Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Starship Troopers Invasion poszter

2011.10.12. 10:26 koimbra 26 komment

Az első Csillagközi Invázió film bukás volt, évekkel később mégis elővették és csináltak hozzá egy igen-igen kisköltségvetésű folytatást, majd az érdeklődést látván előhalászták valahonnan Casper Van Dient (az első rész főhősét) és leforgatták a harmadikat. A negyedik 2012 nyarán érkezik, ez viszont már nem élőszereplős, hanem animációs produkció lesz.

A történet egy távoli föderációs helyőrségben veszi kezdetét, John A. Warden vezeti az itt állomásozó katonákat. Miután a bogarak lerohanják őket néhányukat sikerült kimenekíteni és a Föld felé veszi az irányt. Időközben Carl Jenkins, a Paranormális Hadviselés hivatalának egyik tisztje eltűnik egy küldetésen és Warden csapatára hárul a feladat, hogy megtalálják.

Címkék: poszter sequel starship troopers

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr93296893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vrango 2011.10.12. 10:41:11

Az első rész nagyon jó lett - főleg Verhoeven szatirikus hangvételű rendezése miatt.
A többit nem láttam, de gyanítom, hogy azokba már csak a bogarak legyakása ment át a mondanivaló nélkül...
z animációs verziónál is így lesz ez, tutira:(

jikininki 2011.10.12. 10:46:30

az első rész nagy kedvencem, a másodikat nem láttam (szerencsére?) a harmadikat megnéztem, de már kb el is felejtettem.
erre meg kíváncsi leszek

csudri82 2011.10.12. 11:43:04

www.youtube.com/watch?v=pcfpzfPdx-U
Anno volt belőle már animációs sorozat. Persze ma már egy játéknak is jobb a grafikája, de anno jó volt ez. Remélem írnak egy jó forgatókönyvet és jöhet!

BuB 2011.10.12. 12:25:57

Az els�z buk�volt? Wow, pedig anno el�nagy sl�r volt az a film, vagy rosszul eml�zem?:D

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.10.12. 13:17:58

@vrango: Én megnéztem a második-harmadik részt, sajnos. És pont a bogarak legyakása maradt ki belőle - bár a harmadikban már volt bőséggel. Míg az első egészen jó kis film volt (pénzügyileg bukott, felvállalta az R kategóriát... bár DVD-n még javulhatott), a második borzalom, a harmadik pedig nagyon erőltetett volt - olyan alsó kategóriás B film (B-).

Az animációs sorozat sem volt rossz , bár egy R kategóriás animációs film nagyon jó lenne. A kép alapján remélem, bevállalják az R-t.

Alex Mahone 2011.10.12. 16:30:27

Az elsőről a mai napig nem tudom eldönteni, hogy mitől jó, egyszerűen csak egy remekmű az a film, a többi only-on-dvd folytatást pedig nem is méltattam nézésre, szerintem nem hagytam ki semmit.
Ez meg majd eldől.

Globetrotter2014 2011.10.12. 18:57:31

megint ez az MTI szintű (szinvonaltalanságú) nyitás. Agymosott ökörség bukás vazze... A Starship troopers nálam benne van az all time bestof scific között...

Gradoran 2011.10.13. 07:45:47

Az első rész ifjúságom nagy kedvence,a másik kettő sok szót nem érdemel.
Úgyhogy ez az animációs akár jól is elsülhet...

ruprecht 2011.10.13. 09:58:09

Biztos bukás volt az első rész? Honnan ez az info? A wikipedia szerint - bár az se tekinthető megbízható forrásnak:
"Paul Verhoeven látványos alkotása anyagi bukás volt az Egyesült Államokban, sikernek bizonyult viszont Európában."
Tény, ebben folyik az agyvelő, hullanak a végtagok, és még meztelen mellek is vannak. Nem csoda, ha az USA-ban nem komálták.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.13. 10:29:34

@ruprecht: Bukta volt, 55 milliót kapart össze Amerikában, 66-ot nemzetközileg. Ez ugye nem azt mutatja, hogy olyan sokat termelt.

ruprecht 2011.10.13. 11:05:29

Kikerestem a Mojon. boxofficemojo.com/movies/?id=starshiptroopers.htm
Azt nem tudom, hogy a DVD eladások, ill. a tévés értékesítések is benne vannak?
Amúgy szerintem a kreatív könyvelés mintapéldája ez a produkció. :-)
Jó kis film ez, szeretem!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.13. 11:10:28

@ruprecht: Nincsenek, csak a mozis adat. De ez ugye a mozikban bukta, főleg, hogy Amerikában alig volt érdeklődő. Ha sikeres lett volna bizonyára jön a szintén nagyobb költségvetsű folytatás, de e helyett kaptunk egy egy helyen játszódó, pár szereplős mocsokgáz filmet.

ruprecht 2011.10.13. 11:15:22

Furcsa, hogy a Robotzsaru 1. mekkora ász filmként van nyilvántartva (mondjuk jogosan), pedig ugyanaz a brutalitás és éles társadalomkritika van elrejtve benne.
Szerintem jogosan várta a rendező, hogy ez is jobban teljesít majd a kasszáknál.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.13. 11:54:44

@ruprecht: A közönség dönti el, hogy miből lesz klasszikus. A Robotzsaru egyszerűen jó időben volt jó helyen, meg talán a Terminátor láz is besegíthetett, meg ugye ekkoriban egy robotember még csodának számított. A Csillagközi invázió esetében szerintem a bemutatott világ nem érdekelte a népet.

Globetrotter2014 2011.10.13. 14:50:52

@koimbra: annak idején a Sziget volt ilyen, talána a Baytől szokatlan rendes történet miatt nem mertek soakt mutatni, és lehidaltam tőle (amúgy a Starship troopers is ilyen nevör szín it comin film volt), Baytől a Szigetr óta nem láttam egyrendes filmet ami nem csak az effektektől volt nézhető.

Globetrotter2014 2011.10.13. 14:53:14

@koimbra: ettől függetlenül olyan debil a kijelentés mintha sosem láttad volna a filmet. MTI hírek szoktak ennyi sütni a hopzzá nem értéstől. A Bukta nem azt jelentette hogy Verhoevn rossz filmet csinált, hanem hogy nem jött át a reklám. Kb milliószor jobb film mint a kasszasiker independence day, Emerich filmjei egytől egyik azzal futottak hogy minden légy erre a xarra repül nézd meg, én a Universal soldier kivételével mindig úgy jöttem ki a moziból hogy osah többet Emerich filmet...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.13. 15:01:01

@ZF2: Egy szóval sem írtam, hogy rossz film volt, de az tény, hogy bukás volt. És ha egy film bukta, akkor ritkán folytatják. Ráadásul szerintem mindenki tudja, hogy lehet egy film sikertelen, de ettől még simán lehet minőségi is.
No meg egyszer már leírtad, hogy MTI szintű a poszt, úgy vélem nem kell ragozni.

A filmet láttam, a moziban tetszett, de utána sok dolog erősen zavart és ezért változtattam álláspontomon. A problémákra már nem emlékszem:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.13. 15:01:56

@koimbra: Mégiscsak leírtam, hogy voltak vele bajaim:)

Globetrotter2014 2011.10.13. 15:32:47

@koimbra: én megvettem DVDn pár éve, bármikor újranézhető. Ha belegonodlok utólag midnen fölm összeszürkül, a bay-emerich filmek 3szorra nézve már nem kiáltanak történek után, a Matrix szorija pedig nem lesz annyira lehengerlő ha már kívülről tudod mi következik. De szeritem a ST mindenképpen többet érdemelt

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2011.10.13. 15:34:39

@koimbra: nesze, koimbra, hozzá nem értő vagy :) (persze, ha Puzsér a filmszakértő, akkor ez egy megtisztelő cím:))

Amúgy az eredeti trailer eléggé spoileres volt, most így visszanézve:
www.youtube.com/watch?v=Y07I_KER5fE

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.13. 15:37:00

@Vészmadár: Én csak egy lelkes blogger vagyok:) Soha nem mondtam, hogy nagyon értenék hozzá:D

Egyébként most beugrott, hogy odamennek emberek millió, aztán meg csodálkoznak, hogy leabálják őket. Járművet nem tudtak volna vinni? Érdekes légierő volt, talán egyszer, aztán meg mentek gyalogosan. A harmadik részben legalább végre találtak megoldást erre:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.13. 15:42:42

@ZF2: Ha már ennyire nagy rajongó vagy és lenne kedved a filmről értekezni szívesen kiteszem a blogra. :)

Globetrotter2014 2011.10.13. 16:04:48

@koimbra: ezzel midnig az a gond, hogyha valami elgé jó ahhoz hogy leírjam, valaki más biztoas hajlandó lesz jobb posztot írni (ne meondd hogy nem szúrtad még ki a hejes-sírásom :), bztos hpgy akarnád? :) ).

De egyébbként nem értana pár ilyen elfelejtette "nevör szín it comin" sorozatot összehozni. Vannak filmek amiket bár megelőz egy bizonyos hype mégis ütnek (pl harciosok klubja, mátrix), de van pár elfelejtett gyöngyszem, mint pl a Payback Mel Gibsonnal, vagy a starship troopers, amit nem ártene megőrizni az utókornak, a nem túl fényes pénztári adatok és a közepes IMDB pontszám ellenére.

Egyszer indíthatnál egy ilyne felhvíó posztot, hogy ki mit gondol ebbe a kategóriűba esőnek.

Lefetyke 2011.10.13. 19:23:27

Az első rész ízig-vérig Verhoven-fim, és ennek megfelelően kultusza van.

A második gyenge volt ugyan, de ha úgy nézünk rá, mint egy melléksztorira ebben a világban, akkor kifejezetten jól sikerült.

A harmadik, na az olyan ratyi volt, hogy vihogtam rajta. Azt rohadtul nem kellett volna, csak arra volt jó, hogy megmutassa: Casper van Dien semmit se fejlődött az évek során, pedig az első részben is elég gyenge volt.

Szóval, meglennék negyedik nélkül, bár ez a kép azt sugallja, hogy legalább a kötelező vérmennyiséget nem spórolják ki belőle.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.10.13. 20:58:10

@ZF2: Jó ötlet, hétvégén szerintem lesz is egy kérdés belőle. :)

Krumplicukor1987 2011.10.13. 21:20:24

Én is azok táborát erősítem, akik szerint a 3.rész volt a legrosszabb.
Az első film klasszikus, iszonyatosan jó film.
A második más műfaj volt, de egy B-kategóriás horrornak elment.
A harmadik igazi ZS-film, borzalmas szar CGI-vel, szar színészekkel, 0 történettel és karakterekkel. Nem bírtam egyszerűen végignézni, annyira fosch lett.
süti beállítások módosítása