bizonyultak a hozzászólások és sokat tanult belőle. Megcsinálta a következő kritikát is, amelyben a Másnaposok 2-ről esik szó.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr652941076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2011.05.29. 16:07:04

Nah szerintem így már sokkal jobb volt!
Gratula,csak így tovább!
Az x-men nekem sohasem volt a kedvencem,ez az eredettörténet is elég lehúzásnak tűnik.Szerintem inkább a Wolverine 2 kellene.A másnaposak meg ezer,hogy trilógia lesz.A bevételt nézve 3 nap alatt behozza a 80 millát. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.29. 16:11:14

ő mindig posztolva lesz mostantól?
mert akkor nem nézegetem a saját blogját csak ezt. ;)

Mert ott éppen most néztem. :D

plusszpont a run dmc polóért. :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.29. 16:14:27

@doggfather: Nem. Csak a véleményekre kíváncsi, amit végül is megkapott, hiszen kitették az indexre is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.29. 16:16:07

@koimbra: jah, azt viszont majd csak azután, hogy megnéztem...

countrypecos 2011.05.29. 16:29:05

Jól van, sokkal jobb lett, gratulálok!
A másnaposokkal úgy is ez volt a tervem. :P "Elkérni egy havertól." XD

balinyul 2011.05.29. 17:21:22

tény h a stílusa már egy fokkal kevésbé idegesítő (az eddigieket nézve mindig elfogott az az érzés h még én érzem magam kellemetlenül pedig én csak nézem...)de ez a "szirmai gergely vagyok,szolgáltukra" és szalutálás továbbra is nagyon ciki sztem.
de mondandója az rendben van nagyon!

Atkakukac1989 2011.05.29. 19:01:56

Teljes okés lett ez a második videó. A nézése közben nem éreztem egyáltalán az előző hibáit.

Tök jó, hogy egy csomó tanácsot megfogadott és be is tartotta, jófej gyerek lehet civilbe ez a szirmai gyerek. Remélem egyszer összefutok vele, aztán dumálunk a filmekről.

Az X-Menről meg annyit, hogy egy folytatás sokkal nyerőbb lett volna. Nem is kellett volna egy új karakter sem a 4. részbe hiszen a 3. rész tele volt jobbnál jobb mutánsokkal akiket sajna csak pár másodpercre láthattunk.

Meg amúgy csak az én álmom még egyszer olyan hajjal és ruciban látni Halle Berry-t, mert szerintem Ciklonként telitalálat.

Sanosuke 2011.05.29. 19:27:26

ennyire hülyéknek nézik a közönséget ? amerikában simán.

Sanosuke 2011.05.29. 19:33:34

csak ha folytatják és remélem folytatják nehogy a 4 részben is Magneto legyen az ellenfél.

én bele tenném az új Testvériséget Magneto nélkül, vagy Sinister felbukkanna, vagy csak a martalócokkal kéne harcolniuk.

nekem a Bulldozer kicsinek tűnt, képregényekben vagy 2-3szor akkora :)
simán találtak volna nagyobb darab embert is, Pl Nathan Jonest :D

COLT 2011.05.29. 19:37:17

@doggfather: Run DMC:D:D TE is bírod? Favoritom a team:D

COLT 2011.05.29. 19:40:00

Ember, ez már jobb ,de még mindig kurvára hadasz, és amitől abszolút de agyfaszt kaptam, az a "szolgálatukra" és hasonló szavak voltak. Engem fogott el ez a "húúúú ez gáz, én érzem magam kellemetlenül a ettől a szövegtől, ember" érzés.

Viszont a Run DMC-s póló mindent visz:D

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2011.05.29. 20:16:55

ami a fejlődést illeti, elismerésem. sokkal kevésbé irritáló (gyakorlatilag nem is), egy pillanatra sem éreztem, hogy "de megskalpolnám", nem tűnt eröltetettnek, és így sokkal jobban átjön amit mondani akarsz (azok pedig jók, okos meglátások, mindennel egyetértettem, amivel lehet), nem tereled el a figyelmet az idióta túlgesztikulálással : )

így tovább, legyél természetes, van még ebbe potenciál, még a végén megszeretlek : D

COLT 2011.05.29. 21:23:25

@Sanosuke: hogy őszinte legyek nagyon "leszarom a felismerhetetlenségig:D" ez a Te magánvéleményed, ellenben én rohadt nagy fan vagyok.

SuperEdem 2011.05.29. 22:01:16

Sokkal jobb mint az előző! Így tovább. ;)

madnesstears 2011.05.30. 00:38:07

Sokal jób volt mint az előző. Csak igy tóváb. Lehet hogy én lennek az egyetlen ember a világon akinek nem tetszet a Hangover Mindenki anyira dicserte, hogy sokal töbet vártam.
X-men trilogia nagyon tetszet, de Wolverine film után valahogy ólyan érzesem van hogy köszönöm szépen enyi elég is volt. FIrst Class is elége gyanús, már lehet tudni a véget is.

kdennis 2011.05.30. 01:05:02

Hát ez nagyon gáz volt... :D Az ilyen ember ne nézzen filmet.. mer minek? nem tetszik neki semmi...

FreeFantasyFilms · http://f3online.tk/ 2011.05.30. 06:18:33

Jó videó! Én annyit fűznék hozzá, hogy nekem az X-men előzményfilm nem tini-akciófilm, hanem inkább történelmi (csapattörténelmi) film, amit nem csak úgy kitaláltak, hogy tinis legyen, mert a sikeres X-men First Class képregénysorozaton alapszik. Én örülök, hogy a 3. rész után más útra viszik a sorozatot, a 4. rész már tényleg nyúzás lett volna, így szép a trilógia és várom az újat.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.30. 08:18:06

@COLT: run dmc az egyik legnagyobb!

És még volt szerencsém mind3kat látni, mikor itt voltak a szigeten. :D

COLT 2011.05.30. 10:23:36

@doggfather: Mázlista:/ én rohadtl örülnék ha láthatnám őket, de a sírból még senkit se hoztak vissza:/ Egyébéknt ja, a Run DMC az a kornak talán a legmeghatározóbb műfaja.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2011.05.30. 11:45:20

@kdennis: mert neked bejön a másnaposok 2, jaj szegényem

Mese92 2011.05.30. 12:46:29

Szerintem minden hibát kijavított, a hadarása már elfogadható és a szövegei is jók. Meg a meglátások is helytállóak.

Sajnos a Másnaposok második részét még nem láttam, de sejtettem, hogy végülis ugyanaz a sztori lesz más köntösben.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.30. 12:47:50

@Mese92: nem szabad ilyet mondani írni, de fogadd meg a tanácsát és kérd kölcsön. ;)

cineplex 2011.05.30. 14:47:03

Szombaton néztem meg a második részt és szakadtra röhögtem rajta, még úgy is hogy tényleg olyan mint egy remake.

Grafithuszar 2011.05.30. 22:01:21

Tényleg fejlődik a srác. Az előző videójából nekem az jött le, hogy egy szakbarbár (aki reggeltől estig csak filmeket néz, és nincs is élete) hol viccesen, hol erőltetve próbál filmekről dumálni. Kicsit most visszavett, és ez nagyon jól jött ki. Csak így tovább, ha így halad, akkor a következő videója kifejezetten tetszeni fog

Zagyas 2011.05.31. 01:03:20

Többen mondják, hogy Gergő hadar. Nos aki vette a fáradságot, hogy megnézze az első "Hollywood Hírügynökség" epizódot és tudja, hogy mi az a Zero Punctuation, annak számára világos, hogy a hadarás nem "hiba", hanem szándékos stíluselem. Más kérdés, hogy Gergőnek még kell edzenie, hogy ez inkább hozzáadjon a produkcióhoz, mintsem elvegyen belőle. Nem azt mondom, hogy a hadarást fel kéne adni, de vagy logopédussal, vagy elképesztő sok gyakorlással lehetne azért ezen javítani.

Az előző epizódokhoz képest valóban tetten érhető a javulás, de az érzelmi túlfűtöttség roppant gáz. Kevésbé lenne negatív hatása a "ripacsiságnak", ha kevésbé tűnne megjátszottnak.

On the flip side egyébként úgy tűnik, hogy kezdi a dolog kinőni magát a Yahtzee koppintásból (ami amúgy nem volt bűnrossz, csak az eredetiség hiányzott belőle). Nem rossz a stílusváltás (ami valamiért néha Toboscus-ra emlékeztet), kis odafigyeléssel jó lesz ez.
süti beállítások módosítása