Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Elutasított Godzilla vázlatok

2012.01.17. 20:14 koimbra 12 komment

A Legendary berkein belül készül el az új Godzilla film, először 2012-re ígérték, ám ebből nyilvánvalóan nem lesz semmi. De 2013-ban még befuthat a produkció, amelyet Gareth Edward fog dirigálni, a szörny és a történet is különbözni fog a Roland Emmerich-féle változattól.

Az előkészületek során készülget néhány vázlat, elképzelés, ezek közül van, ami a kukában végzi. A G-Fan magazin hozta le az alább látható két concept artot, a Legendarynek nem igazán tetszettek ezek a képek, szóval a lény nem így fog festeni, legalábbis lesz rajta néhány változtatás.

Címkék: képben godzilla concept art

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr103571969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolee83 2012.01.17. 22:48:01

Az Emmerich féle elég jó volt, nem tudom tudnak-e jobbat alkotni!!

kung - fúj (törölt) 2012.01.18. 06:54:39

Én továbbra is az Emmerich-félét favorizálom.Király modernkori feldolgozás.
Az eredeti filmsorozatból láttam néhány percet....röhejes,gumiruhába bujtatott ststiszták verekednek karton meg gipszmakettek közt.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.18. 07:53:07

nekem is bejött az amcsi godzilla.

Szativolution 2012.01.18. 09:03:27

"szóval a lény nem is fog festeni" - azért remélem a tánctudásából mutat valamit :D
Najóvan, csöndben vagyok.
Nekem is bejött a legutóbbi film. Ám ugyanolyat felesleges lenne csinálni, tehát valószínű más szörny is szerepet kap a filmben a régi folytatásokhoz hasonlóan.
Ennek nem örülünk.

Frederico 2012.01.18. 10:36:39

Csatlakozok az előttem szólókhoz, nekem is tetszett az amerikai Godzilla film, nem tudom miért nem lehetne folytatni, hiszen a film végén egy kis Godzilla túlélte a robbantást. Én olyasmit olvastam régebben, hogy lesz még egy szörny aki ellen majd megküzd a Godzilla..:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.01.18. 11:17:51

@Yooha: Az Emmerich-félével? Nem teljesített jól a kasszáknál, ezért elvetették a folytatás gondolatát.

Dean6 2012.01.18. 14:00:14

Az Emmerich-féle Godzilla grafikája mai szemmel már nagyon csúnya. Maga a kinézetével nincs gond szerintem,jól sikerült. Csak arra figyeljenek,hogy azért az új kinézete ne úgy nézzen ki mint egy átlagos dinóé...

jozicsenko 2012.01.19. 10:03:52

b.kker, nézzétek már meg a fenti képet: valaki símán, emlékezetből lerajzolta a japán figurát: annyi innováció van benne, mint Cartman ötletgeneráló robotjában, anno...

Kösz a halakat! 2012.01.19. 12:02:59

iszonyú kreatív concept artok, hatalmas fantáziáról tesznek tanúbizonyságot, teljesen érthetetlen hogy miért baszták ki a szemétbe mindkettőt

aha, persze 2012.01.19. 12:28:06

Ezt egy gimnazista rajzolta egy unalmas énekórán a füzet hátuljába? :D

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.01.19. 13:21:39

Azok a tarajok túl nagyok a testhez képest.
süti beállítások módosítása