Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Én, Frankenstein

2009.04.16. 18:07 koimbra 5 komment

Patrick Tatopoulos készítette az Underworld harmadik részét, de nem fog visszatérni a speciális effektek farigcsálása mellé, hanem további alkotásokat fog dirigálni. Máris három filmmel hozták szóba a nevét (az egyik a Nonstop). Nem elég ennyi munka, még az I, Frankenstein képregény megfilmesítését is beírhatja a naptárába.

Tatopoulus, Kevn Grevioux és a Death Ray Films fogott össze, hogy láthassuk a vásznakon a produkciót. A képregényben néhány klasszikus szörnyet és figurát hoztak össze, benne van Frankenstein szörnye, a Láthatatlan ember, Drakula és a Notre Dame-i törönyőr. A szörny megtanult uralkodni a dühén magánnyomozó lett, Drakula itt az alvilág feje, míg a Láthatatlan emberből titkosügynököt csináltak.

Grevioux (aki az Underworld trilógiát is papírra vetette) írja a forgatókönyvet, Tatopoulus pedig a rendezést vállalja fel.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr561069193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kompi · http://filmtrailer.hu 2009.04.16. 19:03:15

Én, Frankenstein, nem Én, a ...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.04.16. 19:09:09

I, Robot -Én, a robot
ebből indultam ki

kompi · http://filmtrailer.hu 2009.04.16. 20:20:16

Az rendben van, mivel a robot nem tulajdonnév.
Tulajdonnévnél viszont így:
port.hu/en,_claudius_i,_claudius/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=51439&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_topic_id=0

ps: bocs, nem bölcsészkedni akartam, csak gondoltam, szólok.

ghavin 2009.04.17. 13:46:57

Miért nevezik dr Frankenstein teremtményét következetesen Frankensteinnek?

2009.04.17. 18:04:29

Ez a sztori némileg emlékeztet a Szövetségre. Ott is összadobáltak néhány 'szuperhőst'. A láthatatlan ember pl. köztük volt, Drakula csaja is ott volt.

Ghavin
Feltételezem az atya-fiú kapcsolat miatt. A lény valójában persze Frankenstein jr.
süti beállítások módosítása