Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Új software-t fejlesztenek ki, amit az Avatar folytatásaihoz használnak

2011.06.21. 19:16 koimbra 30 komment

A Fox News Los Angelesben beszélgetett James Cameronnal a Covenant House Galán, akit éppen feleségével, Suzy Amisszel a hajléktalanok körében végzett jótékonykodási munkájuk miatt tüntették ki.

"Az Avatar második és harmadik részét egyben forgatjuk le, így egy helyett két forgatókönyvet írok." - mondta a rendező, majd folytatta - "Jelenleg rengeteg dolgot készítünk elő, dolgozunk egy új software-en, új animációs technológián és így tovább. Egy teljesen új létesítmény hozunk létre Manhattan Beach-en, szóval aki csak él és mozog visszatér a munkálatokra. "

Az Avatar 2,78 milliárd dollárt termelt, ami köröket vert az eddigi csúcstartó Titanicra, a rendező romantikus katasztrófafilmjét saját maga előzte be, előtte senkinek még csak megközelítenie sem sikerült az elért eredményeit.

"Mindig vannak elvárások. 1984-ben, a Terminátor után kezdtem érezni a nyomást, a film nagy sikerré vált és hirtelen mindenki azt kérdezte, hogy 'mihez kezdesz legközelebb'? Szerintem az én feladatom az, hogy a közönséget elvigyem egy kalandos útra és szórakoztassam őket. Másodsorban pedig le kell ülnöm írni, el kell jutnom Pandorára. De itt a vörös szőnyegen állva nem gondolok erre. Megvan ennek a saját élete, a karaktereknek is élik életüket a saját világukban."

Címkék: avatar miújság sequel avatar 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr333004022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Regggie 2011.06.21. 19:44:39

Nem az a típusú pali, aki a babérjain ücsörög..hihetetlen, hogy állandóan valami előre mutató dolgon töri a fejét, és általában meg is valósítja ezeket. Respect!

Shyllard 2011.06.21. 20:35:10

@Regggie: A technikai munkássága tényleg eléggé figyelemreméltó, (mégha én jobban szeretem az élőben felvett akciójeleneteket, és számomra ha egy film szar az 3D-ben is az...) de a filmes téren, hát... sztem a T1-2-n és az Aliens-en kívül nemigen készített még értékelhető alkotást....

csak_csendben 2011.06.22. 09:22:38

Az inflációra meg majd én gondolok csak, ugye?

www.usinflationcalculator.com/
Titanic
1997 - 1,843,201,268.00
2011 - 2,594,997,702.94

Dean6 2011.06.22. 09:30:06

@csak_csendben: Ezen nem sok értelme van agyalni,a helyzet jobb nemigen lesz.
A költségvetésre kíváncsi leszek,elvileg marketing nélkül volt valami 350 millió az Avatar,bár hivatalosan nem közölték,vajon miért... Most a 2 részre majd odaadnak neki annyi lét(majd dupláját)? nehogy elszaladjon a ló :)

Shyllard 2011.06.22. 10:07:03

@Dean6: Abból a majd 3 milliárd bevételből odapasszolnak neki 1 milliárdot és gond letudva :D A 2 az tuti tarolni fog, mégha nem is fog tetszeni az embereknek, aztán azzal simán visszahozzák a 2 költségvetését, hamég vmilyen hihetetlen oknál fogva az emberek már nem lesznek úgy elragadtatva a harmadiknál :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.22. 10:10:50

Én egyébként nem értem Cameront. Oké, Avatar 2 meg 3, 3D meg sok bevétel, de mi a francért nem vállalt be valami mást? A sok pénz nem lehet magyarázat, hiszen így is annyira megtömte magát az Avatarral, hogy élete végéig futni fogja kaviárra meg homárra.
Egyébként az Avatar sikerére nem lehet csak azt ráfogni, hogy 3D miatt ért el ennyit. A népek valamiért kajálták ezt a filmet és többször is beültek rá.

Dean6 2011.06.22. 10:45:31

@koimbra: Én szerintem a legegyszerűbb recept miatt nézték annyian,ami pedig az,hogy minden korosztály és nemnek a kedvére tettek. Scifi elem a fiataloknak,romantikus szál a nőknek,látvány a cgi őrülteknek,harcok az akcióbuziknak,természetkultusz a green peace-nek,mozgássérült személy az öregebb generációnak,3d az újítás miatt.
Egyszerűen beleraktak mindent,ezért mindenki számára szórakoztató.

Kimike18 2011.06.22. 10:46:56

@koimbra: Több oka is lehet ennek. Az is elképzelhető, hogy beadta a derekát a Foxnak,én inkább úgy döntött marad az Avatarnál.
De még amit eltudok képzelni, és remélem inkább ez érvényes, hogy végre megvalósíthatta az álmát, és, ha már van 1. rész akkor legyen meg élete első trilógiája. A Terminatorral sajnos nem tudtam megcsinálni, de most összejöhet.

@Shyllard: Csak gy kérdés: Számodra a Titanic, Két tűz között, Mélység Titka, Avatar értékelhetetlen?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.22. 10:52:16

@Dean6: És eddig nem volt ilyen film? CGI orientált, romantikus szál, kutya, akció, természet? Sok-sok film mutat fel egyveleget, mégsem vált ilyen sikerré.

Kimike18 2011.06.22. 11:05:20

@koimbra: Amúgy abba igazad van, hogy sok ember nem egyszer nézte meg a filmet moziban. Valaki csak 2d-be látta valaki csak 3d-be más meg mind a kettőbe. Arról nem is beszélve, hogy az Imax is ott van még.

A másik meg hiába volt átlagos az Avatar története Cameron nagyszerűen tud történetet elmesélni. A szórakoztatás nagy mestere, de eközben azért nem nézi hülyének a nézőt, és próbál minden téren helytállni.

Shyllard 2011.06.22. 11:09:00

@Kimike18: Igen, számomra azok voltak, nem igazán érdekel h kinek miért tetszett, én egyszerűen untam ezeket a filmeket... De nem tartok kevesebbnek senkit sem attól, mert tetszik neki ezek közül vmilyek, (akár az összes) egyszerűen Cameron az nem az én műfajom :P
@Dean6: A mozgássérült sztem inkább az együttérzést váltotta ki az emberekből :P

Kimike18 2011.06.22. 11:10:59

@Shyllard: Oh hogy a fene vinné el azt a fránya agyadat:D
Semmi baj én megbocsájtok. De egy biztos 2014-be ketten megyünk a moziba megnézni a 2. részt:D

COLT 2011.06.22. 11:14:52

@Shyllard: Pontosan, T1-T2-Aliens, az avatar két rakás szar, a Titanicnak meg az utolsó egy órája nekem is tetszett:D:D Egyébként még ha valaki jóindulatú a Titanicot is besorolhatja a jobb filmjei közé. De: Csak egy mázlista a pali, ahogy Spielberg, meg Lucas is, nem olyan nagy überelhetetlen valakik, én speciel utálom ezt a három rohadt zsidót (isten bocsáss a Mel Gibsonon kirohanásomért.). Semmi olyat nem tettek le az asztalra, ami olyan nagy cucc lenne, oké, a látvány tényleg fasza, de ahhoz meg technika, és még több pénz kell.

COLT 2011.06.22. 11:19:12

@Kimike18: Ja igen, bocs, jogos, igazad van, a két tűz között értékelhető, még azzal a férfi fejű és (számomra nagyon) utálatos Jamie Lee Curtissal. Ott is, Schwarzenegger szarrá szed mindenkit, elviszi a hátán a filmet, ettől olyan állat, meg a látvány se semmi, a mélység titkát meg nem láttam, állítólag az is jó. Mindenesetre azt remélem tudod hogy a két tűz között övön aluli volt? Amiben Schwarzenegger benne van, ott 90%-ban mindegy hogy mennyi a ráfordított összeg, ott bizony kő kemény kick-ass lesz ember. Schwarzenegger eladja a filmeket...

kaamir 2011.06.22. 11:20:51

@COLT: És a nap hülyéje ezennel megérkezett

Kimike18 2011.06.22. 11:24:15

Meg kell hagyni eléggé érdekes karakterek vannak ezen a fórumon.
Cameron, Spielberg, meg Lucas mázlisták?

Hallod bárcsak lettem volna akkor én ilyen mázlista mint ők.

Shyllard 2011.06.22. 11:38:27

@Kimike18: Hát vannak, akik ugyanakkora (ha nem több) energiát ölnek a filmjeikbe és még a minőségen is megszokott látszani ez... Lásd pl Terry Gilliam-at, szegény csávesznek mamár a pénzt is szinte lehetetlen összehoznia egy-egy projektjére, pedig micsoda alkotások kerülnek ki a kezei közül!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.22. 11:41:24

@COLT: Mázlista? Lucas esetében még csak-csak szó lehet erről. Hiszen nagy szerencse kellett, hogy a Fox egyáltalán rábólintson a Star Wars-ra, de ő az ILM bevétele mellett is eléldegélne. Spielberg és Cameron esetében szó sincs mázliról, ott már van tudás is. Mindketten szórakoztatni akarnak és szórakoztatnak, tudják mire vágyik a nép. Cameron a Piranha 2 után csak élvezhető alkotást tett le az asztalra, amiből talán csak A mélység titka bukott.
Spielberget pedig nem hiába tartották csodagyereknek. Jó, ő már némileg veszített régi fényéből, de le merem fogadni, hogy a Tintin és a War Horse nem amiatt lesz jó mert már megint szerencséje volt.

Kimike18 2011.06.22. 11:47:52

@koimbra: A piranha 2 nem az ő filmje lenne hivatalosan csak anno nem volt annyi pénze, hogy a rendezői nevet kitöröljék.

@Shyllard: Látod én Gilliam filmjeit is csipázom.

COLT 2011.06.22. 21:04:37

@kaamir: Szerintem nem én vagyok a nap hülyéje, de hogy őszinte legyek: Inkább leszek ilyen hülye, akinek ami a szívén, az a száján, és ha nincs igaza elismeri, mintsem egy olyan ember( nem megítélni akarlak) aki a félszavas beönyégseivel akar osztani.

COLT 2011.06.22. 21:06:09

@koimbra: Kinek mi a minőségi alkotás szerintem, érdekes, ugyanezt leírtam már a Droidon, akkor sokan egyet értettek velem, ellenben ma a nap hülyéje vagyok, A mélyslg titkát meg sose láttam ... de igazándiból a semminek tépen a számat, úgy se ért velem egyet senki ilyen téren...

COLT 2011.06.22. 21:07:25

Ja, és lehet akármekkora ász ez a három pali, ha nincsennek jó főszereplők, meg emberek akikkel el lehet adni egy filmet, akkor sehol nem lennének. És a ámzli is közre játszik, tényleg nagyon igaz volt a példa Terry Gilliam-al, amit Shyllard hozott fel.

borisz 2011.06.23. 01:34:35

@COLT: jah, mert a jó főszereplők csak úgy beesnek az ajtón.
dzsízász!

kaamir 2011.06.23. 08:25:03

@COLT: Spielberg kölyökként filmforgatásokon lógott, ahol kitanulta a szakma minden csínját-bínját. Aztán rövidfilmeket csinált, forgatókönyveket írt és tv-filmeket rendezett. Amikor pedig befutott rendező lett, forradalmasította a tömegfilmet: új elbeszélési-technikák, hatásmechanizmusok, marketing-eszközök.

Áruld már, hol itt a mázli? Ez vegytiszta tehetség és kitartás.

Az meg, hogy minden bokor mögött zsidókat látsz, mutatja, mekkora segg vagy.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.23. 09:57:27

@COLT: Lucas - Star Wars, a filmet nem túlzottan reklámozták, a stúdió nem is bízott a sikerben.
Spielberg - A párbajban nem volt sztár, mégis ez adott nagy lökést karrierjének, de az E.T. -ben sem volt sztár, alig 12 millióval kezdett a film és úgy rákaptak a népek, hogy írtó sokat hozott.
Cameron - A Terminátorban Schwarzenegger még nem volt sztár, a két Conan film volt mögötte, Linda Hamilton is senki volt gyakorlatilag.

De úgy vélem, hogy erről felesleges vitatkozni, ha Te semmibe veszed őket hát legyen.

nikodémus 2011.06.23. 10:10:31

Cameron, Lucas, Spielberg... mázlistának nem nevezném őket, legalábbis a Hollywoodban alapból szükséges mázli-faktoron túl biztos nem. Okos iparosok, akik semmit sem tettek hozzá a filmművészethez, a filmtörténethez viszont annál inkább. Ne keverjük össze a kettőt. Most pedig technikai sportban utaznak (mert az a "menő"), ami engem - őszintén szólva - teljesen hidegen hagy. Az Avatar egy hatalmas tech-demó volt iszonyúan bugyuta történettel, Lucas prequelje szintén, Spielberg pedig a Tin Tinnel valami hasonlóra készül. Hadd ne essek már hasra.

COLT 2011.06.23. 12:49:01

@kaamir: Nem vagyok segg, csak Te próbálsz meg annak beállítani, de rád hagyom inkább mint a hülyékre szokták. Ha meg szerinted Cameron, Lucas, Spielberg nem zsidó:D:D akkor Te veled nagyon nagy baj van barátom:D És én sem jellemeztelek, csak Te sértegetsz. Szeretem az ilyen embereket, beugatnak mindenkinek beugatnak, félmondatokban vered itt a nyálad, ez a nagy probléma.

@koimbra: Egyébként persze hogy semmibe veszem őket, pár hónapja volt valami hír, hogy Cameron fikázott valakit a 3D-s techológia miatt, mondván hogy azt ő találta ki, talán pont a Piranha(2010) 3D esetében. Lehet hogy nagyon tehetséges a 3 személyből kettő, azt sem vitatom, hogy van szemük, mert tény és való, jó filmjeik vannak, de attól függetlenül még nekem a viselkedésülből az jön le, hogy nagyképű, a pénzüktől, és a filmjeiktől félistennek képzelik magukat, és önelégült barmok, de lehet hogy rosszul látom.

Az meg hogy zsidó: Van zsidó barátom, és rendes, ismerek rendes cigányt, az hogy ki minek született, nem tehet róla, ellenben hogy hogyan viselkedik, már tehet róla. De végül is valahol igazam van, és nektek is igazatok van, igazam van, mert szerencse az mindenhez kell:D, ellenben nincs igazam, mert úgy látszik keveset tudtam a múltjukról, a filmes dolgaikról, és az anyagiakról, bár hogy őszinte legyek eddig is úgy voltam vele, hogy egy sztárért sem kell a normális keretek túl rajongani, mert elég nagy csalódás lesz a vége.

kaamir: Még csak annyit, ha megemlíti valaki hogy zsidó, te azonnakl ugrasz rá. Nem akarlak megsérteni, de most paraszt leszek, zsidó vagy, hogy így zavar? Mert ha nem, akkor nem tudom mi a fenénk borultál így ki, én nem kezdtelek el sértegetni, felhoztam egy véleményt, tény ami tény, hiányos információk alapján. Na mindegy, ha csak nézel, de nem látsz, akkor te tudod, ellenben jobb minden bokor mögött egy zsidót látni, mint rózsaszín világban élni :) És tudod én okkal utálom a zsidókat:) De gondolom azt se veszed észre hogy a zsidók hogy basszák folyamatosan szét az országot, akár hogy is van 4 évente a választási procedúra:) Mindegy, rád hagyom mint a hülyékre szokták, látom hogy nem érted meg...

COLT 2011.06.23. 13:01:27

@borisz: Ha van pénz, akkor valószínűleg igen:) De mint mondtam, a Terminator 1 kiváló film, ott nem erről volt szó, na az tényleg profizmus volt, el kell ismernem, bármilyen szar is.
süti beállítások módosítása