Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Nyomorultak teaser trailer

2012.05.30. 12:28 koimbra 10 komment

Hugh Jackman és Anne Hathaway legutóbb az Oscaron dalolászott együtt nagy vidáman. De  Tom Hooper rendezésében készülődő Nyomorultakban inkább a dráma és a szomorúság kerül az előtérbe. Az Universal közzétette a film első előzetesét, Jackman játssza Jean Valjeant, Hathaway Fantine szerepében énekelhet. Túl sokat nem mutat a teaser, inkább csak Russell Crowe, Amanda Seyfried, Samantha Barks és Eddie Redmayne arcára közelítenek rá. A musical Amerikában december 14-én kerül a mozikba. Vajon hozzánk is ekkor érkezik?

Címkék: teaser könyvből film nyomorultak

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr794554782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

backdraft · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=backdraft 2012.05.30. 13:51:07

Szerintem ez egész jó lesz majd, igaz, Hooper Király beszéde nekem csak közepes volt. De pl. itt a hajóvontatós jelenet igazán nagyszabásúnak tűnik.

Söci 2012.05.30. 14:09:40

tob hoooper aki az eaten aliveot meg a láncfűrészest rendezte ? háhá beszarás
szívesebben nézném, ahogy egy krokodil szétszaggat egy nőt

Söci 2012.05.30. 14:11:23

ja de gyökér vagyok, most látom, hogy nem tobe hanem tom, én hibám

Shyllard 2012.05.30. 15:12:48

Ez most kicsit meglepett, h musical lesz, de jó filmnek tűnik ettől még :P

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.05.30. 15:36:48

Totalfilmen meg lehet nézni, én is onnan publikáltam.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.30. 16:04:11

@kaamir: A firstshowingon futottam bele először a teaserbe, ott írták, hogy 3D-s lesz. De ahogy látom sehol máshol nem említik a plusz dimenziót:) Kösz, hogy szóltál.
Bár a végén még kitalálják, hogy gyorsan konvertálnak egyet.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2012.05.30. 20:22:26

Hát a Macskanő hangja nem a legjobb (ajánlom meghallgatni ezt a verziót: youtu.be/3Nu7A_nwiSQ )

Színházban egyébként nemrég láttam a darabot, és ott nagyon jó volt.
A mozifilm szereposztása parádés, de hanganyagban biztos nem veszik majd fel a versenyt a profikkal.

Sanosuke 2012.05.30. 20:23:25

Jackman rövid hajjal és jó dús szakállal nagyon kemény :D

Dean6 2012.05.30. 20:53:10

Ezek a musicalek valahogy nem tartoznak a kedvenceim közé, a Sweeney Todd-ot sem kedveltem nagyon.
süti beállítások módosítása