Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A tetovált lány magyar posztere

2011.06.03. 13:19 koimbra 10 komment

Az origón találtam rá A tetovált lány (The Girl With The Dragon Tattoo) magyar poszterére. Az előzetes erre látható. Van némi remény, hogy minőségi produkciót fogunk látni, hiszen David Fincher állt a kamera mögött, bár a stúdió nem lehet túl biztos a sikerben, hiszen Daniel Craig játssza a főszerepet, aki a Bond filmeken kívül nem sok kasszasikerhez adta a nevét. Mindenesetre Rooney Marából még akár sztár is lehet, a Rémálom az Elm utcában (A Nightmare on the Elm Street) horror remake-ben/rebootban ismerhette meg igazán a közönség, majd a Közösségi hálóban (Social Network) tűnt fel pár percre. Vajon van rá esélye, hogy a nagyok közé kerüljön?

Címkék: remake poszter könyvből film a tetovált lány

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr152954087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monana 2011.06.03. 14:38:22

Nem értem, milyen gonoszokról beszél? Csak 1 gonosz van benne.

Blake007 2011.06.03. 14:41:47

A tetovált jány se épp angyal. Tetszik a poszter. :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.03. 14:51:57

@doggfather: A poszteren:)

Én se vágom, hogy milyen szöveg ez, hogy érthetik. Furcsa. Salander nem volt gonosz.

COLT 2011.06.03. 15:01:06

Miről fog szólni a film, és mennyiből készült?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.03. 15:08:45

@koimbra: inkább azt akarja jelenteni, hogy senki nem "angyal" a szereplők között.
Sztem.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.03. 15:14:51

@COLT: 100 millió dolcsi a büdzsé. Egy oknyomozó riporter és egy hacker csaj egy több évtizedes esetet próbál felderíteni.

Egyébként a svéd változat első része nekem még tetszett is, a második azonban nagyon nem jött be, a harmadikat nagyon untam, azt végig se néztem.

suo tempore 2011.06.03. 15:51:18

ma néztem végig pár mai magyar filmet az indán, aztán egláttam ezt a posztert és rögtön elhánytam magam

sok lesz ez egy napra...soha többet nem nézek kortárs drámákat
süti beállítások módosítása