Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Prometheus leszállt

2012.03.17. 12:45 koimbra 26 komment

Újabb előzetes érkezett a Prometheushoz. Ridley Scott filmjétől mindenki azt várja, hogy végre a helyes irányba tereli ezt a franchise-t. Már a harmadik részre is sokan fújtak, de ami ezután következett...

Scott egyébként is évek óta hangoztatta, hogy benne lenne egy újabb Alien filmben és helyretenné a dolgokat. Ám az elmúlt időszakban azt hangoztatták, hogy a banánfejű savas vérű lények felbukkanására ne nagyon számítsunk. Az alábbi előzetes után azonban biztos sokakban megfordul a gondolat: "Az...az ott vajon egy űrbestia volt?"

Címkék: prequel scifielőzetes prometheus traier

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr184321881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2012.03.17. 13:23:30

Nálam ez nem olyan hűűű de várós film. Majd kiderül.

kaplarnorbert 2012.03.17. 13:43:47

Hát én is nagyon várom...szerintem ütős lesz...

Rolee83 2012.03.17. 13:50:39

Hol látták űrbestiát koimbra? Had nézzem! Ami nem tetszik, hogy a SJ nem egy ormányos fejű óriás lesz, hanem valami más. És amit láttunk az Alienben meg itt is az csak egy szkafander, ami itt épp kinyílik. Kérdés mi van benne!?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.03.17. 13:55:28

@Rolee83: 38 másodpercnél. Bár jobban elnézve az inkább egy vascső:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.03.17. 13:56:46

De ettől függetlenül simán benne van az az érzés, hogy itt most valami csúnya lény garázdálkodik. És az nem a Space Jockey.:)
Más részről meg az Alien előzményben nem más szörny legyen már.

Buchek8 2012.03.17. 14:13:07

@koimbra: Ott a pont. Szerintem csak megvezetés, hogy nem lesz benne, legalábbis remélem :)

Rolee83 2012.03.17. 14:17:47

@koimbra: Az szerintem is csak valami cső! :) Igazából ebből az előzetesből sem derül ki, hogy lesz-e bármiféle idegen lény! Az emberek megzavarodnak, aztán egymást ölik le. Erre van is pl az előzetesben!

fokombere 2012.03.17. 15:16:01

Nem tudom... engem annyira nem győzött meg.:(
Kicsit olyan érzésem van, hogy csak másolata lesz a régi filmeknek. (Pár fős crew, majdnem fegyvertelenül, FŐHŐSNŐ) Ne értsetek félre várom ezt a filmet és reménykedek Scott papában, de ez valahogy olyan semmi újat nem ad. (A nyilvánvaló látvány és CGI fejlődésen kívül.) Nem tudom ez a tudós nő aki felfejlődik főhősnővé is olyan Ripley klón. Akkor jó volt most nem tudom. Én igazándiból soha nem felejtem el (haverokkal ezerszer megnéztük) az Aliens kommandós részeit. Az volt a királyság!! (Mondjuk azt se értem, hogy a legtöbb PC-s játékban lehet Marine-al nyomulni, miért nem lehet egy jó filmet velük csinálni?)

little2 2012.03.17. 18:11:40

Lesz benne Alien szerintem, de csak a legvégén. A SJ-ből fog kikelni. De lehet ez már a film zárójelenete lesz.
Többféle idegen is lesz azon a hajón, és nem a tradicionális Alieneken lesz a hangsúly.

EU-Raklap 2012.03.17. 18:46:54

Nekem az is elég, ha ugyanazt csinálja meg (kevés ember, főhősnő stb.). Mivel igazi sci-fi lesz nagyon jó design-nal, környezettel stb.
Ilyent nem volt már legalább tíz éve. Ki vagyok éhezve már az ilyenre. :)
Egyébként biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lesz - feltéve ha meg lesz a 3 óra játékideje :D

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2012.03.17. 19:37:32

Nagyon várom már a filmet. Remélem, tényleg egy vérbeli sci-fi lesz, és nem okoz majd csalódást.

St. Jimmy 2012.03.17. 19:43:34

Emberek! Megkérdezhetem, hogy mennyire spoileres ez az előzetes? Nem szeretnék semmilyen komolyabb poént lelőni.

Rolee83 2012.03.17. 20:51:28

@little2: Ez nem annak a SJ-nak a története lesz amit az Alienben láttunk! Szóval nem fog kikelni belőle!

bbbarniii 2012.03.17. 21:05:47

Nekem a tetralógia harmadik darabja is tetszett, azonban abban szerintem mindannyian egyetértünk, hogy a negyedik (ezek szerint korántsem) záródarabot Jean-Pierre Jeunet letagadhatná. Na de azért szarra is lehet várat építeni. És ez a cucc egyre jobban fest...

vrango 2012.03.17. 22:54:13

@EU-Raklap: ilyen nicket! :D

Egyébként meg én is hasonlóképpen várok már egy jó sci-fit (mondjuk nekem az Avatar is bejött, bár az inkább volt Pocahontas, de a design, az nagyon jó lett!)!

jikininki 2012.03.18. 00:09:36

engem inkább az 1:02-nél lévő jelenet és hang érdekel

kaplarnorbert 2012.03.18. 08:20:48

1:37
Ott van az idegen(legalábbis vmi hasonló)!

EU-Raklap 2012.03.18. 09:04:29

@vrango: Avatar jó volt nagyon szerintem is.
Trailer jól sikerült nagyon. Kell keresnem egy letölthető 1080-as verziót.

Coolet 2012.03.18. 10:05:10

Szerintem kár ezt olyan "naggyon Alien" előzményfilmként kezelni - ezt egyébként Scott is többször hangoztatta. A bolygó és a SJ ugyanaz de ha már itt is alienek rohangálnának akko nehezen lenne beilleszthető az Alien elé, ahol bàr sumákolt a Vállalat, de nem tudták pontosan, hogy mihez is küldik a Nostromót. Itt viszont minden megvan: idegen hajó, SJ, tojások, stb. Jobb lesz ez egy "azonos bolygón külön kis story" filmnek. Szal sztem ne lássatok minden leszakadó kàbelvégbe Alieneket :) akkor nem lesz csalódás ez a kiválónak igérkezô sci-fi.

little2 2012.03.18. 11:01:16

Az új trailert mikor rakjátok ki?
Abból kiderül, hogy ebben a filmben bizony egy szál Alien se lesz, maximum utalás. Még azt is ellőtték benne, hogy a SJ hogy néz ki maszk nélkül.
Maximum tojást láthatunk benne futólag szerintem.

little2 2012.03.18. 16:44:45

@min1az: Ez még mindig csak az utalás kategóriába esik.
Ez az interjú részlet se igér mást:

Beaks: What's exciting about PROMETHEUS to me is that it feels, on one level, like you're using the bait of ALIEN to bring people into a smart science-fiction film they might otherwise avoid if they didn't suspect it was connected to a popular franchise.

Sir Ridley Scott: That's a good way of putting it.

Lindelof: It's feels a little more manipulative than we would put it probably, but it's not the most unfair characterization.

Most inkább nem linkelem ide a teljes interjút az előzetessel. Koimbra úgyis kiteszi majd az új előzetest ha itt lesz. De ne nagyon számítson senki túl sok savas idegenre. Ettől persze még lehet jó a film, de ne alienekben gondolkodjunk. Még csak nem is echte horror film lesz, hanem zsánerek egyvelege mint az Inception.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2012.03.18. 20:08:49

"Már a harmadik részre is sokan fújtak, de ami ezután következett..."

...az a sorozat legjobb része volt.
süti beállítások módosítása