Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Rogennel nem lesz Zöld Darázs folytatás

2011.09.26. 10:20 koimbra 13 komment

Nagyon nehezen hozták össze a Zöld Darázs filmet (erről itt olvashatsz), a végeredmény pedig nem volt szívderítő, habár annyira nem nevezhető rossznak sem. A 120 millió dollárba (+marketing) került produkció közel 99 millió dollárt termelt Amerikában, összesen 227 milliót hozott a mozikban.

A Collider oldal egyik írója az 50/50 dráma-vígjáték kapcsán készített egy interjút Seth Rogennel, majd megkérdezte, hogy lehetséges-e, hogy lesz folytatása a Zöld Darázsnak. "A közeljövőben biztosan nem. Egyelőre nem érdekel minket a téma, sokkal szórakoztatóbb olcsóbb és alpári filmeket készíteni."

Rogen Judd Apatow szárnyai alatt építgette karrierjét, a Zöld Lámpás volt az első kirándulása az akciófilmek és a nagyobb költségvetésű filmek világába. Bizonyára nem voltak jó tapasztalatai, ezért marad a kitaposott ösvényen.

Címkék: miújság green hornet

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr113257217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.09.26. 10:51:38

@doggfather: A Kevin Smith-es verziót megnéztem volna.:)

Shyllard 2011.09.26. 14:18:24

Apatow-team maradjon is egyben, hamár Sandler-ék nem képesek igazán jó vígjátékot készíteni.

Sanosuke 2011.09.26. 20:09:28

nekem ez a Rogen nem tetszik, szerintem sima átlagos színész, nem értem miért vannak oda érte.

b0lha 2011.09.26. 20:56:57

szerintem is az lenne a legjobb, ha semmilyen osvenyen nem maradna, en meg soha 1 masodpercig sem birtam nevetni ezen a csokan...

SittingDuck 2011.09.26. 21:02:17

Nem a Zöld Lámpás :D

Zsákos ember 2011.09.26. 22:41:44

Ez a Seth Rogen, inkább menjen ingyen ebédet osztani, mert olyan semmilyen színész...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.09.27. 09:16:32

Az az érzésem, hogy ez a fickó titokban zsarolja Hollywood-ot valamivel és a hallgatásáért cserébe filmszerepeket kér.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.09.27. 10:05:39

Rogen szerintem azért arathat sikert, mert neki olyan átlagos füves-piás feje van:D Egyébként én sem tudom, hogy mit esznek rajta.

Jerryco 2011.09.27. 17:47:45

Én speciel felröhögtem, amikor Adam Sandler mellett sírni kezdett egy éttermi jelenetben, cím nem jut eszembe, és Rogen taknya elkezd folyni. :)
süti beállítások módosítása