Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ford szerint LaBeouf egy idióta

2011.06.30. 11:44 koimbra 13 komment

Az Indiana Jones negyedik része kritikailag csúnyán leszerepelt. A címszereplő fiát játszó Shia LaBeouf is úgy gondolja, hogy nem sikerült valami fényesen a film és ezt jó egy éve szóvá tette. A Details magazin nemrég meginterjúvolta Harrison Fordot, aki szerint LaBeouf-nak nem kellene jártatni a száját. "Szerintem ő egy kibaszott idióta. Mint színész, szerintem köteles vagyok úgy  támogatni a filmet hogy közben ne csináljak hülyét magamból." - ehhez Ford még hozzátette - "Shia ambiciózus, figyelmes és tehetséges, de muszáj megtanulnia, hogy egy ilyen kényes és nehéz esetet miképp kellene kezelnie."

LaBeouf korábban ezt mondta : "Úgy érzem sárba tiportuk azt az Indiana Jonest, amit az emberek szerettek és kedveltek." - kezdte LaBeouf. - "Higgyétek el, gyakran mondtam neki, hogy tudom, hogy nem illek bele ebbe a filmbe. Nem akarok tiszteletlen lenni, de ha valamit elcseszünk, akkor annak annyi. Lenghetsz úgy az indákon, mint a majmok és csinálhatsz hasonló dolgokat, ezért lehet hibáztatni az írót vagy ezt rá lehet fogni Stevenre.  Egy színész feladata azonban az, hogy az egészbe életet leheljen és az működjön a vásznon és erre nem voltam képes. Szóval az én hibám."

Címkék: indiana jones

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr293026898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeniMan 2011.06.30. 14:04:01

No igen LaBeouf tényleg egy idióta. Nekem egyetlen bajom volt csak az Indi 4-el: LaBeouf!
Amúgy egy jó film volt és nem értem miért kritizálták ennyire. Ha össze is jön az Indi 5 remélem nem lesz bent a kis gyökér, vagy az elején kinyírja valaki... :D

Shyllard 2011.06.30. 14:20:30

Nekem is tetszett az Indi 4, nem volt vele semmi baj, Ford még mindig egy Isten :D Labeouf meg majd vissza fog venni magából, mikor rájön, h a Transformers-filmek nélkül fabatkát sem ér a karrierje :D Pedig anno volt egy-pár jó szereplése (Stanley, Sasszem, Én a Robot, Constantine, nomeg a Disturbia piszok jóra sikeredett)

Gyani · http://skypesuli.hu/ 2011.06.30. 14:21:24

Igen lényegre törő a cikk címe! :)

Reg5 2011.06.30. 14:22:31

Lebouffal egyetértek, de akkor mi a fenéért vállalta be mégis? Nem mondja nekem senki, hogy rajta kívül nem volt más színész.
Egy esetleges Indy 5-ből pedig száműzni a családi szálat mindenestül, különben megint kritikai bukta lesz.

Dean6 2011.06.30. 14:56:13

Nem vele volt a hiba,hanem hogy egy franchiset akarnak folytatni,ami sosem sül ki jól. Egy családi langyi film lett,egy vérbeli kalandfilm helyett.

Gandalf Garaboncias 2011.06.30. 15:54:42

Abban nincs igaza, hogy Spielberg lenne a felelős, a hülye ötletek George Lucas fejéből pattantak ki. A DVD extrái között Spielberg meséli, hogyan próbálta lebeszélni Lucast először az UFO-król, majd az interdimenzionális lényekről.

Buchek8 2011.06.30. 16:04:26

Nem volt azzal a filmmel semmi baj szerintem.

Blake007 2011.06.30. 16:45:18

3 baj volt a filmmel: Shia + Lucas+ Spielberg.

Rolee83 2011.06.30. 23:57:51

Nekem tetszett az Indy 4. Bár mikor kijöttem a moziból, nem tetszett az ufos sztori miatt, de azóta többször láttam és végül is bejön! Remélem lesz 5. Shia-val meg semmi gond, nem értem miért fikázza mindenki!? jó volt Jones kölyöknek!

mr.roper 2011.07.01. 21:37:18

az volt a 4.-el szerintem a legnagyobb probléma hogy maga a kristálykoponya már felbukkant az egyik Titkok Könyvtára előjátékban, ami elég röhejes, de ott már megvolt, és az utolsó jelenetek pedig sajnos ötletek szintjén tényleg egy Titkok Könyvtára színvonalát érték el, amúgy az egész eléggé hasonlított a Múmia Visszatér fináléjára...de Lebouff vagy hogy is írják, nem volt annyira gáz szerintem.:-)

Árkádia 2011.10.16. 17:08:52

Én sem vagyok nagyon megelégedve a 4. résszel. Nem LaBeouf miatt, hanem, mert nem kaptam vissza az első három rész fílingjét. Talán a technika alkalmazása miatt, talán a téma miatt. Atlantis lett volna a téma, úgy tudom. Nekem inkább bejött volna. Viszont a telitalálat Karen Allen visszahozatala volt! Imádom az Indy-vel közös évődésüket! :) Nálam az utolsó kereszteslovag mindent visz! :)

zotyesz66 2011.12.07. 11:29:33

Szerintem a Végzet temploma sokkal bénább volt. Viszont az Utolsó kereszteslovag mindent visz!
süti beállítások módosítása