Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Cavill Supermanként

2011.08.04. 20:33 koimbra 17 komment

Henry Cavill lesz az új Superman, a forgatás elvileg kezdetét vetté Zack Snyder irányítása alatt, bár azért Christopher Nolan bábáskodik a produkció felett. A bemutató 2012-ben lett volna esedékes, azonban áttették 2013 június 14-re. Az Acélembernek Zod tábornokkal gyűlik meg a baja, akit Michael Shannon kelt életre. (Katt a képre, nagyobb lesz.)

Címkék: superman képben reboot képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr733126366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blake007 2011.08.04. 20:49:17

Feje elég kiábrándító. Kár volt Routh-ot elküldeni. Az immortals előzetesébe is nagyon gyengének tűnt a szinész. A ruhája viszont jó.

little2 2011.08.04. 21:25:57

Egyetértek. Brandon Routh sokkal jobb volt ennél, de még Tom Welling is jobb lenne.

Dean6 2011.08.04. 21:32:49

Tom Welling a legrosszabb választás lett volna...:S Brandon Routh szerintem jó volt.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.08.04. 21:36:55

Elnézegetve mintha kicsit csillogósabb gönc lenne rajta.

little2 2011.08.04. 21:41:42

Welling legalább még nem kopaszodott.:D

Shyllard 2011.08.04. 22:05:05

Jó kép nagyon, iszonyatosan érződik rajta a Snyder-féle agyrobbantó látványvilág :D A feje kissé tényleg fura, főleg a haja, de Henry Cavill abszolút nem rossz színész, a Tudorokban ezt nem egyszer bizonyította már.

BeniMan 2011.08.04. 22:32:55

A ruha bitang jó lett. Viszont Cavill feje... Eddig nem vagyok vele megbarátkozva...

madnesstears 2011.08.04. 23:14:07

Ez biztos hogy hivatalos kep? Imdb-en nem talalom, de az biztos hogy jol nez ki.

countrypecos 2011.08.04. 23:38:17

Uh, hát a feje... Jó, hát legalább van neki. :D Ez is valami. :P Lehet, hogy most Lois Lane lesz a szebb?! XD Fordult volna a kocka?! :P

I3eni 2011.08.05. 00:53:59

Supermanus bankot rabol feeling :D hagyjátok már a fejét! Van neki és kész :D

@Shyllard: veled ellentétbe én félek a "látványvilágtól" igazából attól félek h túl mű lesz. Gondolom ezzel csak én vagyok így de mindig kell egy aki mást mond :D

Shyllard 2011.08.05. 01:19:21

@I3eni: Sztem Snyder képes lesz kellő tisztelettel kezelni a Superman-t, hiszen itt nem saját agymenését kell a vászonra vinnie, (Sucker Punch) hanem gyakorlatilag egy olyan kultikus ikont, mint Superman (aki szerintem a DC Amerika kapitánya és eddig világviszonylati népszerűségben biztos verte a Marvel hősét, egészen eddig) És, hogy miért vagyok biztos benne, hogy nem fog elszállni a mélyen tisztelt rendező úr? A Holtak Hajnala, 300, Watchmen, sőt még a meglepően gyerekes Az őrzők legendája miatt. Lehet, hogy a Sucker Punch-nál szét CGI-zte az agyát még a kelleténél is jobban, de mint képregényrajongó szerintem képtelen lenne megalázni Superman-t a fölösleges CGI-halmazzal. Persze látványos lesz meg minden, de nem fogja meggyalázni a hőst, ebben 100%-osan biztos vagyok. Nomeg, ha meg netalántán mégis valahogy elszállna az agya, ott van a szigorúan realisztikus-misztikum talajon mozgó Nolan, aki produceri címét kihasználva biztos vissza fogja fogni Sny-der uraságot.

I3eni 2011.08.05. 01:27:39

@Shyllard: Hidd el én is ezt akarom és úgy legyen ahogy leírtad, de látod én nekem már a 300 is túl műnek bizonyul és a Watchmen se olyan nagy kivétel. Azt látom h nem egy Nolan féle képvilággal fogok találkozni és tudom h nem is kéne ezt elvárnom de nem szeretem valamiért amikor egy filmben több a CGI mint a vágás :) De remélem tényleg úgy lesz ahogy mondod és kicsit visszafogja magát és reménykedek h végre egy méltó Superman filmet kapunk és legalább úgy fog sokkolni minket (jó értelemben) mint a Batman: Kezdődik annak idején.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.08.05. 10:44:33

Örülök, hogy nem vették el Snydertől a filmet az Álomháború bukása után.

Shyllard 2011.08.05. 11:59:03

@koimbra: Énis, főleg hogy igazán ráférne már egy kasszasiker, különben lassan kivonják a forgalomból :S Remélhetőleg nem fog bukni a Superman, így láthatunk majd tőle még nem kevés remek akciófilmet.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.08.05. 12:02:21

@Shyllard: Ha Supermannel elhasal, akkor szerintem a Warner sem tart igényt rá többé...már ha a Wachowski tesók még mindig kapnak 100 milliós feletti büdzsét...

Tipca 2011.08.06. 09:47:35

Nem tudom, nekem nem a feje volt az első, ami feltűnt, hanem az a pikkelyes ruha... Nagyon fura. :S Mindenesetre bízom Synderben, addig meg be kéne pótolnom a Sucker Punchot is.

L'Angelus 2011.08.15. 14:16:46

Izgalmas.

Zack Snyder, a 300 és a Watchmen rendezője,

Richard Donner Superman dilógiáját,

És Chris Nolan Batman trilógiáját látván

alkothatja meg a saját műremekét.

Csak aztán tényleg az legyen.
süti beállítások módosítása